Camping Domaine St Maurice

4.9Matig

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Palavas-les-Flots

Op vakantie geweest naar Domaine St Maurice?

4.9Matig

• 4.9Staat v/h sanitair
  • 5.5Eetgelegenheden

Meer camping info

49 reviews over Camping Domaine St Maurice

• 9Chris de Boer10-03-2014

Voor Franse begrippen zéér schoon

Ik ben er jarenlang met plezier naar tot gereden; rustig, schoon en 's-ochtends verse levensmiddelen; prachtig strand op 50 meter afstand; een echte aanrader als je van een Franse familie camping kunt genieten waar oma op het dak van de auto (volgeladen!) mee naar toe wordt genomen en Palavas is gewoon . . . Palavas. Montpellier en Séte dicht bij een een bezoek waard.

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2014

• 7Danielle14-09-2013

Camping aan zee en daarmee is het gezegd.

Het sanitair is toe aan vernieuwing en wordt niet goed schoongemaakt. Kampeerplekken geven weinig privacy en het ziet er ongezellig uit. Wel direct aan zee en dat samen met het zwembad geeft de positieve indruk van de camping. Bij de receptie spreken ze Engels en zijn ze erg behulpzaam.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 1famkuipers13-09-2013

Wij zijn gevlucht!

Hel op aarde! Het sanitair is middeleeuws en ook nog eens vaak kapot en vies. Er zijn beveiligingscameras, security mannetjes, slagbomen, verplichte polsbandjes etc. maar dit alles helpt niet om de gasten in toom te houden. Er wordt de hele nacht door gezopen, drugs gebruikt, gegild, gereden met auto's, harde muziek gedraaid, geruzied, koplampen op je tent gezet, door je plekje heen gesjouwd en op je tent gepoept en geplast!!! De bewaking kijkt ernaar en doet helemaal niets. Wij zijn om 6 uur 's ochtends gevlucht naar betere oorden (kregen geen cent van onze betaling terug overigens). Het brood was wel goed maar dat kon ons toch niet overhalen om te blijven...gek heh?!

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 4meestox08-07-2012

Smerige toiletten, hier komen we nooit meer terug

Het lijkt wel of je terug in de Middeleeuwen bent op deze camping. Gaten in de grond zijn de wc's !!! Er werd amper schoongemaakt en het stonk gigantisch. Veel vliegen en ranzigheid op de vloeren en muren. Ook zijn de plekken heel klein en heb je geen privacy, de buren lopen door je terrein en kijken nog net niet het brood van je bord.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 5roosfam30-07-2011

dicht aan zee echte franse sfeer

Deze grote camping direct aan zee heeft eentypische Franse sfeer. Vele vaste standplaatshouders zitten al jaren op deze camping. Het terrein is groot (700 plaatsen) Er is een winkeltje en 's ochtends kun je bij de bar brood kopen. het zwembad is schoon en kindvriendelijk. Ons sanitairblok was erbarmelijk. hang WC's afgebroken tegels en haken in de douchruimte. Kapotte spiegels enz. Daarnaast werd er te weinig schoongemaakt. Dit kan bij andere sanitairbloks beter zijn! Wel fijn dat je er alleen maar Fransen tegenkomt je bent niet voor niets naar dit land op vakantie.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2011