Vakantiehuis Domaine Le Bouvaou

Review geschreven door Fam. Smeets

Mooi en zéér afgelegen

Fam. Smeets,
5-9-2012

Wij zaten met 4 personen in Gîte l’Ancienne Grange. Lof voor het huisje: ruim, gezellig ingericht, koel (vooral slaapkamers), zonnig terras. Met veel privacy, op zwembadgeluiden na. Kun je wel horen wanneer het zwembad ‘vrij’ is.

Het zwembad is in realiteit vrij klein (± 5 x 4 meter ?) en ondiep. Echt zwemmen is niet mogelijk, alleen afkoelen. Als er een paar kinderen in spelen zijn, dan is het ‘vol’. Alles is waarschijnlijk minder lastig als het domein niet vol is.

De ligging van het domein in een gehucht van ± 5 huizen is zéér afgelegen. Brood halen, wifi, terrasje pakken, een markt bezoeken in het dichtsbijzijnde dorp was altijd een minimaal 25 minuten durende heenrit langs smalle, bochtige bergwegen. Daar moet je wel zin in hebben.

De omgeving vonden we prachtig. Je kunt er wandelen en ezel/paardrijden. De warmte was er ook zeer goed te verdragen door een heerlijke koele bergwind. Hier moet je naar toe als je op zoek bent naar rust, natuur en zon, en de melkweg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012