Appartement Résidence de Camargue

Appartement Résidence de Camargue
6,2

4 reviews over Appartement Résidence de Camargue in het Nederlands

2008

Prima park en omgeving, interieur wat minder

Bas Samsom
31-7-2008

We zijn in de meivakantie geweest. Pluspunten: direct aan het strand (alleen een fietspad oversteken), mooi breed zandstrand (geen modder gezien), heel lang heel ondiep water (veilig voor kleine kinderen), Complex heeft alle voorzieningen (springkussen en tafeltennis was favoriet), aigues mortes bezienswaardig stadje op enkele km's, mooie flamingo's in de sloten in de buurt. Minpunten: interieur van de appartementen is aan herziening toe (glazuur van de plavuizen gesleten, verf bladdert aan buitenkant van de voordeur), af en toe lawaaiig entertainment (maar stopte 's avonds op tijd), de plaats port camargue heeft niks behalve een enorme jachthaven, le grau du roi heeft meer (vissershaven, promenade met winkels, restaurants), maar is wel ver lopen.

Betreft parkeren: direct naast het betaalde parkeerterrein is een gratis parkeerterrein, beide aan overkant vd weg. Op zonnige dagen wanneer er veel Fransen naar de kust kwamen raakte het vol. Dan iets verderop wel voldoende parkeerruimte

Gereisd Familie in mei 2008
2007

Ik begrijp het snobisme van sommigen echt niet

Erik
7-8-2007

Ik begrijp het snobisme van sommigen echt niet. Residence de Camargue is gewoon fantastisch met kinderen. OK, een klein appartementje, maar alles is voorzien. En veel ben je toch niet binnen. Verder een prachtige omgeving, met ONGELOOFLIJK veel te beleven. Nergens kan je zo mooie uitstappen maken, rijk van natuur, cultuur en eetcultuur. Als je uitkijkt ook nog voor weinig geld. Onze kinderen tekenen onmiddellijk opnieuw hiervoor. Enneh...grijze blokken ? Het is maximaal 1 verdieping hoog, gelegen in een park met mooie kleurrijke bloemen. Je moet echt geen 300 km verder rijden (Naar Nice of Cannes!!!) om iets te zien. Over grijze blokken en luchtpollutie gesproken.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ideaal met kinderen

W. van den Boogert
29-7-2007

Ideaal met kinderen. EEN AANRADER. Ik vraag me af waar degenen die een negatieve beoordeling hebben gegeven zijn geweest. Grauw? Alles is rose-wit (en niet net geschilderd). Ik heb het over Recidence Port Carmargue (Lagrange Family). Wij zijn zeer tevreden over het appartement en park. Het is goed verzorgd en schoon. Winkeltje voor brood. Ja, er is bewaking maar dit is niet overdreven. Er staat rondom het park een hek, wie er niet hoort komt er niet in. Mooi toch. Eigen parkeerplaats van park tegenover ingang mogelijk(tegen betaling). Receptie spreek duits en engels. Mensen zijn erg vriendelijk. Er wordt veel georganiseerd, zowel voor jong en oud (waterpolo, beachvolley, tocht met catamaran,disco, tennis,spelletjes, gezamenlijk eten etc.) Lekker zwembad (2 groter, 1 voor kleintjes). Je loopt het park uit en staat op het strand. Appartement niet luxe maar voldoende, je slaapt er alleen maar. Minpunt is inderdaad 2 electrische kookpitten. Maar verder voor ons zeer zeker een tweede keer.

2006

Wij zijn net terug van een vakantie van 2 weken op dit park

Familie van den Berg
4-9-2006

Wij zijn net terug van een vakantie van 2 weken op dit park. Het is inderdaad een betondorp en de appartementen zijn zeer klein. De appartementen zijn wel schoon en de keuken is behoorlijk compleet; nieuwe vaatvasser, koelkast met vriesvak en oven. En alles werkte naar behoren. Er zijn twee zwembaden waarvan eentje met kinderbad en ligstoelen. Ook is er een animatieteam aanwezig. Aangezien wij daar niet voor komen levert dat soms 's avonds lawaai op. Lekkere broodjes op het park te verkrijgen. De bezoekers zijn met name Frans. Slechts een enkele Nederlander en Duitser waargenomen. De ligging is wel aardig; aan het strand. Naast het park is een soort kermis waar een aantal oude kermisatracties aan een tweede leven is begonnen. Erg leuk voor kinderen. Wij gaan hier niet weer naar toe. De omgeving is niet erg aantrekkelijk en we gaan toch liever naar een iets luxer huisje. Bovendien denk ik ook dat je er in het voor en naseizoen niets te zoeken hebt omdat er dan uitgestorven is.

Gereisd Familie in augustus 2006

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence de Camargue in Port-Camargue, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence de Camargue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.