Vakantiehuis Domaine Le Bouvaou

Review geschreven door jd

Heerlijk plekje!

jd,
6-11-2012

Wij hebben Le Bouvaou bezocht met 2 (kleinere) kinderen. We hebben er 2 heerlijke weken gehad: lekker buiten spelletjes doen, tekenen en spelen met de twee poezen van het domein. Het zwembadje vonden wij prima van grootte en vooral de stahoogte in handig met beginnende zwemmers. Zelf konden we toch lekker even afkoelen. Het onderkomen Le Grange was smaakvol ingericht en groot genoeg voor 2+2. OK, de afstand naar de eerste bakker is 20 minuten maar de weg erheen bijzonder leuk en afwisselend. Staat ook aangegeven door de eigenaren in de routebeschrijving. Jeanine en Arjan Houtsmuller , waren erg vriendelijk en altijd in voor een praatje.Zelf wonen ze niet meer op deze plek, maar op 10 minuten rijden. De table d'hote is er bij ons ook niet van gekomen omdat ze zelf net voor familiebijeenkomst paar dagen weggingen. Voor ons een heerlijk mooi gelegen plekje met rust en ruimte met toch voldoende te doen als je af en toe een dagje weg wilt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012