Camping Saint Christol

16 reviews over Camping Saint Christol in het Nederlands

Nooit meer

Veenman
9-9-2018

Prima plekken en rustig, op loopafstand van de stad. Hondenpoep op de camping, sanitair erg vervuild, jammer want anders waren we langer gebleven.

Aardige camping, maar........

Ad
8-10-2017

Prima plaatsen. Camping op loopafstand van Pezenas. Dat is een pittoresk stadje, althans het oude gedeelte. Abdij van Valmagne op fietsafstand. Wel pittig fietsen (zonder e-bike) in omgeving. Wij zijn twee nachten op de camping gebleven, omdat er de hele nacht een hond in de omgeving zat te blaffen. Honden zijn toch al talrijk aanwezig op campings in het voor- en naseizoen. Niet zelden worden die uitgelaten op lege kampeerplekken. Ook op deze camping. Met als gevolg dat nieuwe kampeerders een verrassing wacht op hun gekozen plek.

Prima camping bij gezellig stadje

Prima camping!
11-8-2017

We hebben 4 dagen op deze camping gestaan, op doorreis naar Spanje. Leuke, Franse camping. Sanitair matig. Erg goed restaurant met heerlijk eten voor een leuke prijs.

Louis
24-3-2017

Prachtige rustige camping met bungalows en ruime plekken voor caraven/tent. Prachtig weer en vlakbij het beeldschone stadje Pezenas. Zeer zeker een aanrader!

Prima

Bont
10-8-2015

Leuke camping bij het nog leukere plaatsje pezenas. Lekker zwembad, klein maar een heerlijke temperatuur. Je mag er geen bommetjes ed in maken. Het is echt een rustige camping waar ze goed over waken. De plaatsen zijn echt heel erg mooi erg veel privacy, mooie hagen. De toiletten waren niet modern maar wel schoon. Het is vlak bij de Middellandse zee en prima te doen!

Leuke doortrekcamping

Esther
16-9-2013

Wij zijn op deze camping geweest als doortrek naar Spanje. Camping heeft ruime plaatsen en we mochten zelf een plek uitzoeken (en dat in juli).We hadden niet gereserveerd o.i.d. Het sanitair is schoon maar wel erg weinig voor deze camping en wc's zijn voor dames en heren (dus niet gescheiden blokken). Iets meer douche's en wc's zouden fijn zijn geweest. Mensen bij receptie erg behulpzaam en vriendelijk.

huiselijke camping

RR
13-9-2013

Ruime plaatsen, goede afbakening, vooraan veel bloemen, 3 honden.

Wifi gratis.

Globaal vrij slordige camping, met de vuilste afwasbakken die we ooit gezien hebben. De details zal ik u besparen.

Oud-Pézenas is een prachtig stadje !

Echt Frans

LK
15-5-2013

Op weg naar Spanje hier ook een weekje gebleven. Wij waren een avond alleen op de camping en Jean-Marie heeft speciaal voor ons gekookt. Heerlijk! Er lopen verschillende (geadopteerde) hondjes rond die helemaal geen overlast geven. De plaatsen zijn steen en grind en ruim genoeg voor een grote caravan of camper. Jean-Marie en Michelle zijn een paar apart, maar erg lief. Het sanitair is oud en de temperatuur is vastgesteld en meer koud dan warm. Maar ach, dat is kamperen en was geen belemmering voor een leuke week. Pezenas is een leuk stadje, waar we niet zomaar een leuk restaurantje vonden om te eten. Werd tenslotte pizza, maar die was ook wel erg lekker! Een fijne rustpauze op weg naar verder.

We wilden 3 nachten blijven ivm doorreis spanje, maar het werden er 9.

Het restaurantje heeft een dagmenu, staat dit je aan kun je vanwege de lage prijs er beter gaan eten ipv zelf koken...prima kwaliteit en lekkere wijn zo uit het vat.

Pezenas op loopafstand, is een schitterende stad met zijn middeleeuwse straatjes, kunstenaars winkeltjes en restaurants. Grote zaterdag markt.

Eigenaars zijn zonder meer aardig.

Nog echt kamperen

Michel
24-8-2012

We hebben dezecamping gebruikt voor een overnachting op weg naar Spanje. De camping ligt gunstig langs de snelweg. Een eenvoudige camping zonder opsmuk. Bent u op zoek naar een luxe camping, sla deze dan over. Bent u een echte kampeerder, dan kunt u deze camping gerust kiezen. Het "restaurantje" op de camping biedt goede eenvouidige maaltijden tegen schappelijke prijzen. EWr wordt opvallend veel gebruik van gemaakt. De kampeerplaatsen zijn niet overbementen maar bieden voldoende ruimte, zeker voor een kort verblijf. De plaatsten zijn onderling van elkaar gescheiden door ca. 2 meter hoge hagen, waardoor er ruim voldoende privacy is. Sanitair is verre van luxe maar voldoet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Saint Christol in Pézenas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Saint Christol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.