Hotel De La Bourse

Ideale stop onderweg naar 't Zuiden

An De Belder
24-7-2010

Hoi,

dit hotel is ideaal als je naar Zuid Frankrijk rijdt.

We hebben hier overnacht van vrijdag op zaterdag.

't is een leuk dorpje en het hotel ligt echt in't centrum.

Zaterdagochtend is er een leuke markt en in de omgeving is er ook vanalles te zien.

Echt ideaal voor wie het niet ziet zitten om in 1 ruk naar Zuid Frankrijk te rijden.

Pluispunt: de uitbaatster is een Nederlandse.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De La Bourse in Pont-Saint Esprit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De La Bourse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De La Bourse scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.