Camping Capfun La Bastidesterstersterster

6.6Voldoende

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Nimes (Gard)

6.6Voldoende

• 6.1Eetgelegenheden
  • 5.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Bastide voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

62 reviews over Camping Capfun La Bastide

• 2019
    4Jannawil29-09-2019

Alleen in noodgeval

Het camping gedeelte met name het sanitair is erg slecht en smerig. Dit park is pas opgeknapt ze hebben vergeten om dit gebouw plat te gooien en er een nieuw gebouw op te zetten. De douche is al vele jaren niet warm en vies. Heb gezien hoe de wc s schoon gemaakt werden daar wordt je niet blij van . Een scheutje uit een fles er in en dan de wc borstel schoon of vies er door klaar. Als dit schoonmaken is weet ik het niet meer. De vloer was gewoon vies.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    1arend van der kolk02-11-2018

Smerig,uitgewoond en beslist maar 1 ster

16 Ampere, de rest bagger .vies, douches open riool, wc wat heet?? smerig en alles kapot.bij afwassen meteen je voeten onder het sop. een advies sluiiten die smerige zooi

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Simone12-08-2018

Leuke levendige en gezellige camping

We hebben hier in juli 2018 twee weken gestaan. Bij aankomst werd ons een mobilhome toegewezen aan de rand van de camping (sectie Romarin). Hier staan ze boven op elkaar en vaak ook nog in de zon. Gelukkig was er nog een andere plek vrij in één van de rondjes (aanrader), in ons geval Grenade. DIt zijn werkelijk prachtige plekken: heel schaduwrijk en ook nieuwe mobilhomes met mooie brede veranda met ruime plek er voor om te parkeren of de tafel neer te zetten. Wij zaten best dicht bij het zwembad, maar dat was eigenlijk alleen maar prettig: de kinderen konden er zo naar toe en wij hadden er weinig last van. Ook zit je hier ver genoeg van de avondanimatie. Die is overigens hartstikke leuk met o.a. schuimparty, muziek, musicaloptreden. De camping wordt heel goed onderhouden en is prachtig groen met veel bloemen. In de periode dat wij er waren was het snikheet (35+): een airco is dan zeker aan te raden. Minpunt: het brood is niet lekker.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Shirley08-08-2018

Goede ligging, schaduwrijke stacaravans: aanrader!

Fijne camping: ruime plekken en stacaravans, vriendelijk personeel en zwembad was goed. Er waren geen negatieve aspecten te noemen.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Cynthia07-08-2018

Mooi camping met veel bezienswaardigheden in Nimes

Kleine camping, niet te ver lopen naar de zwembad of restaurant. Mooie houten mobilehomes, bij aankomst was alles netjes en schoon. Ze staan niet zo dichtbij dus je hebt wel wat privacy. Veel schaduw. Zwembaden top met glijbanen. Rond de middag lekker rustig want de Fransen gaan eten. In de avonduren wel drukker. Geen handdoekenleggers. Als je weggaat neem je ze mee. Wel weinig ligbedden maar alleen stoelen. In restaurant lekker gegeten tegen normale prijs. Lekkere cocktails. Scène waar de avondshows zijn is voor de restaurant dus lekker genieten. Het is iedere avond andere show o.a. concerten, schuimparty, bioscoop, voorstelingen, disco etc. Ze beginnen pas om 21.30 dus als je vroeg naar bed wil vraag naar een mobilehome die iets verder ligt. Voor ons een top vakantie. De negatieve commentaren zijn zeker niet van toepassing als je in een mobilehome verblijft. De top presta staanplaatsen zijn ok maar de sanitair heeft onderhoud nodig.

• 5Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 6RS28-07-2018

Leuke camping

Leuke camping voor de kinderen. Speeltoren vonden ze super. Zwembad is leuk en de glijbanen zijn top. Kampeerplaatsen zijn mwah, voor een overnachting prima maar voor langere tijd had ik hier niet willen staan. Sanitair is wel hoognodig aan een opknapbeurt toe. De huisjes/chalets zagen er overigens superleuk en netjes uit van de buitenkant, dat is het overwegen waard. De cicadelle waren erg luidruchtig aanwezig, zou voor mij ook een reden zijn om deze camping niet meer uit te kiezen, wat een herrie. De kinderen vonden dit een leuke camping en zouden wel weer terug willen om hier vakantie te vieren.

• 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

8M.Maas29-08-2017

Leuke camping in mooie omgeving.

Er staat heel wat nieuwe mobile homes op de camping. Dit hebben ze op een speelse manier gedaan: op grote ronde terreinen staan de huisjes rondom een zandbak/speelplaats. Hierdoor heb je veel ruimte en privacy en toch zicht op je kinderen die spelen. Er zijn ook wild westen style thema huisjes. Er zijn wel wat kleinere straatjes waar de mobile homes wat dichter bij elkaar staan, maar het merendeel van de huisjes ligt speels verdeeld. De (nieuwe!) mobile homes zijn heel praktisch ingericht met vaatwasser, magnetron en uitgebreide keukenuitrusting. Op de camping zijn broodjes verkrijgbaar. Onze kinderen van 13 en 15 vermaakten zich vooral in het zwembad. We waren minder blij met de wifi, die deed het bijna nooit. Met de auto rij je binnen 5 minuten naar een P&R terrein vanwaar je met de bus snel (en goedkoop) naar het centrum van Nimes rijdt. In de omgeving is veel te zien en te doen. Er zijn niet veel plaatsen waar je met een eigen kampeeruitrusting kunt staan. Ik vond het sanitair voor deze plaatsen niet voldoende. Het rook erg schimmelig. Maar gelukkig hadden we in de mobile home een prima douche (vandaar een 8 voor sanitair).

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 4Familie met 2 kinderen16-08-2017

Nooit meer!!

Zeer georiënteerd op verhuur. Toiletgebouw echt uit t jaar nul en schoonmaak laat te wensen over. 2x per dag ff schoonspuiten lijkt mij niet echt schoonmaken. Douches oké maar echt oud en achterstallig onderhoud. Afwassen met koud water,kranen die loszitten en overal heen spuiten. Personeel spreekt weinig tot geen Engels, echt slecht voor een camping. Animatie alleen maar in het Frans. Voor ons NOOIT meer deze camping of een Capfun camping. Voor de rest prima vermaakt, maar de camping is echt niet aan te raden!! De slechte recensies als hiervoor beschreven zijn echt waar!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 3Carmen14-08-2017

Nooit meer naar deze camping

Het enige goede aan deze camping was het mooie maar mega drukke zwembad,ons huisje was top en het weer! Personeel bij de receptie is erg onvriendelijk en al het personeel spreekt erg slecht Engels! Ook de animatie helemaal in het Frans. Wij hadden problemen met de teruggave van de 200 borg van ons huisje. We gingen die volgende ochtend weg dus kwam er personeel de middag ervoor kijken of alles in orde was. De koelkast was nog vol, logisch als je pas de ochtend erna vertrekt leek ons maar nee de camping vond dit niet en vond dat wij daarom geen borg terug zouden krijgen. Huisje hadden wij overigens keurig netjes schoongemaakt en vanzelfsprekend niks kapot gemaakt. Na een paar keer boos aan de receptie te hebben gestaan waar we erg onvriendelijk en onprofessioneel geholpen werden kregen we uiteindelijk alsnog onze 200 euro borg terug. Voor ons nooit meer deze onvriendelijke camping! Ook vonden wij de stadjes te ver van de camping alles was zo'n 40 min. rijden.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Fam. Tillekens01-08-2017

Prima camping, dichtbij veel bezienswaardigheden

Een gemoedelijke en nette (geen gebruik gemaakt van het sanitair) camping vlakbij Nimes en op een prima afstand van veel bezienswaardigheden zoals Avignon, Arlés, Uzés etc.(op ca. 30 min). Het is een relatief kleine camping met een leuk, maar gedurende de dag druk bezocht, zwembad. Geen plek meer voor banden/luchtbedjes in het water. En met een balletje gooien was ook niet ideaal. Het leek er soms op alsof niemand een uitstapje maakt en dat iedereen heel de dag bij het zwembad lag. In de avond namen we vaak een duik (in het verwarmde zwembad), dan was het lekker rustig en konden de kinderen heerlijk (achter elkaar) glijden zonder een badmeester in de buurt. De camping is heel erg Frans (incl. animatie). Voor ons geen probleem omdat wij hier geen gebruik van maakte. Soms wat lastig als we wat wilde weten bij receptie/restaurant. De communicatie/uitleg camping kan beter. De Nederlandse gezinnen in onze eerste week op 1 hand te tellen en in de 2e week op 2 handen. De stacaravan was nieuw (van dit seizoen) dus dat was top. Lek geprikt door de muggen, dat wel. Wij zaten achteraan in de hoek op de camping (prima plek) en hoorde in de verte wel de drukke weg, maar geen last van gehad. De bomenteler? achter ons was wel in de ochtend actief met zijn kettingzaag (niet de hele dag). Maar goed, je kan ook een gezin met kleine kinderen naast je treffen die al vroeg wakker zijn en lekker buiten spelen terwijl jij nog in je bed ligt. Het restaurant was niet heel bijzonder en niet goedkoop. De prijzen/uitstraling restaurant nodigde ons niet uit om 's avonds daar wat te gaan drinken. Het belangrijkste is dat we een leuke en gezellige vakantie hebben gehad en genoten van het heerlijke warme weer met regelmatig overdag's een lekker warm windje.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

3 tips over Camping Capfun La Bastide

• Fam. Schipstra, 11-08-2013

Heel erg jammer dat er mensen zijn die zo negatief schrijven over deze camping, dat heeft deze camping zeker niet verdient. Wij hopen dat Zoover de oude recensies over deze camping verwijderd, deze zijn absoluut niet meer van toepassing op deze camping. De camping heeft een gigantische facelift ondergaan, en is niet meer te vergelijken met de recensies ouder dan een jaar. Geef deze camping een kans!! TIP: boek een stacaravan met airco het kan er erg warm worden, scheelt bijna niets!

• Jenny, 10-08-2014

Laat Franceloc bij de gemeente er op aandringen dat er ander asfalt komt. Dan heeft de geluidsmuur die er gebouwd gaat worden optimale werking. Verder: laat de microfoons van de animateurs alsjeblieft in volume zakken, het is vreselijk dat geschreeuw aan te horen.

• bianca, 11-08-2014

Zwemschoentjes aan voor de kinderen die de hele dag in het zwembad zijn. De vloer in het zwembad is wat ruw en dat kan blaarvorming geven op de voeten bij vaak springen en afzetten is onze ervaring.

3 vragen over Camping Capfun La Bastide

• Anneke, 16-01-2017

speeltuin

Is er een speeltuin aanwezig? Zo ja, in de buurt van het restaurant bijvoorbeeld?

• Natasja, 19-06-2016

Eind augustus kinderen 8 en 11 jaar

Zijn er gezinnen met kinderen in de leeftijd van 11 en 8 die vanaf 21 augustus op deze camping staan?

• renecolinda1, 04-05-2015

Staanplaats

Wij willen misschien in juli/augustus naar deze camping. Kan iemand mij vertellen of de staanplaatsen voor de caravans groot zijn. Wij komen namelijk met een caravan van 7,5 x 2,50 en luifel en twee bijzettentjes. Is er op elke plek Electrabel en water? En sta je met een eigen caravan altijd bij de drukke weg of is dat als je niet gereserveerd heb.

Veel vragen, maar ik kreeg geen antwoord op mijn mail aan de camping dus dan maar even zo.

Alvast heel erg bedankt

[email protected], 12-07-2015

De plaatsen zijn groot genoeg hoor informeer wel over de live muziek die lang door gaat oorverdovend

Camping Capfun La Bastide info

• Aantal sterrensterstersterster