Hotel Le Pré Galoffre

8.9Fantastisch

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Nimes (Gard)

8.9Fantastisch

• Kinderopvang

22 reviews over Hotel Le Pré Galoffre

• 10IDC05-09-2009

Genieten....

Onthaal bij aankomst onpersoonlijk - geen woordje uitleg - geen "echte" welkom. Kamers waren net, helemaal niets op aan te merken. Ontbijt was lekker maar weinig variatie. Avondeten was karig maar zeer lekker en steeds super vers. Geen keuzemenu en geen kindermenu. Bereiding van het avondeten was steeds met streekproducten = zeer lekkere keuken. Omkadering in en rond het hotel was top, de categorie charme-hotel zeker waardig. Klein en rustig hotel een beetje spijtig dat de uitbaters net niet iets meer hun best doen om het ook nog een beetje "familiaal" te maken (moet perfect kunnen met 27 kamers). Ons vertrek was dan ook terug zeer onpersoonlijk. Zeker een aangename locatie en tevens praktische ligging om de streek te verkennen. Wat ons betreft een aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8pwi19-08-2009

leuk charmehotel

Vriendelijk onthaald door de gastvrouw en lekkere streekgerechten bereid door de gastheer. Hotel goed gelegen om de streek te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7Wim11-08-2009

Goed gelegen

Onthaal nogal streng. Zwembad OK. Kamers net maar niet te groot. Ideaal gelegen voor excursies naar Pont du Gard, Arles, Uzès, Camargue.
    Hadden HP: ontbijt OK, lekkere croissants. Avondeten lekker maar karig. Geen menu voor de kinderen. Dit hotel is OK maar vermoedelijk komen wij hier toch niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 10iemand !05-04-2009

Super !

Echt een heel mooi en gezellig hotel. het waren ook heel vriendelijke mensen. Mooi zwembad, en de kamers waren zeker echt heel mooi! Het was echt een Super vakantie!

Gereisd met vrienden in april 2009

• 9geert rooms15-09-2008

echte topper

een pracht hotel met een heel fijne keuken. Zeer aangename uitbaters, gewoonweg een aanrader. Klein minpuntje: watertemperatuur van het zwembad ietsje te koud.

Gereisd met partner in september 2008

• 913-08-2008

absolute aanrader/kindvriendelijk

de eigenaars hebben zelf een klein dochtertje en kunnen dan ook heel goed om met kids. Er is heel veel aandacht voor details: oa decoratie. elke dag wordt er 's morgens en 's avonds buiten gegeten naast het zwembad. Je waant je zo elke dag ergens op een terrasje. Je hebt niet het gevoel in een hotel te zitten eten. Het eten is de typische provencaalse keuken. Geen bourgondische hoeveelheden, maar wel excellent en zeker wel voldoende. Het zwembad heeft een stuk ondiep voor de kleinsten en is voldoende groot om voor voor de groten aangenaam te zijn. Als ik al een minpuntje moet bedenken: het eten is overheerlijk, maar voor de meeste kindjes is het niet echt hun ding. Wij hebben geen speciale menu gevraagd, maar misschien kan het wel.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Tom29-07-2008

mooi hotel

Wij verbleven er 2 nachten in juli 2008.
    Zeer net hotel, op zo'n 6 km van Nimes city. Vind je net als ons Nimes tegenvallen, dan is het hotel perfect gelegen voor een uitstapje naar de kust en Arles.

Ben je te laat om eten te reserveren in het hotel en wens je niet ver te zoeken, ga dan eens een kijkje nemen in het restaurant van de camping recht tegenover de deur. Die was naar campingnormen verrassend goed.

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Kristin26-07-2008

Een verademing!

Na de drukte van Barcelona zorgde dit hotel voor een schitterend einde aan onze vakantie. Gemoedelijk, zeer vriendelijk, zeer lekkere keuken ... We voelden ons meteen welkom, alles was zeer verzorgd. Een aanrader!

Zomer 2007

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9Tom15-07-2007

Op de doorreis naar Spanje dit hotel geboekt. Een erg mooi en klein hotel met een super zwembad. ideaal voor een tussenstop met kids. Erg mooie kamers. Vooral wanneer je allergisch bent tegen masale hotelbunkers is dit een echte aanrader.

Gereisd met familie in juli 2007

• 10Denise Coenaerts25-03-2007

verbleven meermaals in dit hotel op weg van en naar Spanje. Private bewaakte parking, kraaknette kamers, vriendelijke eigenaars, heerlijk ontbijt (seizoen mini-buffet vorm)

Gereisd met partner in september 2006

Hotel Le Pré Galoffre info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig