Camping La Falaise

3 reviews over Camping La Falaise in het Nederlands

Prima vakantibestemming!

Sjon
29-2-2016

Inmiddels al enkele keren op deze camping geweest en dat bevalt elke keer prima. Mooie omgeving en alles wat je nodig hebt is in de buurt.

De camping is mooi aangelegen en heeft vriendelijk personeel. De plaatsen zijn behoorlijk ruim en beschikken meestal over voldoende schaduw. De afgelopen jaren was er naast de receptie een winkeltje waar 's morgens brood en 's avond frites/pizza gehaald kon worden. Helaas was die in het seizoen van 2015 dicht. Gelukkig zit er een bakker om de hoek. Net als een leuke boulevard naar het strand.

Gereisd Alleenreizend in juli 2015

Vreselijke camping

ncdaniels
19-8-2012

Bij ontvangst moesten we over een hond heen stappen en nam de 'dame' steeds de telefoon op terwijl ze ons aan het inschrijven was, geen fijn ontvangst dus. Toen we op onze plek stonden viel het ons op dat het stoffig was en veel ongedierte. De toiletten/douches waren verschrikkelijk ; oud, vies en 1 normale toilet, verder alleen franse sta toiletten. Het enige positieve aan deze camping is de ligging ten opzichte van het strand .

Gereisd Met partner in juni 2012

Ideale vakantiebestemming voor strandliefhebbers!

Paul
24-8-2009

Prachtige camping, grote schaduwrijke plaatsen, winkeltje voor 1e levensbehoeften, 's ochtends vers gebakken (nog warm) stokbrood & croissants! Eenvoudige afhaalmaaltijden en restaurantje.

Sanitair eenvoudig, ietwat verouderd, maar ruim voldoende. 2x per dag schoonmaak.

24h bewaking bij poort, relatief weinig Nederlanders, vriendelijk personeel. Geen zwembad, geen animatie-programma's of andere georganiseerde activiteiten voor kinderen. Klein speeltuintje. Maar voor ons als stel totaal geen punt.

Groot, breed strand met toezicht, gezellige boulevard met erg veel restaurants en winkeltjes op loopafstand.

Gereisd Met partner in augustus 2009

We hebben een aantal aanbieders voor La Falaise voor je op een rij gezet:

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Falaise in Narbonne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Falaise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.