Appartement Résidence de Camargue

2007

260807:niet bij Résidence de Camargue geweest,maar du via

Edward
27-8-2007

260807:niet bij Résidence de Camargue geweest,maar Terrasses du Lac(geboekt via Interhome in Aug07-hoogseizn).Wij waren-in tgstelling tot hierbvn-erg tevreden over het plaatsje Port Camargue.Dorpje inderdaad aardig wat '80 beton(laag)bouw,de ligging van ons appart.complex perfect:strand 800m(ideaal vr kind.ivm ondiepe zee),veel speelpltsn,vriendl.sfeer.Aanrader voor fam. met kleine kinderen!Genoeg mogelijkhdn voor uitstapjes:Montpellier,Arles,zwemparadijs,Aigues Mortes.Erg tevreden over het appartement(3*): 2 verdiep.,2 slaapkmrs+ruime woonkmr,4 kookpltn,magnetron,2 koelkasten, vaatwasser,privé zwembad met ligweide(tesamen met appartmcomplex-goed onderhouden!Lekker weer door Middellandse zeeklimaat.Het verschil zal de keuze van appartement+prijs-kwaliteit zijn,waardoor reacties negatief zijn over PortCamargue.Veel Fr.toeristen,weinig NL toeristen.Wat ons betreft komen we hier nogmaals

Gereisd Anders in augustus 2007

Hier krijg je echt geen vakantiegevoel van!! We zijn juni

Nan
27-6-2007

Hier krijg je echt geen vakantiegevoel van!! We zijn juni 2007 hier geweest. En zijn in een grijs, sfeerloos appartement gestopt. Deze waren rijp voor renovatie. Koken met 2 pitten waarvan er maar een het deed . Een bedbank wat het de eerste dag begaf!!(mijn man zakte er gewoon door) Je keek uit op een grijze troosteloze appartementen en de drukke straat die waarschijnlijk niet meer verhuurd werden. Men zij dat alles vol was?? Personeel wat zeer onvriendelijk In de buurt van ons appartement bevond zich een personeelsparkeerplaats waarop mijn man met zijn gehandicapte kaart niet mocht staan, ondanks dat deze maar voor 20% bezet was.!!! Van service en gastvriendelijkheid had dit complex nog nooit gehoord. Geen aanrader!!!!Voor de mei- juni tijd krijg je elders echt wat leukers en beters en nog goedkoper. De bar en restaurant was geen mens ivm. de hoge prijzen. Ook sfeerloos!

Gereisd Anders in juni 2007

dit is het slechtste dat ik ooit gezien heb

h. sloesen
22-6-2007

dit is het slechtste dat ik ooit gezien heb. een troosteloze grijze slecht onderhouden grijze massa met veel te kleine appartementen een onbe- schoft personeel. absoluut een aanrader voor iemand die nog iets slechters wil dan de bijlmerbajes.

Gereisd Anders in Fri Jun 22 2007 12:50:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

onze eerst indruk was dat het er erg klein was maar na te

annick
21-2-2007

onze eerst indruk was dat het er erg klein was maar na enkele dagen geaclimatiseert te hebben lukte het wel om er een mooie vakantie van te maken .we hebben nog vrij jonge kinderen en die zijn zeer tevredev n.wij ook want in dit voledig afgemaakte domein is het leuk om je kinderen vrijrond te laten lopen zonder schrik te hebben dat ze op straat terecht komen.voor sommigen kan het wel te rustig zijn maar voor ons was dit gewoonweg fantastisch de kinderen konden lekker slapen ,en wij dus ook .aanhet strand is het ook zeer leuk te veroeven omdat het water erg langzaam afgaat en er zijn douches ter beschikking om het zoute water af te spoelen. ik vind het wel aan te raden voor families met kleine kinderen?al mag je voor deze zéér goedkope prijs ook niet te veel luxe verwachten .wat inderdaat gemakkelijk is voor kleine kinderen want deze kunnen niets stuk maken

Gereisd Anders in februari 2007
2006

periode 01/09/06 tot 15/09

abos
25-9-2006

periode 01/09/06 tot 15/09. Uitstekende ligging vlakbij het strand, ideaal voor gezinnen met kleine kinderen, het water gaat heeeeel licht dieper. Ook 500M tot centrum van Le grau du roi. Maar daarmee is alles gezegt, ziet er uit als een stalag... heel klein, als je met 3 bent boek dan een app voor 6 anders krijg je claustrofobie. Ook restaurant is niks waard, wel een goed rest op het strand rechtover. zwembad is goed, 1 is verwarmt (blijft open), de andere niet en is maar open tot 10/09. hadden veel ruimte buiten om de kinderen veilig te laten spelen (2j) Na 2 dagen waren we de stalag gewoon en hebben we toch een heel goed verlof gehad, later dan 15/09 zou ik deze plaats vermijden, toch niet als je een beetje activiteit wil... (en eten). Tijdens de 2de week van Sept zijn er de lokale feesten, deze zijn wel aan te raden en heel gezellig

Gereisd Anders in september 2006
2005

Ik kan mij helemaal bij Marijke aansluiten

Ger
29-10-2005

Ik kan mij helemaal bij Marijke aansluiten. Wij,mijn vrouw en mijn 2 oudste kinderen,zijn hier 4 dagen geweest van de 7,we zijn eerder weggegaan mede door wat Marijke heeft gezegd en mede ook doordat het weer slecht was (temp was ok)we hebben nog 3 dagen in Disney doorgebracht wat ons beter beviel dan dit "betondorp". Ik ga hier zeker niet meer na toe,3 van de 4 kookplaten waren kapot,we hebben dat kenbaar gemaakt maar na 4 dagen.....nogsteeds maar 1 kookplaat dus veel uit eten geweest noodgedwongen

Gereisd Anders in oktober 2005

Wij zijn hier op vakantie geweest in de tweede week van is

Marijke
18-10-2005

Wij zijn hier op vakantie geweest in de tweede week van oktober. Deze periode is het echt een saaie boel. Je vindt nergens een bar die open is om 's avonds nog iets te gaan drinken. Wij hebben anderhalf uur op stap geweest om er een te vinden, en zijn dan maar afgedropen naar de bar van de resedentie zelf. Waar ook niet veel te beleven was.Zelfs het grootwaren huis "SUPER U" was gesloten wegens einde seizoen. De rekken waren compleet leeg. Je vindt ook met moeite een restaurant die open is. De muggen moet je er ook nog bijnemen. Gelukkig waren er in Aiges Mortes jaarlijkse feesten. En konden we elke dag naar de stierengevachten gaan kijken.Ook les ste marie de la mer is een bezoek waard met véél restaurants (die wel open zijn) en winkeltjes. Misschien is een vakantie hier in het hoogseizoen wel de moeite. Maar hou er rekening mee dat je in oktober voor veel gesloten deuren zal staan.

Gereisd Anders in oktober 2005

Schitterend park, waar je de auto kan laten staan, want op

Wendy
16-9-2005

Schitterend park, waar je de auto kan laten staan, want op 400 meter gezellig Le Grau Du Roi met als aanrader de Fête Local(feestweek) in september met stieren op straat. prima voorzieningen en facaliteiten o.a zwembaden, snackbar, restaurant en niet te vergeten direct aan zee. kleine app. maar je bent altijd buiten. prima klimaat. zeer gechikt voor kleine kinderen, want je kan zeker 100 meter de zee inlopen. wil je golven zien in zee dan ga je naar place sud.

Gereisd Anders in Fri Sep 16 2005 14:38:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn hier afgelopen jaar in het hoogseizoen geweest

inger
4-5-2005

Wij zijn hier afgelopen jaar in het hoogseizoen geweest. We zijn erg geschrokken van dit betondorp!! Troosteloos en enorm ongezellig vakantiepark.

Gereisd Anders in mei 2005
2004

Het zijn kleine appartementen maar dat kun je ook wel uit

Bea
30-10-2004

Het zijn kleine appartementen maar dat kun je ook wel opmaken uit de reisgids, tv uitsluitend franse en duitse zenders, appartement is eenvoudig ingericht. Het personeel is erg vriendelijk maar was aan het eind van het seizoen niet meer geneigd om zich uit te sloven. Zwembad is okee ! Tennisbaan, eenvoudig maar okee. Strand is vrij smal, heerlijk dat het op loopafstand is. Er is een bewaakte parkeerplaats, de onbewaakte ziet er ook goed uit en het scheelt 42 euro per week.

Gereisd Anders in oktober 2004

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence de Camargue in Port-Camargue, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence de Camargue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.