Camping Yelloh! Village Les Mimosas

Camping Yelloh! Village Les Mimosas
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Les Mimosas voor je op een rij gezet:

80 reviews over Camping Yelloh! Village Les Mimosas in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fam keizer
2-9-2018

Leuke camping , mooie ruime plekken , bij de receptie sprak men Nederlands en anders ook Engels , animatie in het Frans , wat logisch is , als je Nederlandse animatie wil moet je lekker naar de camping in Drenthe gaan , genoeg in de omgeving te zien en doen , is alleen niet lopend te doen , narbonne is een erg leuk plaatsje , ook wij hadden veel last van de muggen . Advies ! Voor schemer douchen en lange kleding aan , voor de rest heerlijke vakantie gehad

Niet doen, afrader

Fam. De Visser
17-8-2018

Volledige afrader. Ik wil mensen echt waarschuwen om hier niet naar toe te gaan. Zeer kindonvriendelijk - onveilig. De hele dag heel veel muggen (moerasgebied) Huisjes zijn vies - veel ongedierte in de huisjes. De eigenaresse trekt zich niks aan van het personeel en gasten, heel onvriendelijk. We zouden 1 week blijven, maar zijn naar twee nachten al naar huis gegaan.

Bart
11-8-2018

Prima, nette camping met een heel leuk zwembad met diverse baden voor jong en oud. Wij hadden een staplaats gereserveerd en bij aankomst bleek deze wat klein. Dit hebben wij gemeld en is, na even wat gepuzzel, netjes opgelost door een ruime staplaats. De camping ligt 10km van het strand in Gruissian. Bij de camping ligt een meer waar je niet kan zwemmen maar door het water wel erg veel last van muggen. Het sanitair is schoon en wordt goed bijgehouden. Restaurantje is prima voor een avond maar er zijn leukere restaurants in de buurt. Take away pizza zeker aan te raden. Ondanks dat de animatie in het Frans is hebben onze kinderen van 3 en 6 hier veel plezier beleeft bij de kinderdisco.

Ludivine, Chargée de communication, Propriétaire , 16-8-2018

Goedemorgens,

Wij danken u voor de keuze van onze camping voor uw vakantie en voor het nemen van de tijd om uw mening te geven over uw verblijf bij ons.

Wij zijn zeer verheugd dat u een geweldige tijd met uw gezin en dat u genoten van onze faciliteiten, zoals onze aquatische ruimte en onze locatie. Het is waar dat we het geluk hebben om in de rust, in het hart van de natuur en toch ideaal tussen het centrum van Narbonne en de stranden van Gruissan.

Het hele campingteam bedankt u voor deze leuke opmerkingen en hoopt u spoedig te mogen verwelkomen voor toekomstige vakanties.

Ludivine, communicatiemedewerker

Yelloh! Village Les Mimosas

GA NIET!!!

Stinkie
8-8-2018

NIET NAAR TOE GAAN!!!

Terwijl ik dit typ zit ik op het toilet met de deur open en met mijn knieën tegen de muren aangedrukt want zo klein is het toilet in de 4/ 6 persoons stacaravans .

De animatie is Frans en ze vertikken het ook om een woord Engels te spreken.

Het park is tot nu toe de minst mooie van alle yellow campings waar wij de afgelopen jaren zijn geweest.

Achter de camping ligt een moerasgebied en dat veroorzaakt de GIGANTISCHE HOEVEELHEID MUGGEN. Je kan smeren wat je wil maar niemand vertrekt hier met minder dan 30 muggenbeten.

Wij kunnen met geen mogelijkeid op ons terras zitten zonder aangevallen te worden door tientallen muggen, zelf met drie soorten muggenmelk en antimuggen wierrook daarom zaten we maar in de caravan.

Het zwembad is best aardig te noemen.

Voor 2 weken in onze stacaravan moeste wij ruim €3200 betalen. Doe jezelf een plezier en ga ergens anders heen want deze camping is het gewoonweg niet waard.

Ludivine, Chargée de communication, Propriétaire , 23-8-2018

Mevrouw, mijnheer,

Wij danken u voor de keuze van onze camping voor uw vakantie en voor het nemen van de tijd om ons uw mening over uw verblijf bij ons.

Het spijt ons dat hij niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

U schreef ons vanuit de toiletten van uw stacaravan, maar we hopen dat u niet uw hele verblijf daar door te brengen. Inderdaad, we bevoorrecht de andere kamers in het bijzonder de gemeenschappelijke ruimtes als het verblijf om u de ruimte voldoende voor een vakantie in het gezin.

Betreffende muggen, we bevinden ons namelijk in het hart van het Natuurpark van de Narbonnaise, wat een zekere samenleven met dieren en insecten impliceert.

Niettemin hopen we dat u genoten heeft de rust van deze locatie, evenals onze verschillende voorzieningen, zoals onze sportvelden of onze nieuwe waterspelen.

Het spijt ons dat u moeite heeft gehad met de communicatie met onze medewerkers. We hebben echter een professioneel team dat verschillende talen spreekt, waaronder Engels. Onze animatiemanager en enkele receptionisten spreken ook Nederlands en kunnen u natuurlijk helpen.

Echter uheeft de keuze gemaakt om te verblijven in het zuiden van Frankrijk, hierbij kan het interessant zij om de cultur en de taal te ontdekken. Vele avonden zijn ook internationaal, het is niet nodig om de taal van het land te spreken om van een concert, een show of een dans te genieten.

Alle opmerkingen van onze klanten waardevol voor ons er dat dit ons in staat stelt om vooruitgang te boeken en de nodige correcties en aanpassingen uit te voeren, met de constante zorg om u tevreden te stellen.

in de hoop dat u opnieuw een Yelloh! Village kiest voor uw toekomstige vakantie.

Voor ons niet meer

Marieke
2-8-2018

Erg veel last van muggen. Elke dag tegen de avond flink insmeren met anti muggenspul. Reden voor ons om niet terug te keren. Een uit de grond gestampt vakantiepark. Voor alles buiten de camping een auto nodig. niet echt charmant. Wel leuke vakantie gehad met fijn zwembad. Animatie erg aanwezig. Goed restaurant.

Leuk maar niet nog eens!

Fam. H.
27-7-2018

Mooie nette camping. Zwembad is erg leuk voor jong en oud. Veel gratis ligbedden. Alleen veel medewerkers spreken geen of slecht Engels. Huisje waar we verbleven was heel schoon en nieuw. Je mag hier niet met kolen bbq. Wat ons nog meest tegen stond was de erge muggenplaag! En erg jammer dat de avond animatie alleen in het Frans is. Is voornamelijk voor de Fransen helaas!

Nooit meer

Marieke
17-7-2018

Leuk ogende camping met aardig zwembad en leuke speeltuin. Echter toch hele slechte ervaring met deze camping.

Campingpersoneel is zeer slecht in communicatie. Maand geleden geweest, geen geschikte kampeerplaats ondanks dat we hierover uitgebreid hadden gemaild en gebeld vooraf. Uiteindelijk dag later vertrokken en we zouden ons geld terug krijgen maar een maand later nog steeds niks ontvangen ondanks vele telefoontjes en mails!

Let op: camping ook dichtbij water waardoor extreme hoeveelheid muggen.

Voor ons nooit meer deze camping!

Camping wordt met de jaren minder goed

Rick en Riet
1-10-2017

Wij komen hier al jaren en dan vooral als doorgangscamping, maar blijven bij mooi weer graag een paar dagen hangenvanwege de prachtige stad Narbonne en de fiets mogelijkheden.

Men kan aan de achterkant van de camping het natuurgebied infietsen, alleen hebben we dat pas het derde jaar ontdekt! Jammer genoeg weten ze dat niet uit te leggen bij de receptie!

Wij zien de camping steeds verder achteruit gaan.Het sanitair is oud en versleten en wordt slecht schoongemaakt.Er wordt steeds meer bezuinigd op het onderhoud van de camping. Heggen en staanplaatsen zijn slecht onderhouden en bij een flinke bui is het een modderig gebeuren .

Omdat de camping in een, overigens in een natuurgebied ligt, kunnen er zeer veel muggen aanwezig zijn. Het gebied waarin de camping ligt staat bekend om de "pittige" wind die wel eens "vermoeiend" kan zijn.

Wij hopen dat de eigenaar en Yelloh de camping eens grondig aanpakken en renoveren. Het zwembad is overigens prachtig en modern. Nu de rest nog!

Nette, uitgebreide camping

Roos
15-8-2017

Sommige stacaravans zijn zo opgesteld dat ze heel erg veel privacy hebben, geen last van voorbij gangers. Wat wel het camping gevoel vermindert doordat er ook niet even een praatje met een passant wordt gemaakt. Luide animatie in de avond maar stopt altijd om 24.00 uur. Ruim aanbod aan animatie voor verschillende leeftijden. In het zwembad wordt goed opgelet, geen shorts en geen gekke sprongen van het startblok. Helaas geen oog voor het "handoek reserveren" van de ligstoelen. De supermarkt had ruime keuze, al waren de croissants al vroeg in de morgen uitverkocht. De tennisbaan is goed, bij de receptie zijn rackets te krijgen, helaas van mindere kwaliteit. Wij hadden aangegeven dat bij aankomst een van de houten buitenstoelen stuk was, deze is nooit vervangen. De houten stoelen zitten wel lekkerder dan die plastic stoelen die normaal op de campings staan. De camping is schoon, groen en ruim opgezet, lijkt meer op een resort dan op een camping. In de omgeving is genoeg te doen aan cultuur en sport. De camping ligt wel vlakbij een spoorweg en een doorgaande weg, beide hoorbaar.

Tatum
15-8-2017

We bezoeken vaker Yelloh campings en ik had gelezen dat deze niet Yelloh-waardig zou zijn. Ik vond het prima maar we waren hier maar 1 nacht. Het zwembad was leuk. De animatie (schuimparty) erg leuk en ook nederlandstalig. Wel jammer dat animatie en speeltuin niet echt centraal liggen. Restaurant heb ik niet geprobeerd. Plekken ruim en rustig. Ik zou echt best teruggaan voor paar dagen

Yelloh! Village

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Les Mimosas in Narbonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Les Mimosas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.