Camping Le Village du Bosc

Meer camping info

16 reviews over Camping Le Village du Bosc

• 5origedoe05-10-2014

Dit nooit meer

Mooie camping maar geen vriendelijke sfeer. Eigenaars ontvangen je maar daarna kan er geen goede morgen meer vanaf. Je voelt je op deze camping niet welkom!

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 5M.Vermeer28-08-2014

Dit nooit meer..

De ontvangst/kennismaking met beheerder(eigenaar) hebben wij als zeer klantonvriendelijk ervaren.De omgeving is prachtig.Het ligt hier aan het onbehouwen gedrag van de campingbeheerder.Wij hebben een dag tevoren gebeld dat we kwamen.Bij aankomst was het noodweer.Receptie was gesloten,terwijl die vlgns de openingstijden open zou zijn.Toen we belden moesten we wachten tot de regen voorbij was.Het onweerde en de regen kwam met bakken uit de hemel.Omdat er geen ruimte is bij de ingang om een grote auto met grote caravan te parkeren zijn we het terrein opgereden om ergens te kunnen keren en ingang vrij te houden. Helaas kwamen we vast te zitten in de rode klei-achtige modder.Gelukkig kregen we hulp van campinggasten die ons, ondanks het slechte weer hielpen.De beheerder had ons allang gezien maar stak geen vinger uit omdat wij het terrein waren opgereden.Hij trakteerde ons op een scheldpartij

• 9Eetgelegenheden

• 9M.vermeer20-08-2014

Nooit meer

De feitelijke beschrijving over de camping en de omgeving klopt. Onze ontvangst en de kennismaking met de beheerder(eigenaar) hebben wij als zeer klantonvriendelijk ervaren. Wij hebben een dag tevoren gebeld dat we kwamen. Bij aankomst was het noodweer. De receptie was gesloten, terwijl die volgens de openingstijden open zou moeten zijn. Toen we belden werd ons verteld dat we moesten wachten tot de regen voorbij was. Aangezien er geen ruimte is bij de ingang om een grote auto met een grote caravan te parkeren zijn we het terrein opgereden. Toen de beheerder uiteindelijk kwam aanlopen, nadat hij had gezien dat we in de problemen waren gekomen, werden we ten overstaan van de helpende campinggasten getrakteerd op een tirade vol machtsvertoon. Zodra het mogelijk was, zijn we direct vertrokken naar een andere bestemming waar naturisme met respect voor de mens en de natuur wel nageleefd wordt.

• 9Sjaak26-05-2010

Geweldig eenvoudig

Een heerlijk rustige camping en dat zou ik eigenlijk wel zo willen houden. Je hoeft er niets, alles kan en mag. De eigenaren, Pierre, Philippe, Nathalie zijn erg behulpzaam en aardig en ja Nina, ook meestal aardig maar soms wat nors en vergeetachtig maar als je het weet kan je er rekening me houden. Wij hebben er nu 2 jaar gestaan met vrienden. Ook komend jaar gaan we weer in juli/augustus. Onze caravan staat bij een boer in de buurt van Octon die hem brengt en haalt. Met een kwartier zitten we dan aan de koffie en voelen we de rust over ons heen komen. In de buurt zijn veel leuke plekken te bezoeken. Vergeet ook vooral Montpellier niet. Prachtige oude en nieuwe stad. Wandelingen op het eigen terrein zijn aanraders, wandeling vanuit Octon mag je niet missen en de wandelingen in het Cirque de Moureze zijn "adembenemend. Op het Lac du Salagou zijn we lyrisch. Om de dag trekken we daar heen.

Gereisd met partner in juli 1999

• 5wim en sabine25-11-2009

Mooi gelegen camping maar verouderd

Wij zijn in 2009 voor de tweede maal geweest naar Village du Bosc. Dit in het echte hoogseizoen. Helft van de camping stond leeg. Wat volgens ons niet echt zo verwonderlijk is. Voor de kinderen is er bijna niks, met als resultaat dat er bij geen zijn. Zwembad is niet meer van deze tijd, zelfs te weinig ligzetels voor de weinige gebuikers van het zwembad. Betonvloer rond het zwembad trouwens eerder onaangenaam. Eetgelegenheid ? Niets van gezien op één avond na. Wel de mogelijkheid om van een goede barbeque gebruik te maken met eigen gerief. Wie komt voor de rust en verder geen wensen heeft kan zich hier vermaken. De rest kiest beter iets anders, zeker van pubers. Wel mooie lac du Salacou in de buurt.

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8Don Pol17-05-2009

rustige, mooi gelegen familiale nat.camping

in het voorseizoen zeer aangenaam vertoeven, het sanitair is zeer verzorgd. In mei was er nog geen mogelijkheid om te eten in het restaurant ( dit wordt trouwens verbouwd naar nieuw onthaal met woongelegenheid voor de uitbaters). Zwembad wat verouderd maar toch in orde. Wij konden begin mei reeds zwemmen. Op terrein mogelijkheid om naturistisch te wandelen gedurende ruim 2 uur (5 tal wandelroutes). Camping wordt uitgebaat door Pierre en Nina, die recent ook de hulp kregen van dochter Natalie en zoon Philippe. Aanbevolen voor wie van rust, mooie natuur en wandelen houdt.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Don Pol18-01-2009

rustige camping met prachtig uitzicht

in mei zeer rustig, uitstekend sanitair en prachtig zwembad. wandelen op het domein mogelijk. heel vriendelijk onthaal.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2005

• 8Louise en Jan Pieper05-01-2009

Mooie camping, rustig gelegen !

Village du Bosc hebben we al een paar keer bezocht, en het is er als wij buiten het seizoen arriveren altijd rustig, maar vooral gezellig. Goed te bereiken, ruime plekken, goed zwembad, leuk restaurantje, klein bibliotheekje, niet te ver van Octon of Lodeve voor boodschappen, prima naturistencamping met uitstekende mogelijkheden om iets in de omgeving te doen. Het meer is op 200 m., op het terrein zelf kun je prima (nat. )wandelen door de heuvels. Fietsen behoort ook tot de mogelijkheden, alhoewel het niet echt vlak is ! Best wel een aanrader als naturistencamping !

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2007

• 8R. Holdorp02-01-2009

zeer mooi gelegen camping tegen een heuvel

op diverse plaatsen zeer mooi uitzicht over het meer. wekenlijks georganiseerde wandelingen in de prachtige omgeving. 1x per week gezamelijke bbc of andere warme maaltijd. Prima ping pong tafels en perfecte plaats voor jeu de boule.

De eigenaarsfamilie is fantantisch, alleen NINA is stemmingsgevoelig.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9RR19-09-2008

prima!

Uitstekende naturistische camping. De mensen van het onthaal zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Mooi zwembad, groot petanqueterrein, zeer verzorgd sanitair, naar de winkel in Octon met de fiets. In de Tourist Info van Octon onthaal door een charmante Brusselse dame. Vanop de camping meerdere lange naturistische wandelingen mogelijk. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs!!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2008