We hebben een aantal aanbieders voor Pézenas voor je op een rij gezet:

Reviews over Pézenas

Verassend!

Dave,
    2-2-2014

Voor de Tour de France in Pezenas terecht gekomen. Grote markt met veel restaurants en terrassen. We kwamen terecht in een wir war van steegjes waar het enorm leuk is. Veel kleine eettentjes en kleine winkeltjes.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 05 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mag je niet overslaan!

.....,
    23-9-2013

Pézenas is echt een geweldige plaats! In eerste instantie kwamen we er voor de grote, typisch franse markt (elke zaterdag) Maar ineens ontdekte we de achteraf-straatjes, de typisch franse, smalle straatjes met allemaal ateliers! Niet van die saaie, maar zelfs voor de kids érg leuk. Heel uniek en een sfeer die je nooit meer vergeet :-) Le Gourmande mag je in ieder geval niet overslaan. Een grote snoep/koek winkel waarbij je je terug in de tijd waant. Zoooo mooi! Wel moeilijk om niet teveel lekkers te kopen ;-) Pézenas heeft ook gezellige terrasjes waar je voor een zeer redelijke prijs kan eten. Ook wordt er veel georganiseerd. Toen wij er waren o.a. een zeer groot internationaal jeu de boule toernooi, wat een gezelligheid! Pézenas is zeer makkelijk te bereiken vanaf de snelweg (en het gekke is dat je in Pezenas zelf helemaal niet het idee hebt dat je vlakbij een snelweg zit...) Verder zijn er genoeg onderkomens te vinden zoals hotels, B&B's etc. Pézenas: een verrassende aanrader!

Gereisd anders in juli 2013

Oude glorie

LK,
    15-5-2013

Leuke stad om doorheen te lopen. Buiten het seizoen is dat in ieder geval mooi omdat je dan de gebouwen beter kunt bekijken. Want die zijn vaak eeuwen oud. Culinair hebben we hier niet veel kunnen vinden, maar misschien hebben wij op de verkeerde plekken gezocht. Veel 'toeristisch artistieke' winkeltjes en veel loodsen met Brocante en Antique.

Gereisd met partner in januari 2013

de moeite waard!

frans k,
    12-3-2013

Op doorreis gebruik gemaakt van de camping St.Christol.
    Pezenas verraste ons zo dat we meerdere dagen gebleven zijn. Veel bezienswaardige gebouwen, middeleeuws centrum, een joods ghetto, genoeg terrasjes en restaurantjes en een grote zaterdag markt. Dus niet 1 maar 2 of 3 nachten blijven....

Gereisd met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuk als je in de buurt bent

Gerrie,
    19-6-2012

Een typisch zuid-frans stadje, voor het oude stadsgedeelte is leuk om eens doorheen te lopen. Wanneer wij gingen was het juist markt, gelukkig want anders is er niet zo heel veel te zien.

Als je in de buurt bent is het wel de moeite waard, maar ik zou er geen uur voor in de auto zitten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012
Pézenas scoort een 8,1 uit 10, op basis van 22 reviews