Vakantiehuis Mas Tidouls

Vakantiehuis
Vakantiehuis Mas Tidouls
9,8

117 reviews over Vakantiehuis Mas Tidouls in het Nederlands

Midden in de natuur tot rust komen

Anne, René en Mees
10-10-2018

We verbleven hier een week aan het einde van het seizoen en waren voor de eerste keer met onze baby op reis. Jo en Didi heetten ons hartelijk welkom en lieten ons echt thuis voelen. Ook aan een kinderbedje was gedacht.

De natuur komt je overal tegemoet. Het terrein is met zorg ingericht met mooie planten, bloemen, olijf- en vijgenbomen. Je waant je in een paradijs. De frisse lucht in de ochtend, de zon in de middag en de kraakheldere hemel als de nacht is gevallen, zodat je de sterren kunt tellen…

’s Morgens een kleine wandeling om ’s middags aan het zwembad te genieten van een Belgisch biertje.

Zalig!

Roger, Christel en Jens
6-10-2018

Als je de perfecte omschrijving van “gastvrijheid” zoekt kom je ongetwijfeld bij Jo en Didi terecht.

Zij staan steeds voor je klaar, alles kan, niets moet…de ideale gastheer/vrouw.

Wij verbleven in de gîtes La Clède en Hua Hin. Beide hebben hun charmes en beschikken over alle nutsvoorzieningen, airco, relaxruimte, mooi terras…kortom, het ideale verblijf voor wie eens wil ontstressen. Ook de welnessruimte, zwembad, jacuzzi dragen hier toe bij. Geen meerkost trouwens!

Heb je honger? Geen probleem, Jo tovert wel een zalig bordje tevoorschijn op aanvraag.

Ook de omgeving weet heel wat te bieden voor de natuurliefhebber. Prachtige bergachtige omgeving die zowel voor de wandelaar als sportieve fietser veel uitdagingen herbergt.

De scootertocht met gids Jo levert onverwachte plaatjes en plaatsjes op. Zalig gewoon!

Een must gewoon voor wie wil weten hoe God nu echt in Frankrijk leeft! 😉

Fantastische plek met bijzonder lieve mensen.

Marie-Lou en Marco
2-10-2018

Bijzonder gastvrij stel dat er alles aan doen om het iedereen helemaal naar de zin te maken. Ontzorgen, (tips voor) leuke uitstapjes, faciliteiten, eten & drinken, ligging, gites.... Allemaal top!

Absolute aanraders: electrische scootertrip, bbq avond en het boeken van een heerlijke massage

Het was weer super gezellig en fijn.

Anita Bartelink
26-9-2018

Voor het tweede jaar zijn wij naar deze superplek geweest. Na 2 weken vorig jaar, verheugden wij ons om weer te gaan. Dit jaar een week. Wat eigenlijk te kort was. Had zo weer langer willen blijven. De gastvrouw en gastheer (Didi en Jo)laten je echt thuis voelen, top. Wat een lieve mensen. Huisjes helemaal goed. Heel gezellig dat je de mogelijkheid hebt om ´s avonds van de kookkunsten van Jo te mogen genieten. Of later op de avond een drankje. Er valt echt niets negatief te bedenken. Dit jaar was ook het welness centre klaar. Lekker als je je een avondje wat wilt ontspannen. Toertocht op elektrische scooter met Jo en andere gasten is ook grappig. De Cevennen is een prachtig natuurgebied, daar hebben wij echt van genoten.

Ja Mas Tidouls is voor ons een plek om naar terug te gaan, En wij zijn niet de enigen.

Verwelkomd als een koninklijke familie!

Cindy Theunissen
25-9-2018

Mas Tidouls is een paradijsje, er is alleen maar goeds over te zeggen. De gîtes zijn super mooi, het zwembad is leuk en de omgeving is heel mooi. We werden erg goed verwelkomd en de eigenaren helpen bij alle vragen. Ons zoontje van 6 vertelde dat hij houdt van fossielen en toen maakte Jo zelfs tijd om met hem op fossielenzoektocht te gaan. Daarnaast werd er heel veel informatie gegeven over de natuur en de omgeving. Geen minpunten.

Een fantastisch paradijsje

Hetty
23-9-2018

Super ontvangst, prachtige gites, alles is mogelijk, heel gastvrij.

Blijft een zalige ervaring

maarten Leeman
23-9-2018

Qua "in de watten leggen" kent Mas Tidouls geen gelijke. Een gastheer die onze zoon een veilige tocht op de elektrische bromfiets bezorgde en ons (alweer) een wonderlijke week.

Merci Jo en Didi en tot volgend jaar!

Boeiend verblijf in geweldige natuur

Griet Suys
23-9-2018

Hier kom je voor de overweldigende natuur, omgeving met heel wat te verkennen , de smaakvolle mas en de gastvrijheid van Jo en Didi. De streek werd tot leven gebracht door Jo's verhalen over de geschiedenis , de cultuur en leven in en rond het dorp. Een echte gids, inbegrepen in de prijs . We hadden nog lang kunnen blijven.

heerlijk ontspannen!

Sandra
23-9-2018

Overal is aan gedacht! Jo en Didi doen op alle momenten van de dag hun best alles tip top te hebben en dat lukt ze super goed.

Het eten is geweldig, we hebben alle 5 genoten!

De sfeer op Mas Tidouls maakt dat je ook echt rust hebt (en dat is knap want ben erg slecht in stil zitten) , maar dat is precies het idee van vakantie hebben.

Wat er niet goed is, ik heb werkelijk geen idee.

Die 10 is dik verdiend

Cateaux
23-9-2018

Volgens mijn Pa&Ma was het dit jaar wederom geweldig ! Ome Jo en Tante Didi, bedankt dat jullie er wederom een fantastisch verblijf voor ons van gemaakt hebben op jullie mooie en heerlijke Mas Tidouls.

Niks is jullie teveel en onze wensen zijn meer dan vervuld. Tot volgend jaar! Groetjes en een wel verdiende knuffel van Cateaux ,Wyipie, Michel en Katinka

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas Tidouls in Notre-Dame-de-la-Rouvière, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas Tidouls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.