Camping L'Assaladou

9.7FenomenaalScore uit 17 reviews
  • 9.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

17 Reviews over L'Assaladou

• 10Henry20-09-2019

Zoveel rust en zoveel spiritualiteit, ongekend!

Op deze camping kom je voor je rust en spirituele energie. Deze rust en energie heb ik op nog geen enkele andere camping ervaren. De camping wordt beheerd door een bijzonder sympathiek echtpaar, Kim en Katrin, die je heel snel een welkom gevoel geven. Na een verblijf van 32 dagen ben ik met spijt vertrokken (om zeker weer terug te komen).

• 10Theo en Ingrid15-08-2019

RUST!!!

Hier zijn we dan weer, voor de zesde maal op rij!!! Thuis komen!!! Na een jaar hard werken, eindelijk rust!!! Genieten van de stilte, de mooie campingplaats tussen de bossen, de bergen in de verte, de ruimte om op jezelf te zijn, het supervriendelijke onthaal van Kim en Katrin, echt herbronnen om er weer een jaar tegen aan te gaan.

• 10Jolien DC25-04-2019

Rust, verstilling, natuur, en een vleugje magie..

L’Assaladou laat zich niet beschrijven in een paar woorden. Ik ontdekte de plek een aantal jaren geleden en telkens opnieuw kom ik er graag terug en vertrek ik er met een beetje pijn in het hart. Het is telkens opnieuw een thuiskomen, en tegelijk blijf ik er nieuwe verrassingen ontdekken. Het is een rijke plek, die rust, stilte, verwelkoming uitstraalt en je uitnodigt om helemaal te zakken in je eigen ritme. Een plek die blijft boeien en verrassen. Ik verbleef er een langere tijd buiten het hoogseizoen (ideaal daarvoor zijn lente of herfst), om even op adem te komen, te verstillen, te verwerken. De verwelkomende openheid van l’Assaladou, het natuurschoon en bezielend gastenkoppel Kim en Katrin bieden daar alle rust, ruimte en vrijblijvende ondersteuning in. Indien je tijd voor jezelf wil nemen, bieden ze ook heel graag een voordelig tarief aan bij een verblijf vanaf 2 weken, om je te ondersteunen in dat kiezen voor jezelf.

• 9Leen30-01-2019

aanrader!

Het is heerlijk en rustig vertoeven in Assaladou, je komt er volledig tot rust. De natuur is er prachtig met uitzicht op het voorgebergte van de Pyreneeën, er zijn tal van fijne, pittoreske dorpen in de buurt en heel wat burchten om te bezoeken. In één woord: een aanrader!

• 10N. R19-03-2018

Prachtige omgeving en ideale plek voor rust

Prachtige omgeving en de ideale locatie voor een rustgevende vakantie. Wij gaan zeker terug deze zomer! Tot dan,Kim en Katrin!

• 10Fam R15-03-2018

Fantastisch!

Fantastische omgeving en heel erg klantvriendelijke uitbaters, die net als familie aandoen.

• 10Nele, Steven & the girls14-08-2017

Een heerlijke vakantie op een buitengewone plek!

L'Assaladou is niet zomaar een camping. Het is een buitengewone plek te midden van het prachtig berglandschap van Katharenland. Een ideale uitvalsbasis om het gezin pittoreske dorpjes te bezoeken en Katharenburchten te veroveren :) Nadien kun je uitblazen bij het zwembad en tot rust komen in de prachtige natuur op het domein. Je wordt er zeer hartelijk onthaald door Kim en Kathrin, warme mensen die altijd klaarstaan bij vragen en ervoor zorgen dat het een vakantie wordt om nooit meer te vergeten.

Wij verbleven in een van de retro-stacaravans, heerlijk rustig onder de bomen met ook veel privacy.

• 10Dick06-08-2017

Fantastisch!

Ik ben net terug van vier weken (als vrijwilliger) op Assaladou. Wat heb ik een fijne tijd bij jullie gehad, Katrin en Kim. Zelden heb ik mij zo welkom gevoeld op een camping. Veel te snel was het alweer voorbij. Ik heb zoveel lieve mensen leren kennen op jullie camping, mede door de Reiki die ik heb mogen geven. Beslist kom ik terug naar Assaladou 😊👍!

• 10isabelle14-07-2017

de meest rustige camping op aarde:):)

Als je houdt van stilte en rust moet je zeker hier zijn, dit is een camping die rust uitstraalt, je mag dit echt letterlijk nemen. Hier hoeft niks en kan je echt op jezelf komen ver weg van de hectische wereld, deze camping is echt top!!!!!!

• 10Pulmans06-07-2017

Fantastisch!

Zeer vriendelijke uitbaters, heerlijk verblijf, en prachtige natuur. Super!

Camping L'Assaladou info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar