Vakantiehuis Mas Tidoulssterstersterster

Tonen op kaart

Contact

155 reviews over Vakantiehuis Mas Tidouls

• 10Sandra04-01-2020

Rust en alles wat je wil tegelijk!

Ook onze tweede keer op Mas Tidouls was geweldig. De hartelijke ontvangst, het heerlijke eten en de rust die we hier vinden, super!! Het ontbreekt je aan niks hier en Jo en Didi zijn super, superlief!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    10Christopher & Liesbeth28-10-2019

Geweldige vakantie!

Jo en Dorothy deden er echt alles aan om ons een prachtige vakantie te bezorgen. En of ze hier in geslaagd zijn. Het plaatje klopte volledig. Het eten, de omgeving, het ontvangst, het gezellige huisje (de clède)... Meerdere avonden hebben we naar de sterren gekeken, wat een unieke ervaring was (2x melkweg duidelijk te zien!!) Ook hierbij kregen we een woordje uitleg van hen!

Elke avond opnieuw hebben we genoten van Jo's heerlijke kookkunsten (incl. lekkere wijn) en de fijne babbels met Dorothy.

Nogmaals dank voor alles en hopelijk tot weerziens!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Peggy Van de Perre12-10-2019

Fantastisch zou iedereen moeten boeken

Vakantie in Mastidouls is steeds terug thuiskomen. Voor de 3e hier geweest nu met de vrienden. Het blijft een Top vakantie. Heerlijk culinair genieten van Topchef Jo die alles uit de kast haalt om het onmogelijk te maken het volgend jaar niet terug te komen. Gastvrouw Didi entertaint de gasten met super verhalen en het zwembad en de jacuzzis zijn ook niet weg te denken in Mastidouls. De gites zijn ruim en prachtig ingericht. In het hol van pluto maar een super accommodatie met de beste eigenaars van Frankrijk. Tot in juli Jo en Didi 😎😎

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10jan en francoise van Demen01-10-2019

Heerlijk!

Perfecte vakantieplek voor jong en oud in een prachtig stuk Frankrijk, welk nog niet ontdekt is door de massa's (hopelijk blijft het zo!). Wat Mas Tidouls bijzonder maakt, zijn Jo en Didi die alles doen om hun gasten naar de zin te maken. De sfeer in Mas Tidouls is dan ook ongedwongen en uiterst vriendelijk, zeker ook doordat het aantal gasten beperkt blijft tot het bescheiden aantal gites. De weg er naar toe is een avontuur op zich, maar went snel. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Dirk Sonja Sanne Jamie en Davy01-10-2019

Fantastique !!

Onze eerste maal was in 2011 en zijn deze voorbije zomer voor de zevende maal terug geweest naar de stilte der natuur. Rust , stilte , prachtig weer gehad , super warm zwembad , een fantastische gastheer - Jo - die zeer lekker kookt voor een aangename prijs en een fantastische gastvrouw - Didi - die graag in geuren en kleuren over de streek kan vertellen. Kortom , terug een fantastische week gehad !!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Eugène en Carla30-09-2019

Fantastisch vakantieparadijs in de Cevennen

MasTidouls is gelegen op een werkelijk prachtige locatie in de zuidelijke Cevennen waar de rust direct voelbaar is. Jo en Didi verwelkomen je met een bijzonder warme ontvangst. Je voelt je direct welkom. Ze zijn lieve en attente eigenaren waarbij culinaire verwennerij het sleutelwoord is voor het optimale vakantiegevoel. De sfeervolle accommodaties van Mas Tidouls zijn omgeven door een prachtige natuur. Elke ochtend kun je gebruik maken van een heerlijk, door Jo, zelfgemaakt ontbijt met vers gebakken croissantjes, sinaasappelsap en zelfgemaakte confitures. Bijna elke avond kun je, samen met de andere gasten, aanschuiven voor een heerlijk 3 gangendiner. Onze gite was voorzien van alle gemakken, prima bedden en de airco op de slaapkamer zorgt voor een aangename nachtrust. Wij hebben erg genoten en komen zeker graag terug!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Eveline Dirkse26-09-2019

Voor herhaling vatbaar

De tweede keer Mas Tidouls voor ons. Dat zegt toch genoeg? Wij keren niet snel terug naar dezelfde plek, maar voor deze locatie maken we een uitzondering. Het is gewoon een hele bijzondere ervaring, Jo en Didi doen hun uiterste best om het de gasten naar de zin te maken zonder opdringerig te zijn. Het allerbeste aan het verblijf is toch wel de heerlijke maaltijden, Jo heeft de sterren terecht verdiend indertijd. Probeer hem maar eens te verleiden om een tonijn te bereiden op de barbecue! Dan denk je nog eens twee keer na voordat je besluit om zelf te gaan koken. Verder is de omgeving prachtig, zeer rustig en is de gite van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Sarah en peggy23-09-2019

Elk jaar opnieuw!

Als je echt is helemaal wilt ontspannen en in de watten gelegd wilt worden ,is er maar 1 adres waar je dit zeker kan doen! De mas tidouls ! Elke morgend zorgt Jo ervoor dat er een ontbijtmand klaar staat , tijdens de middag kan je ervoor kiezen om daar te blijven eten of een gezellige picknick mee te nemen Of zelf voor iets te zorgen. Elke gite heeft zijn eigen ruime keuken waar je steeds ook zelfs iets kan klaarmaken , allesinds wij raden aan om s avonds gezellig mee te vertoeven net zoals veel andere klanten doen samen aan 1 gezellige grote tafel en Jo en didi(heerlijke gastvrouw) zijn uitgebreide kookkunsten showt. Zoals we tegen hem zeiden Mister good loocking kan goed koken ! Voor het eten niet alleen maar ook voor de gezelligheid komen de jaar op dag terug. Samen de nabije steden ontdekken , genieten van de tips wat we allemaal in de omgeving kunnen doen of gewoon een avond /namiddagje op de pas blijven aan het zwembad!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Andor Boddeke22-09-2019

Perfecte sfeer!

Het eten, de plek, alles fantastisch!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Familie Van den Bon22-09-2019

Top bestemming

Voor de 2de maal hier op vakantie geweest,letterlijk vakantie (alles mag niets moet). Unieke ligging en heel mooie streek. Jo & Didi zijn top gastheer en gastvrouw. Ruime en propere gîtes elk met een eigen thema en privé terras. Jo is een top-kok,je hoeft er ook niet weg om te ontbijten of te dineren. Zalig verwarmd zwembad en jacuzzi met bar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

3 tips over Vakantiehuis Mas Tidouls

• Mayke Herberts, 06-01-2020

De nabijgelegen steden, Le Vigan, Ganges, Saint Martial, St Jean du Gard, ... zijn zeker het bezoeken waard.

Met de auto kan je naar de Middellandse zeekust of de Camargue (afstand 60 km), langs prachtige wijndomeinen en vergeten Zuid-Franse dorpjes.

Historische steden zoals Nîmes, Montpellier, Ales, Aigues Mortes en vele anderen zijn een aanrader voor een uitstapje.

Vele info-brochures en kaarten liggen ter inzage in de zwembadbar en u kan hun gerust om tips en inlichtingen vragen.

• Arjen, 20-08-2013

Let op: het weggetje naar de Mas is op sommige plaatsen erg smal en avontuurlijk en de parkeer mogelikheden zijn beperkt; wat minder geschikt voor een grote auto / brede SUV en voor de mindere chauffeurs onder ons. Verder lopen op het terrein de drie grote (en erg lieve) honden van Jo en Sylvie los rond. Minder geschikt voor mensen met angst voor honden dus... Het zwembad is heerlijk ,maar over de hele lengte redelijk diep. Wat minder geschikt voor de allerkleinsten zonder zwemdiploma denk ik.

• loes_meijlink, 07-08-2013

Let op: het weggetje naar deze accomodatie is een avontuur! Onverhard een aantal honderd meter en met een smal bruggetje. Voorzichtig rijden dus. Tip om te bezoeken: het keteldal Cirque de Navacelles (Unesco sites). Zowel boven aan de rand mooi als na een afdeling met de auto in het dorp Navacelles zelf (met goede creperie). En natuurlijk de grote steden in de buurt. Er zijn honden bij deze gites. Ook kunnen gasten hun eigen hond meenemen.

0 vragen over Vakantiehuis Mas Tidouls

Vakantiehuis info