Bed and Breakfast

4 reviews over Bed and Breakfast Domaine Mediterranee in het Nederlands

Fantastisch!

M. de Vroome,
3-5-2017

Mooie, rustige locatie. Comfortabele kamers, heerlijk eten, gastvrije eigenaren. Eigenlijk was alles super!

Gereisd met vrienden in april 2017

In een woord fantastisch.

Hennie en Gerda Versteeg
27-8-2016

Geweldige gastvrouw en gastheer, dank voor de onvergetelijke week, het lekkere eten en de mooie wijnen. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fantastische B&B

Harry en El Bosma
4-10-2015

Eenmaal weer thuis kijken we terug op een heerlijke week in deze B&B .

Bij aankomst 's-avonds om half negen werden we allerhartelijkst ontvangen met een drankje en werd er voor ons nog een heerlijke maaltijd bereid.

Ook het ontbijt, dat met mooi weer in de gezellige tuin werd geserveerd, liet niets te wensen over.

De kamers zijn schoon, compleet en sfeervol ingericht.

De gastvrije eigenaren Marie-José en Harry hebben ons de mooiste en interessantste plaatsen in de omgeving laten zien, kortom, een onvergetelijke ervaring.

Een B&B waar we zeker nog eens terug zullen komen.

Harry en El

Gereisd met partner in september 2015

Wanda
1-10-2015

Wij waren in deze B en B in September, het Huis en de Kamers Zijn met aandacht en Zorg ingericht.

De persoonlijke aandacht is uitstekend, het is mogelijk uitstapjes te maken met de Eigenaar.

Het diner is met zorg Bereid en ook is vegetarisch green probleem.

Kortom Deze B en B is aan te raden voor een zorgeloos verblijf

Gereisd met vrienden in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine Mediterranee in Paraza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine Mediterranee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.