Vakantiehuis Résidence Beau Soleil (Narbonne Plage)

VakantiehuisWeer vandaag32°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Beau Soleil (Narbonne Plage) voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiehuis Résidence Beau Soleil (Narbonne Plage) in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7

2008

Armoedig huisje

marianne
11-8-2008

Mooie plek, vlak bij het strand maar voor 900 euro is het huisje slecht. De douche moet je met de hand vasthouden. Geen goede stoel om op te zitten. Ijskast valt bijna uit elkaar. Klein terras.

Zou broodjesservice zijn, die is er alleen door de weeks en vanaf 10.00 uur.

Er is kinderanimatie maar alleen in het Frans. Niet voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Résidence Beau Soleil (Narbonne Plage) in Narbonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Résidence Beau Soleil (Narbonne Plage) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Résidence Beau Soleil (Narbonne Plage) scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.