Camping Palavas

FrankrijkLanguedoc - RoussillonPalavas-les-Flots

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Palavas voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 560 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 560 reviews
  • 8Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

In de Franse regio Languedoc-Roussillon vind je Camping Palavas. Minder geschikt voor rustzoekers, want de animatie gaat hier door tot in de late uurtjes met muziek. Ook ligt de camping vlakbij een drukke weg. De huisjes en stacaravans zijn bij aankomst niet altijd even schoon. De camping ligt wel direct aan het strand.

Tonen op kaart

560 Reviews over Palavas

• 8Moes24-08-2021

Geweldig, aan zee, schoon, veel plezier gehad.

Mooie en schone camping, aan de zee. Er is heel veel te doen, aardig personeel. Deze review gaat alleen over het kampeergedeelte. Ruime staanplaatsen, voldoende stroompunten. Er staan op het hele kampeergedeelte 3 grote sanitairgebouwen, inclusief wasmachines en een droger. Nette douchecabines en nette toiletten, alles wordt 3x per dag schoongemaakt. Eetgelegenheid, de prijs en kwaliteit komen overeen, prima eten voor een prima prijs. Je kunt deelnemen aan diverse sporten op de camping, er is vermaak van 10 uur tot 24 uur. Voor alle leeftijden, het is wel een Franse camping.De camping ligt aan een doodlopende weg, soms wat lawaaierig. Je kunt lopend naar het stadje Palavas. Dit jaar was daar een Lunapark, van half juni tot eind augustus. Op de fiets naar de supermarkt, zelfs op de fiets naar Montpellier is een goede optie.

• 5Baan17-08-2019

Tsja...

De zee is fantastisch en zo dichtbij. Personeel is enorm vriendelijk maar spreekt alleen Frans. Verder maakt de camping een chaotische indruk. Een continu schreeuwende dame door iin microfoon was over de gehele camping te horen. Het meest smerig waren de toiletten. Daarbij spinrag van een hele poos achter deuren en op het plafond. Douches idem, gedateerd, vloer heeft denk ik wel eens een dweil gezien maar de rest niet. Twee keer met de camper vast gezeten, in mul zand, maar enorm vlot losgetrokken door een enorm behulpzame technische dienst.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 7Frank03-08-2019

Volgende keer toch iets anders.

Aardige ligging, direct aan het strand. Veel mobile homes voorzien van airco. Leuke stadjes etc in de buurt om te bekijken. Vooral Franse bezoekers. Niet echt internationaal gericht. Algemene staat camping laat te wensen over. Mobile homes veelal niet afgewerkt, dus je kijkt bij de buren zo onder het huisje door.

Verder een dorre camping, weinig groen.

Personeel doet zo goed mogelijk hun best. In Engels communiceren gaat lastig, maar met wat handen en voeten werk, kom je er vaak wel.

Tot middernacht is er lawaai van de animatie. Ook daarna lang onrustig omdat er weinig rekening wordt gehouden met andere kampeerders. Ook auto's rijden er de hele dag door.

Animatie voor kinderen is in het Frans, dus niet voor alle kinderen altijd makkelijk.

Eten is prima, alles netjes verzorgd. Zwembad ook schoon en prima in orde. Winkeltje heeft erg beperkte voorraad, gelukkig grote supermarkt vlakbij. WiFi vond ik erg duur.

• 2BORDELAIS24-06-2019

Entassement de mobilhomes viellots mal entretenus,

Situation idéale pour la plage et l'accès à pied au bourg.Gentillesse du personnel d'entretien. Matériel vieux pas entretenu et entassé comme des sardines. Impossible de se reposer la nuit coincés entre l'accès de service aux restaurants de plage et la route de Maguelone saturée. Poussière, bruit de portail et camions de livraisons à tout heure longeant la terrasse du mobil home . La nuit les camions semble rentrer dans la chambre. Le nettoyage n'avait pas été fait (reste de pizza, filtre à café moisi, ampoule grillé, la clim projetait des particules noires vu l'état des filtres…).Aucune fenêtre ne peut être occultée vu l'état des rideaux… Vu la poussière et la situation impossible de manger sur la terrasse. L'état des chemins du camping est déplorable quand à la végétation !!!. Piscine super si elle n'avait pas été la propriété des gitans omniprésents et peu affables.

• 2NATHS11-01-2019

Déplorable !

Entre les photos du site internet et la réalité, il y a une sacré différence. Séjour d'une semaine en mobil home, placé au fond du camping juxtaposé aux poubelles et containers du restaurant (vive les odeurs). Mobil homes les uns contre les autres. Une usine à mobil homes. Pas d'entretien des parties communes, pas d'éclairage. Camping sale. WC sales en arrivant ce qui a été signalé. Seul point positif : la plage très proche (attention aux naturistes) et des employés sympa.

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Femke Klomp17-09-2018

Prima camping

De camping ligt aan een prachtig strand. Ons huisje stond nog geen 50 meter van de zee. Tot laat op de avond is er harde muziek te horen van de animatie. Het huisje zelf zag er prima uit van binnen, helaas bij aankomst was niet alles schoon. De doodgeslagen muggen zaten nog op het plafond. Iets van muggenspray en een vliegenmepper is wel aan te raden. Veel dingen gaan hier wel met de franse slag; zo werd ons huisje niet gecontroleerd of we het goed schoon gemaakt hadden. Verder hebben we een prima vakantie gehad!

• 6Staat v/h sanitair
  • 7ED FAMILY14-09-2018

Bonnes vacances mais ...

Nous avons passé de bonnes vacances au Palavas. Les enfants se sont bien amusés et ont adoré les animateurs avec un petit plus pour Yaniss !! Notre mobilhome était bien situé (par chance) et propre mais il est vrai que d'autres n'avaient pas la même qualité de nettoyage (celui de nos voisins était un scandale) et ils sont trop proches des uns des autres dans certain secteur, il n'y a pas beaucoup d'intimité. L'épicerie et la restauration, rien à dire au niveau rapport qualité prix et accueil chaleureux. La piscine bien quand on a un transat mais le règlement n'est pas respecté ! (short de bain avec caleçon porté pour la journée chez les ados, c'est la mode mais pas très hygiénique !!) La plage super ! Le plus désagréable dans ce camping est en effet LES MOUSTIQUES !!!!! Conseil : Équipez vous de répulsifs pour peau et vêtement et crème en cas de piqûre. D'ailleurs je trouve qu'à notre arrivée le personnel devrait prévenir de cette invasion car on est pris par surprise lors de notre première soirée tant attendue et on se réfugie d'urgence dans le mobilhome !!! Mais je vous rassure qu'après possession de ces répulsifs, nous avons appréciés nos soirée spectacles au camping !!

• 6Staat v/h sanitair
  • 5genago11-09-2018

Le palavas au royaume des moustiques

le mobil home sale ménage pas fait camping mal géré Tahapi applique une politique à l'économie de personnel Le personnel est super sympa et répond à vos attentes dans le mesure du possible la démoustifiquation n'a pas été faite et reste le problème majeur ,j'ai tué environ 50 moustiques par jour un record!!!! Bref ça vous ennuie vraiment.

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 3Cynthia08-09-2018

A éviter

Camping vraiment pas top, Mobil home vieillot, grimper les uns sur les autres, sale, bac a glaçon cassé, ampoule et gaz ne fonctionnant pas, vraiment très petit pour un mobil home de 5 personnes, matelas pas épais et très inconfortable, des couvertures sale, piscine non chauffée, règlement du slip de bain non respecter sa se baigne en short, employé de la piscine qui nous agresse quand ont déplacent 2 transat et quand ont vas à l'accueil ont nous réponds ''c'est les anciens locataires qui ont fais le ménage, et c'est à vous de faire l'état des lieux, c'est un nouveau concept'' Je suis choqué personne ne s'occupe des mobils home. Quand ont leur répond que c'est quand même un 5 sa réponds ''4 ont en a perdu une'' sa prouve bien que ce n'est pas top. La seule chose qui est bien c'est la plage très proche, l' épicerie et le restaurant avec un accueil et des employés super sympa. En faite toute les choses qui n'appartient pas au camping. Vraiment déçu !

• 10Eetgelegenheden
  • 7LdMagalie07-09-2018

Peut faire mieux

Nos vacances se sont bien passées, la mer est proche, on a l’épicerie et la restauration sur place. Il y a une belle piscine, mais l’eau n’était pas chauffée. Notre mobil home méritait un peu d’entretien à notre arrivée et il n’y a pas assez d’espaces ombragés, mais les animations étaient géniales et le personnel a été bien pendant tout le séjour.

Camping Palavas info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar