Camping La Nautique

Meer campinginfo

218 reviews over Camping La Nautique

• 6Familie S.27-09-2019

Redelijke camping

Redelijke camping, hartelijke ontvangst in het Nederlands. Plekken worden toegewezen met privé sanitair op elke plaats wat er simpel en redelijk uitziet. Plekken zijn veelal smal en lang, moeilijk om zo de caravan neer te zetten, sommige erg somber met hoge begroeiing. Op de fiets naar Narbonne is mogelijk en ook rondom het meer (Étang)

• 6Staat v/h sanitair

• 8Kampeerder18-08-2019

Leuke camping

Wij hebben deze camping gebruikt als doortrek camping richting Spanje. Camping ziet er verzorgt uit. De plaatsen zijn voorzien van privé sanitair wat best wel lekker was. De camping ligt op een paar minuten van de autoroute. Wat ons wel opviel was de stevige wind. Al met al een leuke camping en voor herhaling vatbaar.

• 8Staat v/h sanitair

• 8wessel13-08-2019

Veel te beleven zowel op de camping als omgeving.

Super! Zowel de camping als omgeving. Voor het windsurfen ook prima!

• 9Fam. A. Veldhuizen12-08-2019

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Wij hebben 16 dagen in een Coco Sweet gezeten met onze 2 kinderen. Een topaccommodatie waar wel een paar puntjes van verbetering nodig zijn, zeker gezien de grote hoeveelheid muggen hier. Een hor voor de ramen en een iets betere ventilatie. De camping zelf was top en zeker voor herhaling vatbaar. De kinderen hebben dagen in de Lagune gezwommen. Echt een uitkomst. De eerste week was wat aan de rustige kant, maar daarna kwamen er meer gasten en werd het ook direct een stuk gezelliger. Het eigen sanitair is echt top en een absolute toevoeging.

Wij zullen zeker nog een keer terugkomen, of dat volgend jaar al is weten we niet, maar deze staat genoteerd.

Met jonge kinderen

• 7Van den Haspel06-08-2019

Prima camping, maar niet voor een herhaling.

Wij verbleven in een Soleo mobile home. Met 3 grote pubers misten we een grote pan om eten te kunnen bereiden. Voor de rest prima! Eerste week prima buren, daarna alleen luidruchtige Franse buren. Die tot 3 uur of 5 uur snachts doorhalen. En zelfs buiten slapen op de zonnebedjes met muziek. Bij aankomst was het huisje niet geheel schoon. We kwamen aan op 24 juli, en er lag nog een grote verpakking met croissantjes en chocolade broodjes van 8 juli. De wc was niet schoon. En onder het extra bed in de woonkamer lagen pennen, elastiekjes enz.. Er lag allemaal afval in de bosjes rond de caravan, dit hebben we opgeruimd. Tuinmeubilair was erg vies. Eerste indruk was niet best. Het is behoorlijk warm hier, de airco is een uitkomst. Veel muggen. Zwemvoorzieningen zijn goed, het eten bij het restaurant ook. Omgeving is prachtig. In het meer veel kwallen. Campingwinkel is prima voor een vergeten boodschap. Receptiepersoneel is ook oké!

• 6Staat v/h sanitair

• 8Arjan04-08-2019

Rustige camping we zaten in een Coco Sweet wat heerlijk was dat.ook de Laguna was prima, ze hebben bij de Laguna nu opblaasbare glijbanen neer gezet wat een uitkomst. Ook iedere morgen vers stokbrood en crossiantjes. Dus voor zeker voor herhaling vatbaar

• 9Eetgelegenheden

• 4Bart22-07-2019

Nooit meer.

Als je van rust houdt moet je hier niet zijn. In het weekend muziek dat is ok. Enige positieve aan de camping is de lagune. Hadden week geboekt maar vertrekken eerder vanwege geluidsoverlast.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 2018
    9Nancy03-10-2018

Fantastisch mooie Lagune!!

Super gastvrije en open sfeer! Top personeel. Fantastisch nieuwe Lagune. Wauw ga dat zien. Genoeg te beleven in de omgeving. Voor rust, maar ook gezelligheid. Check deze camping..... boeken maar!!

• 9Eetgelegenheden

• 7Fam. Beeren12-08-2018

Mooie camping maar niet erg gezellig.

De camping is mooi en schoon en de kampeerplaatsen zijn zeer ruim! Eigen sanitair is niet groot maar schoon en functioneel. Het is geen overheersend Nederlandse camping, maar er zijn wel veel Nederlanders. Maar daarnaast ook veel Fransen en Engelsen. Ondanks het hoogseizoen waren er veel plaatsen leeg. Omdat de camping van Nederlandse beheerders is dachten wij dat er ook Nederlands personeel zou zijn, vooral bij de animatie. Maar alles ging voornamelijk in het Frans, wat voor de kinderen wat lastig is. Ook werd er voor de jeugd maar weinig georganiseerd terwijl er voldoende faciliteiten op de camping aanwezig zijn. Wij vonden het terras bij het restaurant en zwembad ook niet echt uitnodigend, het is niet echt gezellig. We hebben een leuke vakantie gehad maar dit was zeker niet de gezelligste camping als je van wat leven om je heen houdt.

• 5Eetgelegenheden

• 8Nynke13-05-2018

Verrassend

Een erg nette en grote camping. Elke campingplaats heeft zijn eigen sanitaire voorzieningen wat een erg luxe gevoel geeft. De sanitaire voorziening bestaat uit een wastafel, toilet en douche met douchegordijn. Érg basic maar schoon en praktisch (ook voor het opslaan van kitesurfspullen in ons geval!) De campingplaatsen zijn allemaal erg verschillend ik vorm en formaat maar over het algemeen gezellig en afgeschermd met begroeiing. Croissants bij de campingwinkel zijn erg smakelijk en ook de noodzakelijke boodschapjes kunnen hier gehaald worden. Op fietsafstand van Narbonne en een kitesurfstrand aan Etang de Bages. De wijnboerderij die in de buurt van de camping zit is het bezoeken waard. Net als Les Halles in Narbonne voor iedereen die van lekkernijen, wijn en mengen met de locals houdt. Let op met betrekking tot het zwembad: hier worden enkel lycra zwembroeken toegestaan en geen boardshorts. Wij hebben een heerlijke relaxe tijd gehad!

27 tips over Camping La Nautique

• Co, 15-05-2014

Op weg naar Spanje kun je hier, vlak bij de snelweg prima overnachten.

• martimee, 16-08-2013

Let op hoe je de caravan/tent neer zet i.v.m de wind die nogal sterk kan zijn.

• Hofste, 15-08-2013

Je moet van te voren( hadden in april geboekt) betalen, logisch dat ze en aanbetaling vragen. Maar dat je bij aankomst de volle 2 weken moet betalen is vervelend, stel je voor dat de camping niet bevalt; wil eerder weg en je geld is ook weg.....(? )Informeer hierna.

17 vragen over Camping La Nautique

• Barbara Heirweg, 30-06-2019

koelkast huren

Kan iemand me vertellen of je op de camping een koelkast kan huren wanneer je een staanplaats hebt? Alvast bedankt !

Fam Blom, 11-07-2019

Ja dat kan. Staat op de site van de camping

• niekie, 21-01-2019

windsurfen

Is het handig om op deze camping te staan als je wilt windsurfen?

• Ellen, 11-12-2016

Windsurfen

Is het handig om op deze camping te staan als je wilt windsurfen? Hoe veel meter is het lopen om bij het water te komen, waar je je spullen kunt optuigen?

Is het goed te doen om naar dit meer te rijden met de auto?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig