Appartement Résidence de Camargue

Meer appartementinfo

35 reviews over Appartement Résidence de Camargue

• 7charlotte09-06-2009

port camarque geweldig

Wij zijn 17 mei aangekomen ,we hebben het 14 dagen geweldig gehad.Mooi park heel proper ruim huisje ,wel kleine slaapkamer en tuinmeubilair in de kamer maar ja kleingheidje hou je altyd.Het park ligt vlak aan het strand mooi strand. Op 15 min wandelafstand ben je in grau du roi (een mooie oude vissersplaats ) met lekker eten vriendelijke mensen super. Al die mensen die dit alles niks vinden voor dit geld nou ja ik weet niet wat die gewend zijn.

Charlotte

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 7Miranda12-08-2008

kindvriendelijk

Wij zijn hier de eind juli/ begin augustus 2008 geweest met vrienden en twee kleine kinderen (3 en 6). Wij hebben hier echt geleefd als god in frankrijk en heerlijk genoten van het zwembad en de zee. Deze was de eerste 30 meter erg ondiep dus erg ideaal voor de kids. Vwb het appartement ja die is niet echt groot maar bij mooi weer leef je toch altijd buiten. Ideaal was de grote kolekast en de vaatwasser! Normaal gingen wij altijd naar 5-sterren hotels en ja dit is niet te vergelijken maar dat weet je van te voren als je hiervoor kiest. Anders informeer je jezelf niet goed genoeg van te voren naar mijns inziens.

Kortom: wij hebben hier een heerlijk, relaxte vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 7S. Gouweleeuw06-08-2007

het was erg gezellig maar de hotelserice was zeer slecht!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 5Lien04-08-2007

Periode 19/07-27/07. Leuke vakantie gehad.Wel heel kleine bugalows. Maar dat valt best mee een keer dat je het gewoon bent. Wel heel weinig te beleven. Er is wel een soort kermis die elke avond open is.Echt een aanrader!!! Het strand is meer een modderpoel wij gingen een paar kilometers verder naar het strand omdat het daar mooier en aangenamer was. Een echte aanrader is aquaworld. Wel duur maar het loont de moeite. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad maar we zijn niet van plan om ooit nog naar daar terug te keren. Nice en cannes zijn echte aanraders!!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

2 tips over Appartement Résidence de Camargue

• ann huylebroeck, 08-02-2009

Hou je van cultuur bezoek zeker Nîmes, het heeft veel te bieden op geschiedkundig vlak. Hou je van gezellig tafelen en van shoppen in een aangename stad, kies dan voor een bezoek aan Montpellier. Of wil je graag eens een dagje weg van al het toerisme, rij dan naar Bouzigues, je vind hier ook de grootste oesterbank in europa, dus smullen maar !

• Petra, 04-05-2015

Tweepersoonsbeddegoed. Geen waterkoker, garde, maatbeker aanwezig. De bank wordt als 2-persoons slaapplaats meegerekend. Elke avond ombouwen dus. Of laten staan. Ik heb (moe van de reis) meteen voor twee weken de parkeerplaats gereserveerd. Had ik beter eerst voor een week of een paar dagen kunnen doen. Later waren er wel weer plekken. Als je buiten het seizoen rust zoekt: check of er in Frankrijk vakantie is!
    Boek via park zelf, is goedkoper. Bij Tui heet het Village Club ipv résidence

1 vraag over Appartement Résidence de Camargue

• B van Winden, 15-01-2011

all inclusive

Wie weet wat er met 'all inclusive'bedoeld wordt? krijg je het eten gratis? Moet je zelf beddegoed meenemen?

Petra, 04-05-2015

Eten is niet gratis. Je kunt beddegoed meebestellen. Ook tv moet betaald worden.

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag