Appartement Résidence de Camargue

30 reviews over Appartement Résidence de Camargue in het Nederlands

Wij zijn net terug van een vakantie van 2 weken op dit park

Familie van den Berg
4-9-2006

Wij zijn net terug van een vakantie van 2 weken op dit park. Het is inderdaad een betondorp en de appartementen zijn zeer klein. De appartementen zijn wel schoon en de keuken is behoorlijk compleet; nieuwe vaatvasser, koelkast met vriesvak en oven. En alles werkte naar behoren. Er zijn twee zwembaden waarvan eentje met kinderbad en ligstoelen. Ook is er een animatieteam aanwezig. Aangezien wij daar niet voor komen levert dat soms 's avonds lawaai op. Lekkere broodjes op het park te verkrijgen. De bezoekers zijn met name Frans. Slechts een enkele Nederlander en Duitser waargenomen. De ligging is wel aardig; aan het strand. Naast het park is een soort kermis waar een aantal oude kermisatracties aan een tweede leven is begonnen. Erg leuk voor kinderen. Wij gaan hier niet weer naar toe. De omgeving is niet erg aantrekkelijk en we gaan toch liever naar een iets luxer huisje. Bovendien denk ik ook dat je er in het voor en naseizoen niets te zoeken hebt omdat er dan uitgestorven is.

Gereisd Familie in augustus 2006

September 2003: - plaats: levenloos en grijs - we hadden

l
18-7-2006

September 2003: - plaats: levenloos en grijs - appartementencomplex: we hadden het gevoel dat we in het asielzoekerscentrum zaten -> overal prikkeldraad op de omheining; wat een trieste bedoeling!

Gereisd Met partner in september 2003
2005

Ik kan mij helemaal bij Marijke aansluiten

Ger
29-10-2005

Ik kan mij helemaal bij Marijke aansluiten. Wij,mijn vrouw en mijn 2 oudste kinderen,zijn hier 4 dagen geweest van de 7,we zijn eerder weggegaan mede door wat Marijke heeft gezegd en mede ook doordat het weer slecht was (temp was ok)we hebben nog 3 dagen in Disney doorgebracht wat ons beter beviel dan dit "betondorp". Ik ga hier zeker niet meer na toe,3 van de 4 kookplaten waren kapot,we hebben dat kenbaar gemaakt maar na 4 dagen.....nogsteeds maar 1 kookplaat dus veel uit eten geweest noodgedwongen

Gereisd Anders in oktober 2005

Wij zijn hier op vakantie geweest in de tweede week van is

Marijke
18-10-2005

Wij zijn hier op vakantie geweest in de tweede week van oktober. Deze periode is het echt een saaie boel. Je vindt nergens een bar die open is om 's avonds nog iets te gaan drinken. Wij hebben anderhalf uur op stap geweest om er een te vinden, en zijn dan maar afgedropen naar de bar van de resedentie zelf. Waar ook niet veel te beleven was.Zelfs het grootwaren huis "SUPER U" was gesloten wegens einde seizoen. De rekken waren compleet leeg. Je vindt ook met moeite een restaurant die open is. De muggen moet je er ook nog bijnemen. Gelukkig waren er in Aiges Mortes jaarlijkse feesten. En konden we elke dag naar de stierengevachten gaan kijken.Ook les ste marie de la mer is een bezoek waard met véél restaurants (die wel open zijn) en winkeltjes. Misschien is een vakantie hier in het hoogseizoen wel de moeite. Maar hou er rekening mee dat je in oktober voor veel gesloten deuren zal staan.

Gereisd Anders in oktober 2005

Schitterend park, waar je de auto kan laten staan, want op

Wendy
16-9-2005

Schitterend park, waar je de auto kan laten staan, want op 400 meter gezellig Le Grau Du Roi met als aanrader de Fête Local(feestweek) in september met stieren op straat. prima voorzieningen en facaliteiten o.a zwembaden, snackbar, restaurant en niet te vergeten direct aan zee. kleine app. maar je bent altijd buiten. prima klimaat. zeer gechikt voor kleine kinderen, want je kan zeker 100 meter de zee inlopen. wil je golven zien in zee dan ga je naar place sud.

Gereisd Anders in Fri Sep 16 2005 14:38:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn hier afgelopen jaar in het hoogseizoen geweest

inger
4-5-2005

Wij zijn hier afgelopen jaar in het hoogseizoen geweest. We zijn erg geschrokken van dit betondorp!! Troosteloos en enorm ongezellig vakantiepark.

Gereisd Anders in mei 2005

2004

Het zijn kleine appartementen maar dat kun je ook wel uit

Bea
30-10-2004

Het zijn kleine appartementen maar dat kun je ook wel opmaken uit de reisgids, tv uitsluitend franse en duitse zenders, appartement is eenvoudig ingericht. Het personeel is erg vriendelijk maar was aan het eind van het seizoen niet meer geneigd om zich uit te sloven. Zwembad is okee ! Tennisbaan, eenvoudig maar okee. Strand is vrij smal, heerlijk dat het op loopafstand is. Er is een bewaakte parkeerplaats, de onbewaakte ziet er ook goed uit en het scheelt 42 euro per week.

Gereisd Anders in oktober 2004

wij zijn hier geweest van 24 juli tot 7 augustus

lucienne
7-8-2004

wij zijn hier geweest van 24 juli tot 7 augustus. Leuk park, goede ligging, eten overal goed, maar: appartementen zijn oude, smerige krotten. Wel leuke vakantie gehad, maar ik raad dit appartement zeker af.

Gereisd Anders in augustus 2004

Heel toffe studio's en appartementjes, zalig rustig net in

Manu
10-7-2004

Heel toffe studio's en appartementjes, zalig rustig net buiten het seizoen, heerlijke zwembaden, vriendelijk personeel, goede ligging in de buurt van de oude vissershaven Grau du Roi en de nieuwe jachthaven Port Camargue.

Gereisd Anders in juli 2004

leuke appartementen die vlak aan zee liggen, personeel of

Judith
20-6-2004

leuke appartementen die vlak aan zee liggen, personeel typisch frans, geen engels willen of kunnen praten. Hele leuke boulevard met veeeel winkeltjes. Eten erg lekker

Gereisd Anders in juni 2004

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence de Camargue in Port-Camargue, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence de Camargue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.