Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer vakantiepark info

6 Reviews over Les Hauts de Nimes

• 9Zoulou17-08-2011

Bonne évasion

Emplacement correct, cuisine dans la maison, seul bémol ,piscine fermée . Mais pas mal du tout!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 4sven courtens09-08-2009

Slechtste plaats waar we ooit verbleven zijn

Als je de reisfolders mocht geloven bleek dit een toffe residentie te zijn om met kinderen op reis te gaan. Eens ter plaatse dienden we ons aan te bieden in een immo kantoor. Daar kregen we alle info, o.a. dat het zwembad maar tussen 11u en 19u open is. Indien je 's avonds wenste te eten dat je met minimaal 10 personen moest reserveren. Spijtig voor ons dus dat we maar met z'n drietjes waren. Ook zouden de inkom poorten om 23u sluiten, tevens zouden er camera's op het domein staan (deze waren alvast zeer goed verdoken, daar ik geen een camera heb gezien). Na een rit van 17u gingen dan onze vakantiewoning binnen. Het huisje volledig vuil, al het servies dienden we nog af te wassen, Haarresten op de bedden(gelukkig hadden we onze eigen lakens bij). toen we alles gepoets hadden en afgewassen, gingen we buiten zitten op terras, maar dit kon niet daar het reeds donker was en er geen terras licht was. Slechtste vakantie ooit voor ons gezien, geen aanrader Toen we na een ri

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 5Dirk16-08-2008

Wat een tegenvaller...

Aangeboden door de reisoperator als "residentiëel vakantieverblijf..." dit zijn in feite low-cost gemeubelde woningen bedoeld voor de lokale markt, waarbij men in het toerisme ook nog een graantje tracht mee te pikken. Men verblijft dus niet een vakantie-oord, maar in een bijzondere sociale mix van Nîmois. Absoluut geen vakantiesfeer. In een geisoleerde, allesbehalve aantrekkelijke buurt ver buiten Nîmes. Uitrusting en aankleding uitgerekend tot op een kwart euro: op het niveau van een oostblok-vakantie. Een bed waarmee je een rugpatient in het hospitaal helpt. Na één bad geen warm water meer. De slechts erg gedeeltelijk aangelegde tuin was één slangenkuil. Een immo-kantoor zorgt voor de verhuur - zoals ze het mij zelf gesteld hebben: "wij zijn geen toeristische residentie, maar een immo". De service was dus navenant, je hoeft er niets van te verwachten: niets dan discussies, geen enkele vorm van klantvriendelijkheid. Voor het bestede geld kan je in Frankrijk heel wat beters vinden

• 5Onderkomen
  • 3Martens12-07-2008

Logement vétuste

Logement vétuste, limite insalubre dans la sdb ( champignons autour de la baignoire ), cuisine peu engageante ( vétuste et sale ) . Insister auprès de l'agence sur place pour voir plusieurs logements .

• 3Onderkomen
  • 7vankeirsbilck frederik18-07-2007

Heel tevreden. Wel geen grand luxe, maar voor zo weinig geld, mag je niet klagen. Ideaal voor jonge mensen, die goed hun plan weten te trekken.

• 7Onderkomen
  • 9CH14-07-2007

Wij huurden een type 700 van 30/06/2007 tot en met 14/07/2007. Dit huis was echt heel mooi met alles erop en eraan. We hadden een garage, een airco in de living en zelfs een wasmachine.

Vakantiepark Les Hauts de Nimes info

Camping-informatie