Camping La Nautique

Meer camping info

219 reviews over Camping La Nautique

• 5Marco Gaasbeek04-08-2020

Jammer van zoveel verhuurobjecten. P

Waren voornemens om 5 nachten te blijven echter werd er maar 1 De enkele kampeerplaatsen die er zijn zien er onverzorgd uit. Te veel verhuur to van campingplaatsen. Prive sanitair verouderd en onverzorgde plaatsen.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    6Familie S.27-09-2019

Redelijke camping

Redelijke camping, hartelijke ontvangst in het Nederlands. Plekken worden toegewezen met privé sanitair op elke plaats wat er simpel en redelijk uitziet. Plekken zijn veelal smal en lang, moeilijk om zo de caravan neer te zetten, sommige erg somber met hoge begroeiing. Op de fiets naar Narbonne is mogelijk en ook rondom het meer (Étang)

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 8Kampeerder18-08-2019

Leuke camping

Wij hebben deze camping gebruikt als doortrek camping richting Spanje. Camping ziet er verzorgt uit. De plaatsen zijn voorzien van privé sanitair wat best wel lekker was. De camping ligt op een paar minuten van de autoroute. Wat ons wel opviel was de stevige wind. Al met al een leuke camping en voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 8wessel13-08-2019

Veel te beleven zowel op de camping als omgeving.

Super! Zowel de camping als omgeving. Voor het windsurfen ook prima!

• 9Fam. A. Veldhuizen12-08-2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Wij hebben 16 dagen in een Coco Sweet gezeten met onze 2 kinderen. Een topaccommodatie waar wel een paar puntjes van verbetering nodig zijn, zeker gezien de grote hoeveelheid muggen hier. Een hor voor de ramen en een iets betere ventilatie. De camping zelf was top en zeker voor herhaling vatbaar. De kinderen hebben dagen in de Lagune gezwommen. Echt een uitkomst. De eerste week was wat aan de rustige kant, maar daarna kwamen er meer gasten en werd het ook direct een stuk gezelliger. Het eigen sanitair is echt top en een absolute toevoeging.

Wij zullen zeker nog een keer terugkomen, of dat volgend jaar al is weten we niet, maar deze staat genoteerd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Van den Haspel06-08-2019

Prima camping, maar niet voor een herhaling.

Wij verbleven in een Soleo mobile home. Met 3 grote pubers misten we een grote pan om eten te kunnen bereiden. Voor de rest prima! Eerste week prima buren, daarna alleen luidruchtige Franse buren. Die tot 3 uur of 5 uur snachts doorhalen. En zelfs buiten slapen op de zonnebedjes met muziek. Bij aankomst was het huisje niet geheel schoon. We kwamen aan op 24 juli, en er lag nog een grote verpakking met croissantjes en chocolade broodjes van 8 juli. De wc was niet schoon. En onder het extra bed in de woonkamer lagen pennen, elastiekjes enz.. Er lag allemaal afval in de bosjes rond de caravan, dit hebben we opgeruimd. Tuinmeubilair was erg vies. Eerste indruk was niet best. Het is behoorlijk warm hier, de airco is een uitkomst. Veel muggen. Zwemvoorzieningen zijn goed, het eten bij het restaurant ook. Omgeving is prachtig. In het meer veel kwallen. Campingwinkel is prima voor een vergeten boodschap. Receptiepersoneel is ook oké!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Arjan04-08-2019

Rustige camping we zaten in een Coco Sweet wat heerlijk was dat.ook de Laguna was prima, ze hebben bij de Laguna nu opblaasbare glijbanen neer gezet wat een uitkomst. Ook iedere morgen vers stokbrood en crossiantjes. Dus voor zeker voor herhaling vatbaar

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 4Bart22-07-2019

Nooit meer.

Als je van rust houdt moet je hier niet zijn. In het weekend muziek dat is ok. Enige positieve aan de camping is de lagune. Hadden week geboekt maar vertrekken eerder vanwege geluidsoverlast.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 2018
    9Nancy03-10-2018

Fantastisch mooie Lagune!!

Super gastvrije en open sfeer! Top personeel. Fantastisch nieuwe Lagune. Wauw ga dat zien. Genoeg te beleven in de omgeving. Voor rust, maar ook gezelligheid. Check deze camping..... boeken maar!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7Fam. Beeren12-08-2018

Mooie camping maar niet erg gezellig.

De camping is mooi en schoon en de kampeerplaatsen zijn zeer ruim! Eigen sanitair is niet groot maar schoon en functioneel. Het is geen overheersend Nederlandse camping, maar er zijn wel veel Nederlanders. Maar daarnaast ook veel Fransen en Engelsen. Ondanks het hoogseizoen waren er veel plaatsen leeg. Omdat de camping van Nederlandse beheerders is dachten wij dat er ook Nederlands personeel zou zijn, vooral bij de animatie. Maar alles ging voornamelijk in het Frans, wat voor de kinderen wat lastig is. Ook werd er voor de jeugd maar weinig georganiseerd terwijl er voldoende faciliteiten op de camping aanwezig zijn. Wij vonden het terras bij het restaurant en zwembad ook niet echt uitnodigend, het is niet echt gezellig. We hebben een leuke vakantie gehad maar dit was zeker niet de gezelligste camping als je van wat leven om je heen houdt.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair