Géén boekingskosten

• 8Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Domaine de Montrose

• 8Jan19-09-2014

een toffe camping midden tussen de wijngaarden

Helaas is dit het laatste jaar dat het camping gedeelte open is. Vanaf 2015 gaat het kampeergedeelte dicht en word volgezet met stacaravans.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Harry28-08-2008

Ons 6e jaar

Er zijn een aantal kleine veranderingen doorgevoerd. Het buitenhek is verplaatst en om het wijnveld is een vast hek gekomen. De rijroute is iets aangepast. De buiten hekken gingen stipt om 23.00 dicht, dan parkeren op de P-plaats voor receptie. Dit jaar Wi-Fi mogelijk. Voor 3 weken slechts €25. 'savond soms wel wat traag en af en toe rond 22.00 helemaal weg. (volgens mij wisten ze hier achter de bar meer van). Bier weer €2,20 (vorig jaar nog €2). Ik drink wel een biertje uit de supermarkt Aldi, Lidl, Casino, Intermarché of Nettorama op 6 km afstand in Pezenas. Dit jaar 2 maal disco, op di en do en gelukkig geen karaoke geschreeuw meer. Restaurant weinig variatie, alleen steaks in talloze varianten, geen kip of kalkoen oid, wel sublieme Pizza's. 10 VTT (MTB) routes van extreem tot beginners in de buurt (starts in Nizas en Bessiles) google op ffc in frankrijk, klik VTT en dan op sites VTT. Beklim de Côte de Resclauze bij Neffies (4e cat. 13 etappe tour 08) of bij het Stuwmeer Vailhan.

• 7Eetgelegenheden
  • 7gerda08-04-2008

Wij hebben vorig jaar een nieuwe mobilhome op Mont Rose gekocht. Bevalt prima. Olivier Caron heeft veel plannen om de camping te vernieuwen. Heeft alleen wat tijd nodig.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Smits27-03-2008

Deze Camping in de gem. Tourbes, vlakbij het dorp Valros en zo'n 5km van Pezenas, wordt door een perfect engels sprekende fransman (Olivier Caron) gerund. Hij bouwt de vrije kampeerplaatsen steeds verder af en plaats daar gloednieuw MobileHomes op met veelal Airco. We komen hier al jaren, omdat het een redelijke kleine camping is. Het sanitar is wel wat verouderd, maar omdat wij een Stacaravan huren komen we daar nooit. Het kleine zwembad wordt bewaakt door een badmeester en in het restaurant kan een een pizza en een paar streekgerechten eten. De wekelijkse (kinder)disco heeft helaas plaats gemaakt voor Karaoke. In de buurt diverse MTB parkoertjes, leuke rivierstrandjes en je zit zo aan het strand. LIDL en ALDI om de hoek en in Pezenas is het op zaterdagochtend markt en de historische stad is 2 avonden tot 23.30 open. Er is hier zoveel te beleven, maar ivm de afstanden heb je wel een auto nodig.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen