Camping Saint Christol

Meer camping info

22 reviews over Camping Saint Christol

• 2019
    3Els06-08-2019

Sla deze camping maar over

Wij waren hier voor 1 overnachting op weg naar Spanje. Heel vriendelijk geholpen bij de receptie. Plaats mochten we zelf uitkiezen. Midden in het hoogseizoen was de camping half leeg. Op zich niet gek, gezien de staat van de camping. Een vies bij elkaar geraapt zooitje, overal rommel. Naast het restaurant staan de afvalcontainers te geuren. Honden lopen vrij rond en doen hier en daar hun behoefte. Het sanitair was smerig. Douchen hebben we voor deze nacht overgeslagen.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    6Veenman09-09-2018

Nooit meer

Prima plekken en rustig, op loopafstand van de stad. Hondenpoep op de camping, sanitair erg vervuild, jammer want anders waren we langer gebleven.

• 1Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

8Prima camping!11-08-2017

Prima camping bij gezellig stadje

We hebben 4 dagen op deze camping gestaan, op doorreis naar Spanje. Leuke, Franse camping. Sanitair matig. Erg goed restaurant met heerlijk eten voor een leuke prijs.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Louis24-03-2017

Prachtige rustige camping met bungalows en ruime plekken voor caraven/tent. Prachtig weer en vlakbij het beeldschone stadje Pezenas. Zeer zeker een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7Bont10-08-2015

Prima

Leuke camping bij het nog leukere plaatsje pezenas. Lekker zwembad, klein maar een heerlijke temperatuur. Je mag er geen bommetjes ed in maken. Het is echt een rustige camping waar ze goed over waken. De plaatsen zijn echt heel erg mooi erg veel privacy, mooie hagen. De toiletten waren niet modern maar wel schoon. Het is vlak bij de Middellandse zee en prima te doen!

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Esther16-09-2013

Leuke doortrekcamping

Wij zijn op deze camping geweest als doortrek naar Spanje. Camping heeft ruime plaatsen en we mochten zelf een plek uitzoeken (en dat in juli).We hadden niet gereserveerd o.i.d. Het sanitair is schoon maar wel erg weinig voor deze camping en wc's zijn voor dames en heren (dus niet gescheiden blokken). Iets meer douche's en wc's zouden fijn zijn geweest. Mensen bij receptie erg behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7RR13-09-2013

huiselijke camping

Ruime plaatsen, goede afbakening, vooraan veel bloemen, 3 honden. Wifi gratis. Globaal vrij slordige camping, met de vuilste afwasbakken die we ooit gezien hebben. De details zal ik u besparen. Oud-Pézenas is een prachtig stadje !

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8LK15-05-2013

Echt Frans

Op weg naar Spanje hier ook een weekje gebleven. Wij waren een avond alleen op de camping en Jean-Marie heeft speciaal voor ons gekookt. Heerlijk! Er lopen verschillende (geadopteerde) hondjes rond die helemaal geen overlast geven. De plaatsen zijn steen en grind en ruim genoeg voor een grote caravan of camper. Jean-Marie en Michelle zijn een paar apart, maar erg lief. Het sanitair is oud en de temperatuur is vastgesteld en meer koud dan warm. Maar ach, dat is kamperen en was geen belemmering voor een leuke week. Pezenas is een leuk stadje, waar we niet zomaar een leuk restaurantje vonden om te eten. Werd tenslotte pizza, maar die was ook wel erg lekker! Een fijne rustpauze op weg naar verder.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 8frans k12-03-2013

perfecte doorreis camping voor wat langer.

We wilden 3 nachten blijven ivm doorreis spanje, maar het werden er 9. Het restaurantje heeft een dagmenu, staat dit je aan kun je vanwege de lage prijs er beter gaan eten ipv zelf koken...prima kwaliteit en lekkere wijn zo uit het vat. Pezenas op loopafstand, is een schitterende stad met zijn middeleeuwse straatjes, kunstenaars winkeltjes en restaurants. Grote zaterdag markt. Eigenaars zijn zonder meer aardig.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2011

• 6Michel24-08-2012

Nog echt kamperen

We hebben dezecamping gebruikt voor een overnachting op weg naar Spanje. De camping ligt gunstig langs de snelweg. Een eenvoudige camping zonder opsmuk. Bent u op zoek naar een luxe camping, sla deze dan over. Bent u een echte kampeerder, dan kunt u deze camping gerust kiezen. Het "restaurantje" op de camping biedt goede eenvouidige maaltijden tegen schappelijke prijzen. EWr wordt opvallend veel gebruik van gemaakt. De kampeerplaatsen zijn niet overbementen maar bieden voldoende ruimte, zeker voor een kort verblijf. De plaatsten zijn onderling van elkaar gescheiden door ca. 2 meter hoge hagen, waardoor er ruim voldoende privacy is. Sanitair is verre van luxe maar voldoet.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden