Camping Les Mimosas

• 6.5Staat v/h sanitair
  • 5.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

109 Reviews over Les Mimosas

• 9Pauline24-08-2021

Mooie camping

Huisjes staan allemaal zo verspreid dat je lekker wat privacy hebt. Zwembad is wel wat verouderd maar het werd wel goed bijgehouden. Animatie team was top voor de Franse kinderen. Park is net overgenomen door capefun:

• 8Fam Koenen10-08-2021

Fijne camping!

Wij zijn nu onderweg terug na een week op deze camping. We hadden graag nog bijgeboekt maar helaas waren alle huisjes gereserveerd. Wij kunnen ons niet vinden in de slechte revieuws. Het zwembad is inderdaad gedateerd maar wel schoon en de kids hebben zich er super geamuseerd. Ook onze zoon van 11 vond de glijbanen erg leuk!Het personeel is erg vriendelijk. Ze doen ontzettend hun best. Ook om engels te praten en als er iets nodig is wordt het geregeld. Verder is de animatie inderdaad in het frans… je ben ten slotte ook in….. FRANKRIJK. Ons huisje was erg mooi, schoon en van alle gemakken voorzien. Mooi terras erbij met ligbedjes en een fijne tafel met rieten parasol. Tussen de oleanders en palmbomen een heerlijk mediterraans plekje!En ja de muggen….. die zijn irritant maar ook dat is te verwachten in een moerrasgebied.

• 5Joyce27-07-2021

Matige camping.

Leuk zwembad, goed huisje, waren wel veel dingen stuk maar dat werd snel opgelost en gemaakt. Enige jammere is dat het personeel en animatie geen woord Engels spreekt. Dan doen ze bv een bingo, maar herhalen het niet in het Engels (zelfs na vragen). Of doen smiddags animatie voor kinderen, maar kunnen niet naar de ouders communiceren wat de regels van het spel op activiteiten zijn waardoor de kinderen niet kunnen mee doen. En dan doen ze ook geen moeite om alsnog de kinderen erbij te betrekken. Veel last van muggen, ondanks dat de camping hier wel actie op neemt. Slechte WiFi. Kortom voor Franse mensen top, voor internationale toeristen zeker geen aanrader. Ook alle leuke plaatsen liggen op 30-45 min rijden. Winkels sluiten om 19 uur, behalve op plaatsen langs t strand daar zijn savonds wat markjes en winkels open waar je savonds kan lopen (maar dat zijn er maar twee).

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 1Karin01-10-2020

Muggen, wind (kracht 7) slakken, en schimmel

Het is een grote camping met afgebakende plekjes. Het zwembad is qua afmetingen en mogelijkheden erg leuk voor kinderen. Lekker warm ook. Maar ontzettend vies. Elk rooster zit vol met schimmel en de kitnaden langs de stenen trappen hangen los. Ook de tegeltjes onder het water zitten vol met algen. De vloer is vaak glad en ik heb er in 1,5 week nog niemand gezien die ook maar iets schoonmaakte. Uberhaupt wordt er op de camping maar weinig schoongemaakt. Toen wij er waren stonden er 6 Engelse aso families in ons "straatje" en zij lieten hun honden gewoon loslopen en overal poepen en plassen. Zelfs 1 van de kinderen zat midden in het speeltuintje te poepen. Bij de receptie zeiden ze, toen we erover gingen klagen, dat ze er vanmiddag wel even naar gingen kijken. Je ziet ze nooit om te checken of alles oke is. En netjes is. Ze onderhouden niks! En het stinkt overal. De muggen, de wind, vliegen en slakken ben je na 2

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8Barbara19-08-2020

Keurig onderhouden camping aan de rand van Narbonn

Keurig sanitair, alles meerdere keren per dag schoongemaakt, leuk zwembad met startblokken, glijbaan niet spectaculair. Ruime (2 bloemen) kampeerplek voor de tijd die wij daar waren, winkeltje met klein assortiment en altijd vers brood. Dichtbij Narbonne waar een oa een carrefour is. Aardige dames bij de receptie, meedenkend en behulpzaam.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Hanneke15-08-2020

Door de muggen nooit meer

Opzich een leuke camping, leuk zwembad , voetbalveldje, klein speeltuintje, supermarkt waar je vers stokbrood en croissantjes kunt kopen. Alleen het is hier een moerasgebied dus je wordt lek gestoken door de muggen. En niet zomaar 1 of 2 muggen, nee honderden, wat zeg ik, duizenden. Niet normaal meer!!

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 7fam giezen02-02-2020

gezellig en knus

mooie camping, veel heggen wat privacy geeft. de zwembaden zijn leuk en lekker met warm weer ! qua animatie was voor de leeftijd van onze kinderen niet veel (leeftijd tussen 14 jaar en 17 jaar). muggen... ja, heel veel muggen maar dat valt ook te verwachten als je midden in een natuurgebied zit waar ook een moerasgebied bij hoort. de muggen zijn voor ons de enige reden om hier niet meer heen te gaan en qua vermaak voor onze jongeren.

• 7Anouk16-08-2019

Gemoedelijke camping met erg vriendelijk personeel

De camping is echt gericht op gezinnen met kleinere kinderen en was toen wij er waren erg rustig terwijl we er in het hoogseizoen waren. Ontzettend vriendelijke personeel, elke dag reed er wel iemand langs met een golfkarretje en vroeg dan of alles naar wens was. Wij hadden een staanplaats en die was lekker ruim. Veel gezelligheid in de omgeving. Aanrader: Carcassonne, Montpellier, Gruissan-Plage en Narbonne-Plage.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Barbara02-08-2019

Fijne schone camping

Camping is keurig onderhouden, wij hadden een 3 bloemenplek, zeer ruim voor onze vouwwagen. Sanitair is keurig, water heerlijk heet. Voetbalveld, speeltuin, midgetgolf, tennisbaan, verschillende zwembaden met 2 “gewone” glijbanen en veel zwemplezier voor kleinere kinderen. Elke avond wat te doen (poolparty, show, karaoke) stopt om 23.30u daarna geen extreem lawaai. Carrefour op 10’ in Narbonne. Voor onze kinderen de mazzel dat er veel leeftijdgenoten waren 11-14jr mede daardoor een super vakantie. 1 min puntje, voetbalveld heeft geen verlichting ‘s avonds. En let op de Yelloh les mimosas is niet dezelfde waar de extreme glijbaan op youtube over gaat, dat is les mimosas in Valras-plage

• 7Vincent27-07-2019

Prima camping en mankeert niet veel aan!

Prima camping! Alles is netjes en keurig verzorgd. Natuurlijk zijn er muggen, maar men doet er alles aan om de overlast te beperken. Er zijn veel Fransen maar dat is niet heel gek! De shows waren vaak goed verzorgd. Gruissan is erg leuk bij de haven om een hapje te eten. De camping zelf is erg rustig en super veilig voor je kinderen. Het zwembad is prima maar het is geen zwembad met veel leuke glijbanen, enz. Het water is schoon. Wel kan het zwembad een opknapbeurt gebruiken. Personeel is echt vriendelijk, maar inderdaad spreekt bijna niemand meer dan twee woorden Engels. Wij hebben dus een prima tijd gehad. Dit hadden wij eigenlijk niet verwacht n.a.v. de negatieve reviews. Onze stacaravan was top. Erg netjes en gelukkig ook met airco.

• 5Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar