Camping Palavas

• 4.2Staat v/h sanitair

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer camping info

In de Franse regio Languedoc-Roussillon vind je Camping Palavas. Minder geschikt voor rustzoekers, want de animatie gaat hier door tot in de late uurtjes met muziek. Ook ligt de camping vlakbij een drukke weg. De huisjes en stacaravans zijn bij aankomst niet altijd even schoon. De camping ligt wel direct aan het strand.

559 reviews over Camping Palavas

• 2019
    5Baan17-08-2019

Tsja...

De zee is fantastisch en zo dichtbij. Personeel is enorm vriendelijk maar spreekt alleen Frans. Verder maakt de camping een chaotische indruk. Een continu schreeuwende dame door iin microfoon was over de gehele camping te horen. Het meest smerig waren de toiletten. Daarbij spinrag van een hele poos achter deuren en op het plafond. Douches idem, gedateerd, vloer heeft denk ik wel eens een dweil gezien maar de rest niet. Twee keer met de camper vast gezeten, in mul zand, maar enorm vlot losgetrokken door een enorm behulpzame technische dienst.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Frank03-08-2019

Volgende keer toch iets anders.

Aardige ligging, direct aan het strand. Veel mobile homes voorzien van airco. Leuke stadjes etc in de buurt om te bekijken. Vooral Franse bezoekers. Niet echt internationaal gericht. Algemene staat camping laat te wensen over. Mobile homes veelal niet afgewerkt, dus je kijkt bij de buren zo onder het huisje door.

Verder een dorre camping, weinig groen.

Personeel doet zo goed mogelijk hun best. In Engels communiceren gaat lastig, maar met wat handen en voeten werk, kom je er vaak wel.

Tot middernacht is er lawaai van de animatie. Ook daarna lang onrustig omdat er weinig rekening wordt gehouden met andere kampeerders. Ook auto's rijden er de hele dag door.

Animatie voor kinderen is in het Frans, dus niet voor alle kinderen altijd makkelijk.

Eten is prima, alles netjes verzorgd. Zwembad ook schoon en prima in orde. Winkeltje heeft erg beperkte voorraad, gelukkig grote supermarkt vlakbij. WiFi vond ik erg duur.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    7Femke Klomp17-09-2018

Prima camping

De camping ligt aan een prachtig strand. Ons huisje stond nog geen 50 meter van de zee. Tot laat op de avond is er harde muziek te horen van de animatie. Het huisje zelf zag er prima uit van binnen, helaas bij aankomst was niet alles schoon. De doodgeslagen muggen zaten nog op het plafond. Iets van muggenspray en een vliegenmepper is wel aan te raden. Veel dingen gaan hier wel met de franse slag; zo werd ons huisje niet gecontroleerd of we het goed schoon gemaakt hadden. Verder hebben we een prima vakantie gehad!

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 6schokker04-09-2018

niet snel weer

Camping ligt lekker dicht bij een prachtig strand. Franse camping veel lawaai van de animatie. Veel verkeersgeluid van de drukke weg die achter de camping ligt

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2Sandra04-08-2018

Nooit meer !

Wat een grauwe bedoening ... camping leek wel een caravan kerkhof. Niks afgewerkt, je kan zo onder de caravan doorkijken en dan zie je de afval. De caravan was gigantisch smerig, stoffig en het bloed van de doodgeslagen muggen trof je op elke muur. Bij de receptie met fotos laten zien wat er aan de hand is en er kwamen 2 mensen van de animatie met spuitfles en doekje om het schoon te maken. 2 koffiemokjes 3 vorken en 2 glazen in een 7 persoonhuisje. Je ziet totaal niks iets van “groen” geen gras niks. Alleen maar zand. Palmbomen staan er wel maar geen één met een blad. Strand is lekker dichtbij maar das het enige voordeel. Ik vond er totaal geen sfeer hangen.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 4Ingrid01-08-2018

Met gierende banden....

Caravan was vies, de boodschappen van de vorige bewoners zaten nog in de kastjes, na melding ging er iemand met 1 doekje en een spuitfles een paar minuten binnen, keukenbenodigheden minimaal. Camping maakt een rommelige indruk, de badjuf was meer met der mobiel bezig dat met het opletten op de gasten. Personeel is liever lui dan moe🤪 In het Engels communiceren is onmogelijk. Animatie allen in het Frans. Fijn strand lekker dichtbij.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 5Marije31-07-2018

Viel beetje tegen!

Camping ligt aan de zee met een mooi groot strand. Hier hebben we echt van genoten. Er waren redelijk wat Nederlanders. De camping is niet heel "groen" Beetje droog en dor zonder bomen. Niet gezellig en sommige huisjes staan erg dicht op elkaar. Huisje was echt smerig en kapot, helaas waren wij niet de enige. Ze doen hier niks aan! Zelf de airco schoon gemaakt anders deed deze het niet. Douchebak zit scheur in zodat je badkamer onder water staat. Omgeving is best mooi en leuk. Wandeling langs het strand naar de haven is een aanrader (20 min) en de flamingo's zijn ook gaaf. Huisjes zijn oud, kapot en versleten en erg klein. Bedden zijn waardeloos! En de zeemeeuwen houden je uit je slaap als ze over je dak lopen... Zwembad is prima voor even een uurtje. Ga niet af op de marktjes die aangekondigd worden via de receptie, klopt niet. Kijk het zelf eerst na op internet! Montpellier is ook een aanrader (schrik niet van de vele zwervers).

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8D. Scholten19-07-2017

Camping Tohapi Palavas les Flots

Mooie camping, mooie omgeving en genoeg te doen. Jammer alleen dat de hond pas aan het eind van de dag wordt toegestaan op het strand. Hierdoor kon onze hond overdag helaas nergens mee naar toe.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 8R. van Dijk10-08-2015

Heerlijke vakantie

Na een vriendelijke ontvangst bracht een dame op de fiets ons naar de caravan. Stacaravan op de 2e rij zag er schoon en compleet uit. Tuinstoel kapot of last van takken in de heg, even melden bij receptie en binnen uur staat iemand te snoeien of met nieuwe stoel.In het restaurant kan je lekker eten en ook voor afhalen kan je hier terecht. Camping is goed te bereiken zelfs in hoogseizoen met veel strandbezoekers. Voor kleine kinderen tot ongeveer 6 jaar is het aan te raden naar het strandje 500meter over de brug te lopen. Hier loopt het heel geleidelijk af. Voor de camping loopt het strand na 2 stappen flink af en zijn er soms best hoge golven. Zoals in eerdere beoordelingen is aangegeven is 90% van de camping Frans, wij geen problemen mee.Het is aan te bevelen om Deet en muggespray mee te nemen. Wij komen al een aantal jaren naar de Franse kust maar hebben hier best last van muggen. Het zal komen door het meer aan de voorzijde van de camping.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Els Dudok Reniers19-06-2015

er wordt hard gereden . ik mis een vloertrekker. graag willsn volgend jaar een home mobile aan zee. ons verblijf was prettig.

Gereisd in juni 2015

Camping Palavas info

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasTerras