Vakantiehuis Domaine Le Bouvaou

Vakantiehuis
7,1

4 reviews over Vakantiehuis Domaine Le Bouvaou in het Nederlands

Prettige vakantiewoning en mooi vakantiegebied!

K. Hasenaar
27-10-2012

Domaine La Bouvaou ligt in een mooie omgeving. Het ontvangst was zeer hartelijk en Arjan en Jeanine zijn zeer behulpzaam en attent! De vakantiewoning La Bergerie was heel gezellig ingericht en van goede kwaliteit. De omgeving biedt vele mogeijkheden voor mooie tochten, zowel op het gebied van historie, natuur en (wat verder) vermaak (zee, strand). Wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Great Place

Maarten Oversier
26-10-2012

Le Bouvaou was ons verblijf tijdens onze zomervakantie. Een bijzondere en fraaie plek op een zeer natuurlijke, zij het enigszins afgelegen, locatie.

Een groot huis met alle accommodatie, lekker Frans, koel tijdens de hete zomer. In de wijde omtrek natuur en volop wandelgelegenheid, en ook geborgen in een 'klein dorpje' met eigen zwembad, aparte barbq ruimte etc.. Arjan en Jeanine zijn zeer behulpzaam.

Zeer aan te bevelen voor grote families, of gezelschappen die goed met elkaar overweg kunnen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Mooi en zéér afgelegen

Fam. Smeets
5-9-2012

Wij zaten met 4 personen in Gîte l’Ancienne Grange. Lof voor het huisje: ruim, gezellig ingericht, koel (vooral slaapkamers), zonnig terras. Met veel privacy, op zwembadgeluiden na. Kun je wel horen wanneer het zwembad ‘vrij’ is.

Het zwembad is in realiteit vrij klein (± 5 x 4 meter ?) en ondiep. Echt zwemmen is niet mogelijk, alleen afkoelen. Als er een paar kinderen in spelen zijn, dan is het ‘vol’. Alles is waarschijnlijk minder lastig als het domein niet vol is.

De ligging van het domein in een gehucht van ± 5 huizen is zéér afgelegen. Brood halen, wifi, terrasje pakken, een markt bezoeken in het dichtsbijzijnde dorp was altijd een minimaal 25 minuten durende heenrit langs smalle, bochtige bergwegen. Daar moet je wel zin in hebben.

De omgeving vonden we prachtig. Je kunt er wandelen en ezel/paardrijden. De warmte was er ook zeer goed te verdragen door een heerlijke koele bergwind. Hier moet je naar toe als je op zoek bent naar rust, natuur en zon, en de melkweg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012
Jeanine Houtsmuller, Eigenaresse, 26-10-2012

Hallo Sanka en familie, hartelijk dank voor uw beoordeling, ik heb genoten van de achtergelaten boeken.

Het zwembad is 6x7 en gemiddeld 1.20 diep , van 1.05 naar 1.35. Wifi zal volgend jaar gerealiseerd worden, via de sateliet wordt een nieuwe verbinding gemaakt en daar kunnen alle gasten van gaan profiteren.

Het is niet wat het lijkt

J
27-8-2012

Vakantiehuis bleek groepsaccommodatie. Met een klein zwembad (niet dieper dan 1 meter) maar wel bedoeld voor 28 personen om in te zwemmen...??

Geen aparte badkamer, woonkamer, slechte bedden, niet echt schoon.

Maar wat ons het meest teleurstelde was de onfatsoenlijke behandeling!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Jeanine Houtsmuller., Eigenaresse, 26-10-2012

U bent de zus van let 020 reactie van 30-8-2012

mijncommentaar kunt u vinden op haar reactie.

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Le Bouvaou in Pardailhan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Le Bouvaou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.