Appartement Résidence de Camargue

Appartement
Appartement Résidence de Camargue
6,2

30 reviews over Appartement Résidence de Camargue in het Nederlands

Eerste indruk slecht, heerlijke vakantie gehad

Petra
4-5-2015

Men kon alleen tussen 17.00 en 20.00 uur inchecken. Toen wij na een reis van 14 uur om 16.55 uur brak aankwamen was er geen parkeerplaats meer te krijgen. Mijn man is met de auto aan de straat blijven staan en ik ben alleen naar binnen gegaan. Ik heb twee uur in de rij gestaan, totdat ik aan de beurt was. En mijn rij was de snelste.. Toen ik eindelijk aan de beurt was, was de schrik groot. Ik moest nog een keer voor onze hond betalen (had ik al bij de boeking gedaan) en aangezien er geen parkeerplaats op de vrije plekken te vinden was, heb ik voor 41,- per week nog een betaalde plek gereserveerd. Ook televisie kijken kost geld. Je krijgt van de receptie een afstandsbediening mee. Bij het huisje zelf hadden wij geluk. Ons huisje was opgeknapt. Als enige in de rij. Alle andere huisjes hadden een simpel tuinsetje als eethoek. Buiten is het hutjemutje.

Voordelen: - engelssprekende receptie - inrichting sober, maar okay - grote koelkast met vriezer - heerlijke wandelmogelijkheden

Gereisd Met partner in april 2015

Een wat gedateerd park in een mooie omgevving

Jan
23-9-2014

Het was na tien jaar dat we weer het park bezochten. En inderdaad; het is geen ultra modern park en hier en daar gedateerd, maar het mooie weer maakte veel goed, Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen en ook Engels was geen probleem. We hadden voor betaald parkeren gekozen, maar in het naseizoen is dat niet nodig. Een klein mankement aan ons appartement werd nog diezelfde dag verholpen. De ligging aan het strand en tussen Port Camargue en Le Grau du Roi is prima. Een prima boulevard verbindt beide plaatsen en lopend is een bezoek aan Le Grau du Roi goed te doen. Gezien de tijd van het jaar ( begin september) was het redelijk druk en was het animatieteam nog actief. Ondanks alle negatieve berichten, hebben wij een fijne vakantie gehad. Een tip wellicht voor de toekomst. Zorg voor een aantal parasols bij het zwembad voor die mensen die niet de hele tijd in de zon willen doorbrengen.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer verpauperd

neil
14-6-2012

zeer verpauperd appartementencomplex,ben er 20 jaar geleden geweest en er is sindsdien niks meer aan het onderhoud gedaan. Vergeleken met de andere Langrange complexen is dit een echte aanfluiting. Personeel spreekt nauwelijks tot geen woord over de grens(alleen frans dus).betaalde Parkeerplaatsen voor de gasten zijn peperduur.Voor zeer veel fasciliteiten op het park moet je extra betalen.

Absoluut niet voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in mei 2012

Een meevaller

M.E.L
16-9-2010

Wij zijn juist terug en hebben echt een toffe vakantie gehad. We hadden de all in formule en lagen in een 5 pers bungalow. Ruimte genoeg en proper. Terras met uitzicht op het 'rustigere' zwembad. Het eten was heel lekker. Hadden echt schrik na negatieve commentaren maar alles is super meegevallen.

Gereisd Met partner in september 2010

ondanks alle negatieve beoordelingen,toch ok

brackman
12-9-2010

zijn geweest van 5/9/2010 tot 11/09/2010 hebben er van een mooie vakantie genoten,hadden een driekamer App met z'en vieren geen grote luxe maar wel leefbaar,we waren er om de streek te verkennen een aanrader voor iedereen mooi onderhouden zwembad en dicht bij het strand wij zouden er terug keren prijs/kwaliteit ok

Gereisd Met oudere kinderen in september 2010

Troosteloos vakantiedorp

Danny
9-8-2010

Wonining zeer dicht op elkaar gepakt. Zeer slecht onderhouden, badkamer zeer pover Plastic terrasmeubeltjes als eetplaats Zeer pover ontbijtbuffet Personeel was weinig professioneel en niet geïnteresseerd. Goede ligging aan de kust en in de Camarque

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Goed te doen

Peter
21-7-2010

Geen heel bijzondere accomodatie, maar dicht bij de stranden maakt het een boel goed. Voor de rest waren we wat na he seizoen waardoor het wat rustiger was op het complex. Verder niet veel op aan te merken.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

port camarque geweldig

charlotte
9-6-2009

Wij zijn 17 mei aangekomen ,we hebben het 14 dagen geweldig gehad.Mooi park heel proper ruim huisje ,wel kleine slaapkamer en tuinmeubilair in de kamer maar ja kleingheidje hou je altyd.Het park ligt vlak aan het strand mooi strand. Op 15 min wandelafstand ben je in grau du roi (een mooie oude vissersplaats ) met lekker eten vriendelijke mensen super. Al die mensen die dit alles niks vinden voor dit geld nou ja ik weet niet wat die gewend zijn.

Charlotte

Gereisd Met vrienden in mei 2009
2008

Geldklopperij!

Cobi de Vries
22-9-2008

Het Park bestaat uit opelkaar geplakte kippenhokken! Een troosteloos uitzicht, weinig tot geen privacy op terras (er konden net twee stoelen staan). De eethoek bestond uit een plastic tafel en plastic stoelen... De slaapkamer, nou kamer het was meer een grote kast waar een klein tweepersoonsbed in stond waar je niet omheen kon lopen! Slaapkamersituatie uit het jaar kruik! De koffie uit het koffiezetapparaat smaakte naar bleekwater. Ook na drie keer proberen met water uit een fles. De schimmel zat op de muur in de badkamer. Het strand was inderdaad vlakbij maar het zand was bruin en zag er vies uit. Kortom geen aanrader! Wij waren daar heel snel weer weg!

Gereisd Met partner in september 2008

kindvriendelijk

Miranda
12-8-2008

Wij zijn hier de eind juli/ begin augustus 2008 geweest met vrienden en twee kleine kinderen (3 en 6). Wij hebben hier echt geleefd als god in frankrijk en heerlijk genoten van het zwembad en de zee. Deze was de eerste 30 meter erg ondiep dus erg ideaal voor de kids. Vwb het appartement ja die is niet echt groot maar bij mooi weer leef je toch altijd buiten. Ideaal was de grote kolekast en de vaatwasser! Normaal gingen wij altijd naar 5-sterren hotels en ja dit is niet te vergelijken maar dat weet je van te voren als je hiervoor kiest. Anders informeer je jezelf niet goed genoeg van te voren naar mijns inziens.

Kortom: wij hebben hier een heerlijk, relaxte vakantie gehad!

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence de Camargue in Port-Camargue, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence de Camargue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.