Camping Capfun La Bastide

5.8Voldoende

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Nimes (Gard)

5.8Voldoende

• 6.5Eetgelegenheden
  • 5.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

64 reviews over Camping Capfun La Bastide

• 3Jack Jacobs26-09-2020

Zwaar waardeloos, kan helaas geen foto's plaatsen

Zeer onvriendelijk ontvangst zowel vrouw als jongeman aan receptie. Jammer van te voren betaald. Toen we het sanitair zagen wilde we vertrekken zwaar waardeloos. Nog nooit zoiets gezien. De foto's zeggen genoeg. Dus ga daar nooit naar toe met caravan of camper. Wij waren met de camper.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8Backx11-07-2020

Leuke vakantie met kinderen

Leuke zomervakantie met kids (7, 9, 12 en 14 jaar). Leuke animatie (enkel Franstalig) en toffe zwembaden. Stacaravan met airco is aan te raden. Wij hadden een rustig plaatsje achteraan het park. Park is ideaal gelegen voor uitstappen: Nîmes, Avignon, Arles, Camargue, Montpellier, Orange. Vanuit het park is geen veilige wandelweg naar Nîmes, dus wel altijd auto nodig om naar Nîmes te gaan. Restaurant op het park is goed.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    4Jannawil29-09-2019

Alleen in noodgeval

Het camping gedeelte met name het sanitair is erg slecht en smerig. Dit park is pas opgeknapt ze hebben vergeten om dit gebouw plat te gooien en er een nieuw gebouw op te zetten. De douche is al vele jaren niet warm en vies. Heb gezien hoe de wc s schoon gemaakt werden daar wordt je niet blij van . Een scheutje uit een fles er in en dan de wc borstel schoon of vies er door klaar. Als dit schoonmaken is weet ik het niet meer. De vloer was gewoon vies.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    1arend van der kolk02-11-2018

Smerig,uitgewoond en beslist maar 1 ster

16 Ampere, de rest bagger .vies, douches open riool, wc wat heet?? smerig en alles kapot.bij afwassen meteen je voeten onder het sop. een advies sluiiten die smerige zooi

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Simone12-08-2018

Leuke levendige en gezellige camping

We hebben hier in juli 2018 twee weken gestaan. Bij aankomst werd ons een mobilhome toegewezen aan de rand van de camping (sectie Romarin). Hier staan ze boven op elkaar en vaak ook nog in de zon. Gelukkig was er nog een andere plek vrij in één van de rondjes (aanrader), in ons geval Grenade. DIt zijn werkelijk prachtige plekken: heel schaduwrijk en ook nieuwe mobilhomes met mooie brede veranda met ruime plek er voor om te parkeren of de tafel neer te zetten. Wij zaten best dicht bij het zwembad, maar dat was eigenlijk alleen maar prettig: de kinderen konden er zo naar toe en wij hadden er weinig last van. Ook zit je hier ver genoeg van de avondanimatie. Die is overigens hartstikke leuk met o.a. schuimparty, muziek, musicaloptreden. De camping wordt heel goed onderhouden en is prachtig groen met veel bloemen. In de periode dat wij er waren was het snikheet (35+): een airco is dan zeker aan te raden. Minpunt: het brood is niet lekker.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Shirley08-08-2018

Goede ligging, schaduwrijke stacaravans: aanrader!

Fijne camping: ruime plekken en stacaravans, vriendelijk personeel en zwembad was goed. Er waren geen negatieve aspecten te noemen.

• 8Cynthia07-08-2018

Mooi camping met veel bezienswaardigheden in Nimes

Kleine camping, niet te ver lopen naar de zwembad of restaurant. Mooie houten mobilehomes, bij aankomst was alles netjes en schoon. Ze staan niet zo dichtbij dus je hebt wel wat privacy. Veel schaduw. Zwembaden top met glijbanen. Rond de middag lekker rustig want de Fransen gaan eten. In de avonduren wel drukker. Geen handdoekenleggers. Als je weggaat neem je ze mee. Wel weinig ligbedden maar alleen stoelen. In restaurant lekker gegeten tegen normale prijs. Lekkere cocktails. Scène waar de avondshows zijn is voor de restaurant dus lekker genieten. Het is iedere avond andere show o.a. concerten, schuimparty, bioscoop, voorstelingen, disco etc. Ze beginnen pas om 21.30 dus als je vroeg naar bed wil vraag naar een mobilehome die iets verder ligt. Voor ons een top vakantie. De negatieve commentaren zijn zeker niet van toepassing als je in een mobilehome verblijft. De top presta staanplaatsen zijn ok maar de sanitair heeft onderhoud nodig.

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 6RS28-07-2018

Leuke camping

Leuke camping voor de kinderen. Speeltoren vonden ze super. Zwembad is leuk en de glijbanen zijn top. Kampeerplaatsen zijn mwah, voor een overnachting prima maar voor langere tijd had ik hier niet willen staan. Sanitair is wel hoognodig aan een opknapbeurt toe. De huisjes/chalets zagen er overigens superleuk en netjes uit van de buitenkant, dat is het overwegen waard. De cicadelle waren erg luidruchtig aanwezig, zou voor mij ook een reden zijn om deze camping niet meer uit te kiezen, wat een herrie. De kinderen vonden dit een leuke camping en zouden wel weer terug willen om hier vakantie te vieren.

• 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

8M.Maas29-08-2017

Leuke camping in mooie omgeving.

Er staat heel wat nieuwe mobile homes op de camping. Dit hebben ze op een speelse manier gedaan: op grote ronde terreinen staan de huisjes rondom een zandbak/speelplaats. Hierdoor heb je veel ruimte en privacy en toch zicht op je kinderen die spelen. Er zijn ook wild westen style thema huisjes. Er zijn wel wat kleinere straatjes waar de mobile homes wat dichter bij elkaar staan, maar het merendeel van de huisjes ligt speels verdeeld. De (nieuwe!) mobile homes zijn heel praktisch ingericht met vaatwasser, magnetron en uitgebreide keukenuitrusting. Op de camping zijn broodjes verkrijgbaar. Onze kinderen van 13 en 15 vermaakten zich vooral in het zwembad. We waren minder blij met de wifi, die deed het bijna nooit. Met de auto rij je binnen 5 minuten naar een P&R terrein vanwaar je met de bus snel (en goedkoop) naar het centrum van Nimes rijdt. In de omgeving is veel te zien en te doen. Er zijn niet veel plaatsen waar je met een eigen kampeeruitrusting kunt staan. Ik vond het sanitair voor deze plaatsen niet voldoende. Het rook erg schimmelig. Maar gelukkig hadden we in de mobile home een prima douche (vandaar een 8 voor sanitair).

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 4Familie met 2 kinderen16-08-2017

Nooit meer!!

Zeer georiënteerd op verhuur. Toiletgebouw echt uit t jaar nul en schoonmaak laat te wensen over. 2x per dag ff schoonspuiten lijkt mij niet echt schoonmaken. Douches oké maar echt oud en achterstallig onderhoud. Afwassen met koud water,kranen die loszitten en overal heen spuiten. Personeel spreekt weinig tot geen Engels, echt slecht voor een camping. Animatie alleen maar in het Frans. Voor ons NOOIT meer deze camping of een Capfun camping. Voor de rest prima vermaakt, maar de camping is echt niet aan te raden!! De slechte recensies als hiervoor beschreven zijn echt waar!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017