Hotel Best Western L'Orangerie

Hotel Best Western L'Orangerie

6.8Voldoende

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Nimes (Gard)

Op vakantie geweest naar Best Western L'Orangerie?

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western L'Orangerie voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

5 reviews over Hotel Best Western L'Orangerie

• 7Sun12-08-2017

Leuk hotel

Wij zijn 1 nacht in het hotel verbleven. Prima kamer. lekker zwembad en jacuzzi. Ontbijt was goed (wel prijzig). Hotel heeft geen dinerkaart. Receptie Engelstalig, bar alleen Franstalig. Ligging is aan een weg met veel eetgelegenheden. En op 5 min van de snelweg. Voor de kinderen is er alleen het zwembad verder niets (speelrek is verouderd en lag al uit elkaar).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8.25-09-2013

Ideale ligging voor uitstapjes in de Provence

Het hotel ligt aan de stadsrand van Nîmes - wie zijn tijd voor het grootste deel in Nîmes doorbrengt, is hier niet echt op het optimale adres. Wie echter (zoals wij) Nîmes als uitvalsbasis voor trips in de Provence gebruikt, zit hier wel goed. In 5 minuten geraak je van de (gratis) parkeerplaats van het hotel op de snelweg, zonder verkeersstress 's morgens en 's avonds...! De receptie is zeer bekwaam en behulpzaam en ook het schoonmaakpersoneel heeft zijn best gedaan! De enige kleine domper was dat er geen minibar was op onze kamer (er was er wel een, maar die was kapot en hij werd tijdens ons verblijf van vier dagen niet vernieuwd.) Tip voor het eten: 'Raoul' op slechts 5 minuten van het oude Romeinse Theater in het centrum - sensationeel, maar niet goedkoop!

Gereisd in september 2013

• 7.28-09-2012

Ontspannend hotel.

Het hotel is een kleine ontspanningsoase aan de stadsrand van Nîmes. Maar je geraakt toch snel in het centrum (20 minuten te voet) Het hotel is knus en biedt een ontspannend verblijf. De keuken is erg goed.

Gereisd in september 2012

• 6.27-05-2012

Voor een kort verblijf in orde.

We waren voor een kort verblijf in Nimes. Voor een tot drie nachten is het hotel in orde en voldoet aan de gebruikelijke Best Western standaard. De locatie is goed voor automobilisten, want het ligt aan een hoofdstraat. Een kleine winkel- en uitgaansstraat is te voet bereikbaar. De ligging aan de hoofdstraat houdt echter in, dat het bij geopende ramen heel luid is. We moesten het raam open laten, omdat de airco nog niet liep. Daar moest je toch wel erg moe zijn, om te kunnen slapen. Tip: een kamer aan de binnenzijde vragen.

Gereisd in mei 2012

• 6.25-05-2012

Hotel met prachtig aangelegde tuin aan de rand van

Het hotel ligt in een royaal tuincomplex aan de rand van Nimes. Het kamergedeelte heeft maar twee verdiepingen, daarom geen lift. In het tuincomplex bevindt zich een klein zwembad met weinig ligstoelen. Onze kamer was heel ruim en comfortabel ingericht. Het uitgebreide ontbijt neemt men van het buffet; het diner wordt geserveerd en is uitstekend (3 of 4 gangen). Onze wens om een kamer met twee aparte bedden te krijgen, werd verworpen met de toelichting, dat de kameruitrusting centraal uitgevoerd en niet meer te veranderen was. Daarbij was het huis niet eens voor de helft gevuld. Voor een kort bezoek kunnen we het hotel aanbevelen.

Gereisd in mei 2012

Hotel Best Western L'Orangerie info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer