Camping Le Mas des Carles

Camping Info

4 reviews over Camping Le Mas des Carles in het Nederlands

• 8Bert P.25-08-2014

Fijne plek, ook in 2014

De lieve eigenaresse runt deze kleine maar intieme, rustige en sfeervolle en tegen wind goed beschutte camping al vele jaren, nu met hulp van haar dochters. We waren er zo'n twintig jaar geleden en nu in augustus weer, met de caravan, voor een week. Weinig veranderd, en alleen ten goede. Plaats genoeg, zelfs midden augustus en nauwelijks een uur van de Middellandse zee. Hadden een ruime plek met veel schaduw, tussen allemaal rustige Fransen, ook een enkel gezin met kinderen. Fris en modern zwembad, prachtige natuur (incl. afdrukken dynosauruspoten en oude ruines) en een heel apart Lac du Salagou (prima voor zwemmen en niet gemotoriseerde watersporten), omringd door ijzerhoudende rode rotsen en vulkaanpijpen aangevuld met olijfkleurige Mediterrane begroeiing. Octon op loopafstand met wat restaurants, veel wijnhuizen(huisjes). Een aanrader voor wie vrij zeker goed weer zoekt, rust, natuur en een prachtig meer en redelijke prijzen voor eten drinken.

8Zwembad
    9Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair
    8Ligging

• 8v.d.hoogte16-10-2009

toiletten zeer schoon,wat gedateerd

mooie nette plekken,mevr.behulpzaam maar streng ,s,avonds niets te doen ,moet om 22.00u stil zijn.Bakker op loopafstand,ong 1km

7Prijs/kwaliteit
    7Staat v/h sanitair
    7Ligging

• 8Veronique Declercq22-04-2009

Zalige rust en schoonheid

Mas des carles is een supercamping voor wie van rust houd en geen behoefte heeft aan grote luxe. De camping en het sanitair zijn prima onderhouden. Het sanitair is wel basic en verouderd maar kraaknet. er is ook een zwembadje. de ligging is super op loopafstand van het dorp (5min)en van de lac Salagou (15 min)

9Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair
    10Ligging

• 8Henk en Els17-01-2009

Rustig gelegen camping met hartelijke ontvangst.

Deze camping biedt een keuze uit vrij gelegen plekken met riant uitzicht of schaduwrijke plaatsen. Behalve het mooie zwembad en een paar speeltoestellen is er geen vertier voor jongeren. Het nabij gelegen meer is echter zeer geschikt om te recreëren, er is verhuur van bootjes en surfplanken. Wel even door het riet waden! Dorp op loopafstand met kleine winkels en enkele bars met terras.

7Prijs/kwaliteit
    6Staat v/h sanitair
    8Ligging

1 tip over Camping Le Mas des Carles

• Bert P., 25-08-2014

Centre Nautique, aan de octon-kant, een barretje en kanoverhuur met kleine kaart met terras aan het meer (geen stromend water of electriciteit maar desondanks heerlijke salades en zee-vruchten specials, proef de witte wijn Mas des Musiciennes!), een super relaxed sfeertje. Andere tip is Lodeve, naast Clermont l'Herault een aardig stadje met een heel leuk museum met archeologie en schilderijen. Of St Guilhem le Desert maar wel door de week. Laatste tip is de wandeling naar de dolmen boven Octon.

0 vragen over Camping Le Mas des Carles

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50