Vakantiehuis Mas Tidouls ****

9,8

102 reviews over Vakantiehuis Mas Tidouls in het Nederlands

Fantastisch en ontspannend

Vandenabeele Kristof, 3-2-2018

Als je volledig tot rust wil komen is dit de perfecte plaats. En met de goede zorgen van Jo en Didi heb je een zorgeloze vakantie. Het ontbijt en het avondmaal is altijd tiptop!!!

Echt vakantie

Diane, 20-12-2017

Mas Tidouls ligt wat verscholen in een groene vallei, eens je uit de wagen stapt en verwelkomd wordt door gastheer Jo en gastvrouw Didi begint de vakantie echt. Niets hoeft en (bijna) alles is mogelijk. Ruime, mooi ingerichte gîte, heerlijk eten, een leisure-center met jacuzzi en massage, verwarmt zwembad en vele tips over de omgeving en bezienswaardigheden. Ok de scooter-tocht met begeleiding van Jo is een aanrader.

Een paradijsje

Troy & Ginger en Titou, 6-12-2017

Het is hier heerlijk, elke dag naar de riviertjes om stenen te zoeken. Voor ons is de Mas Tidouls keuken een heerlijkheid! Er was nog een stelletje uit Nederland en die hadden hun hond mee en met hun hadden we de Mas helemaal voor ons zelf. Heerlijk weer gehad en lekker geluierd bij het zwembad en gebruik gemaakt van het nieuwe leisure centre . Aanrader !

Volledige ontspanning in prachtige omgeving

Maarten en Lynn, 6-12-2017

Je wordt echt 100% verzorgd. Veel tips, zeer lekker eten, gezellige avonden. Jo heeft veel meegemaakt en kan boeiend vertellen. En wat een omgeving! Wij keren terug en dat is de eerste keren in een kleine tien jaar samen reizen.

Subliem

Nathalie & Vincent, 3-12-2017

Super plek voor kinderen. Jo en Didi doen alles om het de jonge vakantiegasten naar hun zin te maken. Je hebt alle vrijheid, zelf koken of aanschuiven aan de lange tafel en samen met andere gasten genieten van de kookkunsten van Jo

Een onvergetelijke vakantie voor jong en oud!

Elien De Vrij, 2-12-2017

Een fantastische omgeving, geen hinder van verkeer, mooie natuur, leuke wandelmogelijkheden, top gastheer en gastvrouw, lekker eten en mooie huisjes. Ook hun nieuwe wellness center is de moeite waard! Voor kinderen is het ook heel plezierig omwille van het verfrissende zwembad en de relaxerende jacuzzi. Kortweg, een onvergetelijke vakantie dat je zeker eens wil meemaken!

Topvakantie!

Eveline & Jan Willem, 2-12-2017

Voorbeeldige gastvrijheid, met oprechte interesse. Een goede balans tussen de ruimte voor privacy en een gesprekje zo nu en dan.

Culinaire hoogstandjes tegen een alleszins redelijke prijs.

Gîtes met veel liefde voor details vormgegeven en ingericht. Het comfort van het zitmeubilair was zowel binnen als buiten echter niet optimaal (behalve bij het zwembad, daar staan ligbedden).

Omgeving prachtig en heerlijk rustig.

Aan te bevelen: een tocht met de E-scooters door de omgeving met Jo als gids.

fantastisch

Henk Bisschop, 17-10-2017

De gite was prima. De ontvangst en de verzorging door Jo en Didi zijn hartverwarmend. De toegangsweg vraagt goede stuurkunst.

Genieten

Maarten, 16-10-2017

Het was exact zoals in de omschrijving: heerlijk genieten. Wij waren er met ons zoontje van 11 weken en zijn helemaal tot rust gekomen. We konden eten bij de gastheer wanneer we dat wilden en als dat even niet uitkwam, konden we altijd zelf nog even koken. Zwembad was fijn, mooi en rustig.

Een paradijsje vol rust en ruimte

Doortje, 15-10-2017

De weg was in 2017 smal maar berijdbaar met onze stationwagen Vanwege een ralley konden we de geplande route niet volgen, maar één telefoontje en Jo kwam ons halen! Voldoende parkeergelegenheid. De gîte was schoon, ruim en van alle gemakken voorzien. Zelfs airco! Het complex ademt sfeer en rust uit. Je ziet dat alles met liefde voor mens en natuur is gebouwd en verbouwd. We hebben genoten van de verse croissants die "aan huis" bezorgd werden. Ook weten Jo en Didi heerlijke maaltijden te bereiden. Hiervoor hoef je niet naar een restaurant. Het dorpje zelf ligt op ongeveer 3 kwartier lopen en heeft een klein winkeltje met basale levensmiddelen. In de omgeving is het heerlijk wandelen. Goede wegaanduidingen. Daarna zaaalig aan het zwembad of in de jacuzzi ontspannen. We gaan zéker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mas Tidouls in Notre-Dame-de-la-Rouvière, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mas Tidouls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mas Tidouls scoort een 9.82 uit 10 op basis van 115 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: