Camping Palavas

Kleine hotelsWeer vandaag18°7°
Camping Palavas
6,5

Omschrijving
In de Franse regio Languedoc-Roussillon vind je Camping Palavas. Minder geschikt voor rustzoekers, want de animatie gaat hier door tot in de late uurtjes met muziek. Ook ligt de camping vlakbij een drukke weg. De huisjes en stacaravans zijn bij aankomst niet altijd even schoon. De camping ligt wel direct aan het strand.

48 reviews over Camping Palavas in het Nederlands

Prima camping

Femke Klomp,
17-9-2018

De camping ligt aan een prachtig strand. Ons huisje stond nog geen 50 meter van de zee. Tot laat op de avond is er harde muziek te horen van de animatie. Het huisje zelf zag er prima uit van binnen, helaas bij aankomst was niet alles schoon. De doodgeslagen muggen zaten nog op het plafond. Iets van muggenspray en een vliegenmepper is wel aan te raden. Veel dingen gaan hier wel met de franse slag; zo werd ons huisje niet gecontroleerd of we het goed schoon gemaakt hadden. Verder hebben we een prima vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2018

niet snel weer

schokker,
4-9-2018

Camping ligt lekker dicht bij een prachtig strand.

Franse camping veel lawaai van de animatie.

Veel verkeersgeluid van de drukke weg die achter de camping ligt

Gereisd met partner in augustus 2018

Nooit meer !

Sandra,
4-8-2018

Wat een grauwe bedoening ... camping leek wel een caravan kerkhof. Niks afgewerkt, je kan zo onder de caravan doorkijken en dan zie je de afval. De caravan was gigantisch smerig, stoffig en het bloed van de doodgeslagen muggen trof je op elke muur. Bij de receptie met fotos laten zien wat er aan de hand is en er kwamen 2 mensen van de animatie met spuitfles en doekje om het schoon te maken. 2 koffiemokjes 3 vorken en 2 glazen in een 7 persoonhuisje. Je ziet totaal niks iets van “groen” geen gras niks. Alleen maar zand. Palmbomen staan er wel maar geen één met een blad. Strand is lekker dichtbij maar das het enige voordeel. Ik vond er totaal geen sfeer hangen.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Met gierende banden....

Ingrid,
1-8-2018

Caravan was vies, de boodschappen van de vorige bewoners zaten nog in de kastjes, na melding ging er iemand met 1 doekje en een spuitfles een paar minuten binnen, keukenbenodigheden minimaal. Camping maakt een rommelige indruk, de badjuf was meer met der mobiel bezig dat met het opletten op de gasten. Personeel is liever lui dan moe🤪 In het Engels communiceren is onmogelijk. Animatie allen in het Frans. Fijn strand lekker dichtbij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Viel beetje tegen!

Marije,
31-7-2018

Camping ligt aan de zee met een mooi groot strand. Hier hebben we echt van genoten. Er waren redelijk wat Nederlanders.

De camping is niet heel "groen" Beetje droog en dor zonder bomen. Niet gezellig en sommige huisjes staan erg dicht op elkaar.

Huisje was echt smerig en kapot, helaas waren wij niet de enige. Ze doen hier niks aan! Zelf de airco schoon gemaakt anders deed deze het niet.

Douchebak zit scheur in zodat je badkamer onder water staat.

Omgeving is best mooi en leuk. Wandeling langs het strand naar de haven is een aanrader (20 min) en de flamingo's zijn ook gaaf.

Huisjes zijn oud, kapot en versleten en erg klein.

Bedden zijn waardeloos! En de zeemeeuwen houden je uit je slaap als ze over je dak lopen...

Zwembad is prima voor even een uurtje.

Ga niet af op de marktjes die aangekondigd worden via de receptie, klopt niet. Kijk het zelf eerst na op internet!

Montpellier is ook een aanrader (schrik niet van de vele zwervers).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Camping Tohapi Palavas les Flots

D. Scholten,
19-7-2017

Mooie camping, mooie omgeving en genoeg te doen. Jammer alleen dat de hond pas aan het eind van de dag wordt toegestaan op het strand. Hierdoor kon onze hond overdag helaas nergens mee naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie

R. van Dijk
10-8-2015

Na een vriendelijke ontvangst bracht een dame op de fiets ons naar de caravan. Stacaravan op de 2e rij zag er schoon en compleet uit. Tuinstoel kapot of last van takken in de heg, even melden bij receptie en binnen uur staat iemand te snoeien of met nieuwe stoel.In het restaurant kan je lekker eten en ook voor afhalen kan je hier terecht. Camping is goed te bereiken zelfs in hoogseizoen met veel strandbezoekers.

Voor kleine kinderen tot ongeveer 6 jaar is het aan te raden naar het strandje 500meter over de brug te lopen. Hier loopt het heel geleidelijk af. Voor de camping loopt het strand na 2 stappen flink af en zijn er soms best hoge golven. Zoals in eerdere beoordelingen is aangegeven is 90% van de camping Frans, wij geen problemen mee.Het is aan te bevelen om Deet en muggespray mee te nemen. Wij komen al een aantal jaren naar de Franse kust maar hebben hier best last van muggen. Het zal komen door het meer aan de voorzijde van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

er wordt hard gereden

Els Dudok Reniers
19-6-2015

er wordt hard gereden . ik mis een vloertrekker. graag willsn volgend jaar een home mobile aan zee. ons verblijf was prettig.

Gereisd anders in juni 2015

Zeer leuke camping direct aan het strand

David Sarah en Lena
17-6-2015

Zeer leuke camping direct aan het strand. Ook een super toffe animatie. Iedereen is Echt super vriendelijk. Spijtig dat de vakantie zo snel voorbij was.

Gereisd anders in juni 2015

Jammer, veel potentie, nog veel te verbeteren

Vl smit-preghter
16-6-2015

mooie ligging aan strand, wel steeds verder volgebouwd met mobil-homes. Is achteruit gegaan, niet meer voor echte kampeerders. Sanitair wordt steeds slechter onderhouden (smerig). Personeel is wel vriendelijker. Pas op voor vastrijden van autos, caravans en campers in mulle zand. 'S avonds, 's nachts geen verlichting (vroeger wel). Geen idee hoe ze aan de 5 sterren komen, max 3 waard

Gereisd met partner in juni 2015

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Palavas in Palavas-les-Flots, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Palavas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.