Reviews over Pardailhan

Waanzinnig relaxen in de natuur

Servaas,
    20-11-2012

Heerlijke familie reunie op een domein midden in de natuur. Geen buren te bekennen. Lekker doen waar je zelf zin in hebt.

Gereisd met vrienden in september 2012

Heerlijk plekje!

jd,
    6-11-2012

Wij hebben Le Bouvaou bezocht met 2 (kleinere) kinderen. We hebben er 2 heerlijke weken gehad: lekker buiten spelletjes doen, tekenen en spelen met de twee poezen van het domein. Het zwembadje vonden wij prima van grootte en vooral de stahoogte in handig met beginnende zwemmers. Zelf konden we toch lekker even afkoelen. Het onderkomen Le Grange was smaakvol ingericht en groot genoeg voor 2+2. OK, de afstand naar de eerste bakker is 20 minuten maar de weg erheen bijzonder leuk en afwisselend. Staat ook aangegeven door de eigenaren in de routebeschrijving. Jeanine en Arjan Houtsmuller , waren erg vriendelijk en altijd in voor een praatje.Zelf wonen ze niet meer op deze plek, maar op 10 minuten rijden. De table d'hote is er bij ons ook niet van gekomen omdat ze zelf net voor familiebijeenkomst paar dagen weggingen. Voor ons een heerlijk mooi gelegen plekje met rust en ruimte met toch voldoende te doen als je af en toe een dagje weg wilt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Prettige vakantiewoning en mooi vakantiegebied!

K. Hasenaar,
    27-10-2012

Domaine La Bouvaou ligt in een mooie omgeving. Het ontvangst was zeer hartelijk en Arjan en Jeanine zijn zeer behulpzaam en attent! De vakantiewoning La Bergerie was heel gezellig ingericht en van goede kwaliteit. De omgeving biedt vele mogeijkheden voor mooie tochten, zowel op het gebied van historie, natuur en (wat verder) vermaak (zee, strand). Wij hebben genoten!

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

Superlocatie!

Marjelle Stout,
    27-10-2012

Wij hebben met een grote groep mensen gebruik gemaakt van Le Bouvaou. Het is een heerlijke en ruime plek om tot rust te komen en te genieten van de mooie omgeving. Wij komen hier graag nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Great Place

Maarten Oversier,
    26-10-2012

Le Bouvaou was ons verblijf tijdens onze zomervakantie. Een bijzondere en fraaie plek op een zeer natuurlijke, zij het enigszins afgelegen, locatie.

Een groot huis met alle accommodatie, lekker Frans, koel tijdens de hete zomer. In de wijde omtrek natuur en volop wandelgelegenheid, en ook geborgen in een 'klein dorpje' met eigen zwembad, aparte barbq ruimte etc.. Arjan en Jeanine zijn zeer behulpzaam.

Zeer aan te bevelen voor grote families, of gezelschappen die goed met elkaar overweg kunnen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012
Pardailhan scoort een 8,3 uit 10, op basis van 4 reviews