Appartement Résidence de Camargue

6,3

2 tips over Appartement Résidence de Camargue

Petra, 4-5-2015

Tweepersoonsbeddegoed.

Geen waterkoker, garde, maatbeker aanwezig.

De bank wordt als 2-persoons slaapplaats meegerekend. Elke avond ombouwen dus. Of laten staan.

Ik heb (moe van de reis) meteen voor twee weken de parkeerplaats gereserveerd. Had ik beter eerst voor een week of een paar dagen kunnen doen. Later waren er wel weer plekken.

Als je buiten het seizoen rust zoekt: check of er in Frankrijk vakantie is!

Boek via park zelf, is goedkoper. Bij Tui heet het Village Club ipv résidence

ann huylebroeck, 8-2-2009

Hou je van cultuur bezoek zeker Nîmes, het heeft veel te bieden op geschiedkundig vlak.

Hou je van gezellig tafelen en van shoppen in een aangename stad, kies dan voor een bezoek aan Montpellier.

Of wil je graag eens een dagje weg van al het toerisme, rij dan naar Bouzigues, je vind hier ook de grootste oesterbank in europa, dus smullen maar !