Vakantiehuis Domaine Le Bouvaou

Vakantiehuis
7,1

9 reviews over Vakantiehuis Domaine Le Bouvaou in het Nederlands

Waanzinnig relaxen in de natuur

Servaas
20-11-2012

Heerlijke familie reunie op een domein midden in de natuur. Geen buren te bekennen. Lekker doen waar je zelf zin in hebt.

Gereisd met vrienden in september 2012

Heerlijk plekje!

jd
6-11-2012

Wij hebben Le Bouvaou bezocht met 2 (kleinere) kinderen. We hebben er 2 heerlijke weken gehad: lekker buiten spelletjes doen, tekenen en spelen met de twee poezen van het domein. Het zwembadje vonden wij prima van grootte en vooral de stahoogte in handig met beginnende zwemmers. Zelf konden we toch lekker even afkoelen. Het onderkomen Le Grange was smaakvol ingericht en groot genoeg voor 2+2. OK, de afstand naar de eerste bakker is 20 minuten maar de weg erheen bijzonder leuk en afwisselend. Staat ook aangegeven door de eigenaren in de routebeschrijving. Jeanine en Arjan Houtsmuller , waren erg vriendelijk en altijd in voor een praatje.Zelf wonen ze niet meer op deze plek, maar op 10 minuten rijden. De table d'hote is er bij ons ook niet van gekomen omdat ze zelf net voor familiebijeenkomst paar dagen weggingen. Voor ons een heerlijk mooi gelegen plekje met rust en ruimte met toch voldoende te doen als je af en toe een dagje weg wilt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prettige vakantiewoning en mooi vakantiegebied!

K. Hasenaar
27-10-2012

Domaine La Bouvaou ligt in een mooie omgeving. Het ontvangst was zeer hartelijk en Arjan en Jeanine zijn zeer behulpzaam en attent! De vakantiewoning La Bergerie was heel gezellig ingericht en van goede kwaliteit. De omgeving biedt vele mogeijkheden voor mooie tochten, zowel op het gebied van historie, natuur en (wat verder) vermaak (zee, strand). Wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Superlocatie!

Marjelle Stout
27-10-2012

Wij hebben met een grote groep mensen gebruik gemaakt van Le Bouvaou. Het is een heerlijke en ruime plek om tot rust te komen en te genieten van de mooie omgeving. Wij komen hier graag nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Great Place

Maarten Oversier
26-10-2012

Le Bouvaou was ons verblijf tijdens onze zomervakantie. Een bijzondere en fraaie plek op een zeer natuurlijke, zij het enigszins afgelegen, locatie.

Een groot huis met alle accommodatie, lekker Frans, koel tijdens de hete zomer. In de wijde omtrek natuur en volop wandelgelegenheid, en ook geborgen in een 'klein dorpje' met eigen zwembad, aparte barbq ruimte etc.. Arjan en Jeanine zijn zeer behulpzaam.

Zeer aan te bevelen voor grote families, of gezelschappen die goed met elkaar overweg kunnen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Heerlijke plek volop in de natuur

nancydolman
26-10-2012

In het najaar 2012 met een groep (volwassenen en kinderen) vakantie doorgebracht. Zeer mooi, prachtig middenin de natuur.

De kinderen konden vrij spelen op het zeer grote terrein.

Zwembad was fijn voor de kinderen, want zonder gevaar.

Paar uitstapjes gemaakt maar vooral van de natuur genoten en uitgerust.

Jeanine en Arjan waren zeer behulpzaam en hebben ons goede tips gegeven want kennen de omgeving op hun duimpje.

Gereisd met vrienden in september 2012

Mooi en zéér afgelegen

Fam. Smeets
5-9-2012

Wij zaten met 4 personen in Gîte l’Ancienne Grange. Lof voor het huisje: ruim, gezellig ingericht, koel (vooral slaapkamers), zonnig terras. Met veel privacy, op zwembadgeluiden na. Kun je wel horen wanneer het zwembad ‘vrij’ is.

Het zwembad is in realiteit vrij klein (± 5 x 4 meter ?) en ondiep. Echt zwemmen is niet mogelijk, alleen afkoelen. Als er een paar kinderen in spelen zijn, dan is het ‘vol’. Alles is waarschijnlijk minder lastig als het domein niet vol is.

De ligging van het domein in een gehucht van ± 5 huizen is zéér afgelegen. Brood halen, wifi, terrasje pakken, een markt bezoeken in het dichtsbijzijnde dorp was altijd een minimaal 25 minuten durende heenrit langs smalle, bochtige bergwegen. Daar moet je wel zin in hebben.

De omgeving vonden we prachtig. Je kunt er wandelen en ezel/paardrijden. De warmte was er ook zeer goed te verdragen door een heerlijke koele bergwind. Hier moet je naar toe als je op zoek bent naar rust, natuur en zon, en de melkweg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012
Jeanine Houtsmuller, Eigenaresse, 26-10-2012

Hallo Sanka en familie, hartelijk dank voor uw beoordeling, ik heb genoten van de achtergelaten boeken.

Het zwembad is 6x7 en gemiddeld 1.20 diep , van 1.05 naar 1.35. Wifi zal volgend jaar gerealiseerd worden, via de sateliet wordt een nieuwe verbinding gemaakt en daar kunnen alle gasten van gaan profiteren.

Teleurstellend

Letty Francissen
30-8-2012

Accommodatie voldoet totaal niet aan de verwachtingen: de ligging is ongunstig (boodschappen op 30 minuten en uitstapjes op minimaal 45 minuten), geen uitzicht, het zwembad is véél te klein voor het aantal gasten en er is veel kapot of vies in het huis. In en om het huis zijn alleen klapstoelen (hout en plastic). De 'badkamer' bestaat uit vijf wastafels op de gang met een kamerscherm er voor. Het huis is verre van schoon, terwijl de schoonmaakkosten 120 euro bedragen. Kortom: op de site ziet het er mooi uit, maar in het echt valt het erg tegen. Reactie van de (Nederlandse) eigenaresse op onze teleurstelling 'als het u niet bevalt, dan kunt u vertrekken'. Misschien was dat nog wel het meest teleurstellend!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012
Jeanine Houtsmuller, Eigenaresse, 26-10-2012
Het huis was niet naar uw zin, doch nergens op onze site maken wij dingen mooier dan dat ze zijn. Dat is ook mijn reactie geweest naar u, nadat u 5 dagen na aankomst uw beklag kwam doen. Ik heb u inderdaad voorgesteld om te vertrekken met een vertrek premie.(vrijwillig van mijn kant) Klachten dient men binnen 24 uur na aankomst aan tegeven zodat wij de mogenlijkheid hebben om deze op te lossen. Uw klachten waren van dienaard en buiten enige redelijkheid dat ik die niet kon oplossen vandaar mijn voorstel om te vertrekken. Gelukkig zijn 95 % van onze gasten tevreden en konden zich niet voorstellen hoe groot en mooi de accommodatie is. Uw commentaar laat ik dan ook links liggen. Met 12 personen een last-minute boeken voor 10 dagen voor de prijs van 1750. -euro. Ik raad u aan om voortaan een advertentie van a tot z goed te lezen voordat u opnieuw teleurgesteld wordt.

Het is niet wat het lijkt

J
27-8-2012

Vakantiehuis bleek groepsaccommodatie. Met een klein zwembad (niet dieper dan 1 meter) maar wel bedoeld voor 28 personen om in te zwemmen...??

Geen aparte badkamer, woonkamer, slechte bedden, niet echt schoon.

Maar wat ons het meest teleurstelde was de onfatsoenlijke behandeling!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Jeanine Houtsmuller., Eigenaresse, 26-10-2012

U bent de zus van let 020 reactie van 30-8-2012

mijncommentaar kunt u vinden op haar reactie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Le Bouvaou in Pardailhan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Le Bouvaou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.