Camping Yelloh! Village Les Mimosas

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Mimosas voor je op een rij gezet:

102 reviews over Camping Yelloh! Village Les Mimosas

• 7Anouk16-08-2019

Gemoedelijke camping met erg vriendelijk personeel

De camping is echt gericht op gezinnen met kleinere kinderen en was toen wij er waren erg rustig terwijl we er in het hoogseizoen waren. Ontzettend vriendelijke personeel, elke dag reed er wel iemand langs met een golfkarretje en vroeg dan of alles naar wens was. Wij hadden een staanplaats en die was lekker ruim. Veel gezelligheid in de omgeving. Aanrader: Carcassonne, Montpellier, Gruissan-Plage en Narbonne-Plage.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Barbara02-08-2019

Fijne schone camping

Camping is keurig onderhouden, wij hadden een 3 bloemenplek, zeer ruim voor onze vouwwagen. Sanitair is keurig, water heerlijk heet. Voetbalveld, speeltuin, midgetgolf, tennisbaan, verschillende zwembaden met 2 “gewone” glijbanen en veel zwemplezier voor kleinere kinderen. Elke avond wat te doen (poolparty, show, karaoke) stopt om 23.30u daarna geen extreem lawaai. Carrefour op 10’ in Narbonne. Voor onze kinderen de mazzel dat er veel leeftijdgenoten waren 11-14jr mede daardoor een super vakantie. 1 min puntje, voetbalveld heeft geen verlichting ‘s avonds. En let op de Yelloh les mimosas is niet dezelfde waar de extreme glijbaan op youtube over gaat, dat is les mimosas in Valras-plage

• 7Vincent27-07-2019

Prima camping en mankeert niet veel aan!

Prima camping! Alles is netjes en keurig verzorgd. Natuurlijk zijn er muggen, maar men doet er alles aan om de overlast te beperken. Er zijn veel Fransen maar dat is niet heel gek! De shows waren vaak goed verzorgd. Gruissan is erg leuk bij de haven om een hapje te eten. De camping zelf is erg rustig en super veilig voor je kinderen. Het zwembad is prima maar het is geen zwembad met veel leuke glijbanen, enz. Het water is schoon. Wel kan het zwembad een opknapbeurt gebruiken. Personeel is echt vriendelijk, maar inderdaad spreekt bijna niemand meer dan twee woorden Engels. Wij hebben dus een prima tijd gehad. Dit hadden wij eigenlijk niet verwacht n.a.v. de negatieve reviews. Onze stacaravan was top. Erg netjes en gelukkig ook met airco.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 2018
    7Fam keizer02-09-2018

Prima camping

Leuke camping , mooie ruime plekken , bij de receptie sprak men Nederlands en anders ook Engels , animatie in het Frans , wat logisch is , als je Nederlandse animatie wil moet je lekker naar de camping in Drenthe gaan , genoeg in de omgeving te zien en doen , is alleen niet lopend te doen , narbonne is een erg leuk plaatsje , ook wij hadden veel last van de muggen . Advies ! Voor schemer douchen en lange kleding aan , voor de rest heerlijke vakantie gehad

Met vrienden

• 1Fam. De Visser17-08-2018

Niet doen, afrader

Volledige afrader. Ik wil mensen echt waarschuwen om hier niet naar toe te gaan. Zeer kindonvriendelijk - onveilig. De hele dag heel veel muggen (moerasgebied) Huisjes zijn vies - veel ongedierte in de huisjes. De eigenaresse trekt zich niks aan van het personeel en gasten, heel onvriendelijk. We zouden 1 week blijven, maar zijn naar twee nachten al naar huis gegaan.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 7Bart11-08-2018

Prima camping

Prima, nette camping met een heel leuk zwembad met diverse baden voor jong en oud. Wij hadden een staplaats gereserveerd en bij aankomst bleek deze wat klein. Dit hebben wij gemeld en is, na even wat gepuzzel, netjes opgelost door een ruime staplaats. De camping ligt 10km van het strand in Gruissian. Bij de camping ligt een meer waar je niet kan zwemmen maar door het water wel erg veel last van muggen. Het sanitair is schoon en wordt goed bijgehouden. Restaurantje is prima voor een avond maar er zijn leukere restaurants in de buurt. Take away pizza zeker aan te raden. Ondanks dat de animatie in het Frans is hebben onze kinderen van 3 en 6 hier veel plezier beleeft bij de kinderdisco.

Ludivine, Chargée de communication, Propriétaire , 16-08-2018

Goedemorgens, Wij danken u voor de keuze van onze camping voor uw vakantie en voor het nemen van de tijd om uw mening te geven over uw verblijf bij ons. Wij zijn zeer verheugd dat u een geweldige tijd met uw gezin en dat u genoten van onze faciliteiten, zoals onze aquatische ruimte en onze locatie. Het is waar dat we het geluk hebben om in de rust, in het hart van de natuur en toch ideaal tussen het centrum van Narbonne en de stranden van Gruissan. Het hele campingteam bedankt u voor deze leuke opmerkingen en hoopt u spoedig te mogen verwelkomen voor toekomstige vakanties.

Ludivine, communicatiemedewerker Yelloh! Village Les Mimosas

• 5Stinkie08-08-2018

GA NIET!!!

NIET NAAR TOE GAAN!!!

Terwijl ik dit typ zit ik op het toilet met de deur open en met mijn knieën tegen de muren aangedrukt want zo klein is het toilet in de 4/ 6 persoons stacaravans .

De animatie is Frans en ze vertikken het ook om een woord Engels te spreken.

Het park is tot nu toe de minst mooie van alle yellow campings waar wij de afgelopen jaren zijn geweest.

Achter de camping ligt een moerasgebied en dat veroorzaakt de GIGANTISCHE HOEVEELHEID MUGGEN. Je kan smeren wat je wil maar niemand vertrekt hier met minder dan 30 muggenbeten. Wij kunnen met geen mogelijkeid op ons terras zitten zonder aangevallen te worden door tientallen muggen, zelf met drie soorten muggenmelk en antimuggen wierrook daarom zaten we maar in de caravan.

Het zwembad is best aardig te noemen.

Voor 2 weken in onze stacaravan moeste wij ruim €3200 betalen. Doe jezelf een plezier en ga ergens anders heen want deze camping is het gewoonweg niet waard.

Ludivine, Chargée de communication, Propriétaire , 23-08-2018

Mevrouw, mijnheer, Wij danken u voor de keuze van onze camping voor uw vakantie en voor het nemen van de tijd om ons uw mening over uw verblijf bij ons. Het spijt ons dat hij niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. U schreef ons vanuit de toiletten van uw stacaravan, maar we hopen dat u niet uw hele verblijf daar door te brengen. Inderdaad, we bevoorrecht de andere kamers in het bijzonder de gemeenschappelijke ruimtes als het verblijf om u de ruimte voldoende voor een vakantie in het gezin. Betreffende muggen, we bevinden ons namelijk in het hart van het Natuurpark van de Narbonnaise, wat een zekere samenleven met dieren en insecten impliceert. Niettemin hopen we dat u genoten heeft de rust van deze locatie, evenals onze verschillende voorzieningen, zoals onze sportvelden of onze nieuwe waterspelen. Het spijt ons dat u moeite heeft gehad met de communicatie met onze medewerkers. We hebben echter een professioneel team dat verschillende talen spreekt, waaronder Engels. Onze animatiemanager en enkele receptionisten spreken ook Nederlands en kunnen u natuurlijk helpen. Echter uheeft de keuze gemaakt om te verblijven in het zuiden van Frankrijk, hierbij kan het interessant zij om de cultur en de taal te ontdekken. Vele avonden zijn ook internationaal, het is niet nodig om de taal van het land te spreken om van een concert, een show of een dans te genieten. Alle opmerkingen van onze klanten waardevol voor ons er dat dit ons in staat stelt om vooruitgang te boeken en de nodige correcties en aanpassingen uit te voeren, met de constante zorg om u tevreden te stellen. in de hoop dat u opnieuw een Yelloh! Village kiest voor uw toekomstige vakantie.

• 6Marieke02-08-2018

Voor ons niet meer

Erg veel last van muggen. Elke dag tegen de avond flink insmeren met anti muggenspul. Reden voor ons om niet terug te keren. Een uit de grond gestampt vakantiepark. Voor alles buiten de camping een auto nodig. niet echt charmant. Wel leuke vakantie gehad met fijn zwembad. Animatie erg aanwezig. Goed restaurant.

• 5Staat v/h sanitair

• 8Fam. H.27-07-2018

Leuk maar niet nog eens!

Mooie nette camping. Zwembad is erg leuk voor jong en oud. Veel gratis ligbedden. Alleen veel medewerkers spreken geen of slecht Engels. Huisje waar we verbleven was heel schoon en nieuw. Je mag hier niet met kolen bbq. Wat ons nog meest tegen stond was de erge muggenplaag! En erg jammer dat de avond animatie alleen in het Frans is. Is voornamelijk voor de Fransen helaas!

• 4Marieke17-07-2018

Nooit meer

Leuk ogende camping met aardig zwembad en leuke speeltuin. Echter toch hele slechte ervaring met deze camping. Campingpersoneel is zeer slecht in communicatie. Maand geleden geweest, geen geschikte kampeerplaats ondanks dat we hierover uitgebreid hadden gemaild en gebeld vooraf. Uiteindelijk dag later vertrokken en we zouden ons geld terug krijgen maar een maand later nog steeds niks ontvangen ondanks vele telefoontjes en mails!

Let op: camping ook dichtbij water waardoor extreme hoeveelheid muggen.

Voor ons nooit meer deze camping!

15 tips over Camping Yelloh! Village Les Mimosas

• Fam.Warnaar, 24-07-2012

Heel veeeeeeel muggen (mieren en vliegen) Strand van Gruissan (volg bordjes CHALETS) Carcassonne Dierenpark Sigean Boek een Grand comfortplaats (electra en water op je plaats!!) Er is weinig schaduw op de camping. Wij hadden bij de reservering aangegeven graag een plaats in de schaduw te hebben en kregen dit ook.

• de Blokkies, 24-07-2013

klimpark Gruissan, roeien via receptie-folders, Beziers, Carcassonne

• patriciavanderwijk, 15-08-2013

Op het Gruissan Plage is een beachbar waar je heerlijke hamburgers kan eten met je voeten in het zand. De beachbar heeft ook ligbedden waar je een cocktail kan bestellen, nadat je een duik in de zee heb genomen.

5 vragen over Camping Yelloh! Village Les Mimosas

• Lisa, 18-07-2013

Internet

Hoeveel kost het internet op de camping?

de Blokkies, 24-07-2013

dat kost 8 euro voor 120 minuten en die minuten gaan daar beduidend harder dan 60 seconden... maar je hebt dan wel op de hele camping bereik!

• Iris Albrecht, 09-05-2013

zwembad

Kan iemand me vertellen of de zwembaden geopend zijn in de maand mei? Heb net geboekt via Yelloh Village, zij vermelden niet dat het gesloten zou zijn. De website van Les Mimosas stelt dat het pas open is van begin juni.

brouwer, 29-07-2013

Je kan nergens van op aan op deze camping. KIjk wel even goed of je de juiste camping boekt

• rudi, 30-04-2012

BBQ

Wie weet of je mag BBQ-en Op de zoover site staat van niet, Wie is op deze camping geweest en weet het antwoord? alvast bedankt

annem, 20-07-2012

Nee je mag hier neit bbq-en, er zijn wel een aantal centrale bbq plaatsen, alleen leuk als je er zelf vlakbij staat.

Fam. Splinter, 23-03-2018

Neen. Wij hadden een elektrische mee.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig