Appartement Résidence de Camargue

Appartement
Appartement Résidence de Camargue
6,2

30 reviews over Appartement Résidence de Camargue in het Nederlands

Prima park en omgeving, interieur wat minder

Bas Samsom
31-7-2008

We zijn in de meivakantie geweest. Pluspunten: direct aan het strand (alleen een fietspad oversteken), mooi breed zandstrand (geen modder gezien), heel lang heel ondiep water (veilig voor kleine kinderen), Complex heeft alle voorzieningen (springkussen en tafeltennis was favoriet), aigues mortes bezienswaardig stadje op enkele km's, mooie flamingo's in de sloten in de buurt. Minpunten: interieur van de appartementen is aan herziening toe (glazuur van de plavuizen gesleten, verf bladdert aan buitenkant van de voordeur), af en toe lawaaiig entertainment (maar stopte 's avonds op tijd), de plaats port camargue heeft niks behalve een enorme jachthaven, le grau du roi heeft meer (vissershaven, promenade met winkels, restaurants), maar is wel ver lopen.

Betreft parkeren: direct naast het betaalde parkeerterrein is een gratis parkeerterrein, beide aan overkant vd weg. Op zonnige dagen wanneer er veel Fransen naar de kust kwamen raakte het vol. Dan iets verderop wel voldoende parkeerruimte

Gereisd Familie in mei 2008
2007

260807:niet bij Résidence de Camargue geweest,maar du via

Edward
27-8-2007

260807:niet bij Résidence de Camargue geweest,maar Terrasses du Lac(geboekt via Interhome in Aug07-hoogseizn).Wij waren-in tgstelling tot hierbvn-erg tevreden over het plaatsje Port Camargue.Dorpje inderdaad aardig wat '80 beton(laag)bouw,de ligging van ons appart.complex perfect:strand 800m(ideaal vr kind.ivm ondiepe zee),veel speelpltsn,vriendl.sfeer.Aanrader voor fam. met kleine kinderen!Genoeg mogelijkhdn voor uitstapjes:Montpellier,Arles,zwemparadijs,Aigues Mortes.Erg tevreden over het appartement(3*): 2 verdiep.,2 slaapkmrs+ruime woonkmr,4 kookpltn,magnetron,2 koelkasten, vaatwasser,privé zwembad met ligweide(tesamen met appartmcomplex-goed onderhouden!Lekker weer door Middellandse zeeklimaat.Het verschil zal de keuze van appartement+prijs-kwaliteit zijn,waardoor reacties negatief zijn over PortCamargue.Veel Fr.toeristen,weinig NL toeristen.Wat ons betreft komen we hier nogmaals

Gereisd Anders in augustus 2007

Ik begrijp het snobisme van sommigen echt niet

Erik
7-8-2007

Ik begrijp het snobisme van sommigen echt niet. Residence de Camargue is gewoon fantastisch met kinderen. OK, een klein appartementje, maar alles is voorzien. En veel ben je toch niet binnen. Verder een prachtige omgeving, met ONGELOOFLIJK veel te beleven. Nergens kan je zo mooie uitstappen maken, rijk van natuur, cultuur en eetcultuur. Als je uitkijkt ook nog voor weinig geld. Onze kinderen tekenen onmiddellijk opnieuw hiervoor. Enneh...grijze blokken ? Het is maximaal 1 verdieping hoog, gelegen in een park met mooie kleurrijke bloemen. Je moet echt geen 300 km verder rijden (Naar Nice of Cannes!!!) om iets te zien. Over grijze blokken en luchtpollutie gesproken.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

het was erg gezellig maar de hotelserice was zeer

S. Gouweleeuw
6-8-2007

het was erg gezellig maar de hotelserice was zeer slecht!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2007

Periode 19/07-27/07

Lien
4-8-2007

Periode 19/07-27/07. Leuke vakantie gehad.Wel heel kleine bugalows. Maar dat valt best mee een keer dat je het gewoon bent. Wel heel weinig te beleven. Er is wel een soort kermis die elke avond open is.Echt een aanrader!!! Het strand is meer een modderpoel wij gingen een paar kilometers verder naar het strand omdat het daar mooier en aangenamer was. Een echte aanrader is aquaworld. Wel duur maar het loont de moeite. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad maar we zijn niet van plan om ooit nog naar daar terug te keren. Nice en cannes zijn echte aanraders!!!!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

Ideaal met kinderen

W. van den Boogert
29-7-2007

Ideaal met kinderen. EEN AANRADER. Ik vraag me af waar degenen die een negatieve beoordeling hebben gegeven zijn geweest. Grauw? Alles is rose-wit (en niet net geschilderd). Ik heb het over Recidence Port Carmargue (Lagrange Family). Wij zijn zeer tevreden over het appartement en park. Het is goed verzorgd en schoon. Winkeltje voor brood. Ja, er is bewaking maar dit is niet overdreven. Er staat rondom het park een hek, wie er niet hoort komt er niet in. Mooi toch. Eigen parkeerplaats van park tegenover ingang mogelijk(tegen betaling). Receptie spreek duits en engels. Mensen zijn erg vriendelijk. Er wordt veel georganiseerd, zowel voor jong en oud (waterpolo, beachvolley, tocht met catamaran,disco, tennis,spelletjes, gezamenlijk eten etc.) Lekker zwembad (2 groter, 1 voor kleintjes). Je loopt het park uit en staat op het strand. Appartement niet luxe maar voldoende, je slaapt er alleen maar. Minpunt is inderdaad 2 electrische kookpitten. Maar verder voor ons zeer zeker een tweede keer.

Hier krijg je echt geen vakantiegevoel van!! We zijn juni

Nan
27-6-2007

Hier krijg je echt geen vakantiegevoel van!! We zijn juni 2007 hier geweest. En zijn in een grijs, sfeerloos appartement gestopt. Deze waren rijp voor renovatie. Koken met 2 pitten waarvan er maar een het deed . Een bedbank wat het de eerste dag begaf!!(mijn man zakte er gewoon door) Je keek uit op een grijze troosteloze appartementen en de drukke straat die waarschijnlijk niet meer verhuurd werden. Men zij dat alles vol was?? Personeel wat zeer onvriendelijk In de buurt van ons appartement bevond zich een personeelsparkeerplaats waarop mijn man met zijn gehandicapte kaart niet mocht staan, ondanks dat deze maar voor 20% bezet was.!!! Van service en gastvriendelijkheid had dit complex nog nooit gehoord. Geen aanrader!!!!Voor de mei- juni tijd krijg je elders echt wat leukers en beters en nog goedkoper. De bar en restaurant was geen mens ivm. de hoge prijzen. Ook sfeerloos!

Gereisd Anders in juni 2007

dit is het slechtste dat ik ooit gezien heb

h. sloesen
22-6-2007

dit is het slechtste dat ik ooit gezien heb. een troosteloze grijze slecht onderhouden grijze massa met veel te kleine appartementen een onbe- schoft personeel. absoluut een aanrader voor iemand die nog iets slechters wil dan de bijlmerbajes.

Gereisd Anders in Fri Jun 22 2007 12:50:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

onze eerst indruk was dat het er erg klein was maar na te

annick
21-2-2007

onze eerst indruk was dat het er erg klein was maar na enkele dagen geaclimatiseert te hebben lukte het wel om er een mooie vakantie van te maken .we hebben nog vrij jonge kinderen en die zijn zeer tevredev n.wij ook want in dit voledig afgemaakte domein is het leuk om je kinderen vrijrond te laten lopen zonder schrik te hebben dat ze op straat terecht komen.voor sommigen kan het wel te rustig zijn maar voor ons was dit gewoonweg fantastisch de kinderen konden lekker slapen ,en wij dus ook .aanhet strand is het ook zeer leuk te veroeven omdat het water erg langzaam afgaat en er zijn douches ter beschikking om het zoute water af te spoelen. ik vind het wel aan te raden voor families met kleine kinderen?al mag je voor deze zéér goedkope prijs ook niet te veel luxe verwachten .wat inderdaat gemakkelijk is voor kleine kinderen want deze kunnen niets stuk maken

Gereisd Anders in februari 2007
2006

periode 01/09/06 tot 15/09

abos
25-9-2006

periode 01/09/06 tot 15/09. Uitstekende ligging vlakbij het strand, ideaal voor gezinnen met kleine kinderen, het water gaat heeeeel licht dieper. Ook 500M tot centrum van Le grau du roi. Maar daarmee is alles gezegt, ziet er uit als een stalag... heel klein, als je met 3 bent boek dan een app voor 6 anders krijg je claustrofobie. Ook restaurant is niks waard, wel een goed rest op het strand rechtover. zwembad is goed, 1 is verwarmt (blijft open), de andere niet en is maar open tot 10/09. hadden veel ruimte buiten om de kinderen veilig te laten spelen (2j) Na 2 dagen waren we de stalag gewoon en hebben we toch een heel goed verlof gehad, later dan 15/09 zou ik deze plaats vermijden, toch niet als je een beetje activiteit wil... (en eten). Tijdens de 2de week van Sept zijn er de lokale feesten, deze zijn wel aan te raden en heel gezellig

Gereisd Anders in september 2006

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence de Camargue in Port-Camargue, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence de Camargue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.