Camping Cap du Roc

3 reviews over Camping Cap du Roc in het Nederlands

Dubbel gevoel

Ibe37
15-8-2015

De eigenaren zijn zeer gastvrij. Het is een rustige camping met (helaas) alleen maar Franse mensen. De eigenaar spreekt ook alleen Frans. Voor onze kinderen van 13 en 10 viel het ontbreken van Nederlanders erg tegen. De camping ligt helaas ook aan een drukke doorgaande weg en vlakbij een spoorlijn. Veel geluid dus, wat voornamelijk s'nachts op valt. We hebben een super vakantie gehad qua zon, zee en strand. Het strand is ca. 5 minuten met de auto.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Leuke kleine camping, centraal gelegen

Leon en Eline
10-2-2013

Een leuke kleine franse camping. Prima zwembad met een leuke glijbaan Aardige beheerders die klaarstaan om je te helpen. Er zijn echter twee grote nadelen. 1) De wind! We hebben er bijna 3 weken gestaan en de meeste dagen stond er heel veel wind. Zoveel wind dat je niet naar het strand kon omdat je gezandstraald werd. Zorg dat je achterin de camping een plek krijg omdat aan het begin van de camping je weg waait. Wij zijn vanwege de wind verhuist naar een andere plek op de camping. 2) De weg! Er loopt een drukke weg vlak langs de camping waar veel zandwagens langsrijden, veel herrie. Dus als je een plek hebt achterin op de camping is het super, anders is het minder door bovenstaande twee redenen. Het strand is vlakbij en erg ruim maar je moet wel met de auto ivm de drukke weg. Camping ligt wel erg centraal!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

leuke camping aan middellandse zee

Tinus
28-9-2010

We zijn 3 weken op deze leuke kleine camping geweest die geleid wordt door een loyale beheerder. De camping ligt op1 km van zee met hard breed zandstrand waarop gereden wordt met auto’s. Naast camping ligt redelijk drukke weg waarop bereikbaar op 3km Port la Nouvelle. Op de camping wordt door de beheerder iedere avond wat georganiseerd aan sport of spel maar ook gezamenlijk eten met live muziek.’s morgens is er gym in het erg schone zwembad dat net als de toiletten iedere dag wordt gereinigd .Er is een restaurant met morgens broodjes ook staan er houten chalets te huur. Weinig speeltoestellen maar bij camping oude bunkers e.d. van het voormalig fort. Er zijn grote plaatsen in de zon maar ook met schaduw door de vele bomen op het terrein. Zoutwinning in de buurt maar ook veel gezellige badplaatsen die langs de zee met de fiets makkelijk bereikbaar zijn .Voor beginnende surfers zijn er ideale binnenmeren.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cap du Roc in Port la Nouvelle (Aude), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cap du Roc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.