Camping L'Assaladou

Camping L'Assaladou

11 reviews over Camping L'Assaladou in het Nederlands

Prachtige omgeving en de ideale locatie voor een rustgevende vakantie. Wij gaan zeker terug deze zomer! Tot dan,Kim en Katrin!

Fam R,
15-3-2018

Fantastische omgeving en heel erg klantvriendelijke uitbaters, die net als familie aandoen.

Een heerlijke vakantie op een buitengewone plek!

Nele, Steven & the girls,
14-8-2017

L'Assaladou is niet zomaar een camping. Het is een buitengewone plek te midden van het prachtig berglandschap van Katharenland. Een ideale uitvalsbasis om het gezin pittoreske dorpjes te bezoeken en Katharenburchten te veroveren :) Nadien kun je uitblazen bij het zwembad en tot rust komen in de prachtige natuur op het domein. Je wordt er zeer hartelijk onthaald door Kim en Kathrin, warme mensen die altijd klaarstaan bij vragen en ervoor zorgen dat het een vakantie wordt om nooit meer te vergeten.

Wij verbleven in een van de retro-stacaravans, heerlijk rustig onder de bomen met ook veel privacy.

Dick,
6-8-2017

Ik ben net terug van vier weken (als vrijwilliger) op Assaladou. Wat heb ik een fijne tijd bij jullie gehad, Katrin en Kim. Zelden heb ik mij zo welkom gevoeld op een camping. Veel te snel was het alweer voorbij. Ik heb zoveel lieve mensen leren kennen op jullie camping, mede door de Reiki die ik heb mogen geven. Beslist kom ik terug naar Assaladou 😊👍!

de meest rustige camping op aarde:):)

isabelle,
14-7-2017

Als je houdt van stilte en rust moet je zeker hier zijn, dit is een camping die rust uitstraalt, je mag dit echt letterlijk nemen.

Hier hoeft niks en kan je echt op jezelf komen ver weg van de hectische wereld, deze camping is echt top!!!!!!

Pulmans,
6-7-2017

Zeer vriendelijke uitbaters, heerlijk verblijf, en prachtige natuur. Super!

Geweldig!! Een aanrader!!

Danny
1-10-2016

Ik heb een fantastische week achter de rug. Vriendelijke vrijwilligers en uitbaters. Heel lekker biologisch eten. Top, doe zo verder!

Prachtige, stille plek in de natuur

Vondeling-Schuurman
20-9-2016

Bijzonder hartelijk beheerdersechtpaar die je verblijf zo aangenaam mogelijk maken. We kampeerden op een enorm grote, schaduwrijke plek, volop privacy, uitzicht op de Pyreneeën. Het is er echt stil, geen verkeersgeluiden, alleen het geluid van o.a. uilen en raaf. De camping ligt gunstig als uitvalsbasis naar diverse bezienswaardigheden en leuke stadjes/markten.

Ik ben grotendeels rolstoelafhankelijk; het sanitair is (nog) niet aangepast maar het lukte allemaal bijzonder goed door het meedenken en creëren van oplossingen door de medewerkers. Ik heb van tevoren telefonisch overleg gehad en kon zodoende een goede inschatting maken. Op de camping is ook een therapeutisch centrum aanwezig, het meedoen aan de diverse activiteiten is geheel vrij.

De sfeer op de camping is prettig; men is respectvol naar mens en omgeving, er wordt veel gelachen, er is aandacht. In onderling overleg kunnen gasten als ze dat willen gezamenlijk de maaltijd bereiden. Mogelijkheid voor BBQ en kampvuur (in overleg). Van harte aanbevolen!

Fijne plek

Poleij
16-8-2016

We hebben genoten van het huisje. De douche was heerlijk na een warme dag. Wel wat weinig schaduw als je opneemt terras zit

Gewoon zeer goed, rustig.lekker eten.

eric en maria vlemmix
16-7-2016

Zeer vriendelijk en behulpzame uitbaters, en dit geld ook voor alle medewerkers. Zeer gevarieerde keuken. Je hoort er de vogels fluiten. rondom pittoreske dorpjes. leuke wandel en fietsroutes. Zuivere berglucht. Mooi panorama. Het enige wat ik nog mis is de zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Assaladou in Nébias, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Assaladou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.