FrankrijkLanguedoc - RoussillonNarbonneVakantiehuizen NarbonneVakantiehuis La Baie des Oliviers (Narbonne Plage)

Vakantiehuis La Baie des Oliviers (Narbonne Plage)

FrankrijkLanguedoc - RoussillonNarbonne

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiehuis La Baie des Oliviers (Narbonne Plage) voor je op een rij gezet:

6.2VoldoendeScore uit 5 reviews
+27/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.2VoldoendeScore uit 5 reviews
  • 5.2Inrichting
  • 5.2Ruimte

Vakantiehuis info

0Tonen op kaart

5 Reviews over La Baie des Oliviers (Narbonne Plage)

• 9Vakantiepark Holidayland La Baie des Oliviers25-07-2015

Geweldig!

Heel vriendelijke ontvangst, spraken weinig Engels maar we kwamen er goed uit. Goede parkeer gelegenheid bij huisje was een genummerd parkeerplek(huis nummer) Dus geen gezoek naar een parkeerplekje. Wij waren met 5 personen en hadden ruimte genoeg in het 7 persoons huisje . Jammer dat er geen airco was ,daarom was het boven soms heel warm. Grote koelkast maar diepvries gedeelte is te klein. Afstand naar stand is 300 meter en is met bolder kar (voor je strand spullen en koelbox ) goed te doen. Spar winkel ( niet erg duur)was vlak (en bij had ieder dag vers stokbrood . S, avonds was het gezellig op de boulevard . met veel winkels (Niet erg duur) In de omgeving is er voldoende te bezoeken , maar dan moet je wel even met de auto rijden. Het was iedere dag mooi weer!!! en daar ga je voor!!!

• 6Paul30-06-2015

Dit nooit meer

Wat een verschrikkelijke accomodatie, het was vies zowel het servies als het interieur. Verder is de receptie zeer onvriendelijk en verwaarloosd. Huisjes staan vlak op elkaar en je ziet dat er jaren niets aan gedaan is. Had het gevoel in een achterbuurt terecht te zijn gekomen ipv een vakantie accomodatie.

• 5Youri De Vos20-09-2012

wij niet meer

Heel kleine bungalows met weinig comfort die heel dicht op elkaar gepakt staan, zodat je iedere conversatie van de andere bungalows perfect kunt volgen. Weinig hygienisch, hoewel er juist was gekuist toen we toekwamen. Niet echt voorzien voor huisdieren, overal ligt beton zodat uw beest zijn behoefte moet doen op de stoep of op straat. Nee wij gaan niet meer terug.

• 5Onbekend04-09-2012

Dit nooit meer

Ondanks dat wij maar met 2 personen waren in een woning die bestemd was voor 7 personen weinig ruimte. Wel voldoende bedden, maar nadat 1 persoon hem had gedoucht moest de volgende een half uur wachten vooraleer water was weggelopen. Geen kleerkast om broeken of kleedjes op te hangen. Maw ons zien ze hier nooit meer terug en als ik iemand een dienst kan bewijzen neem zeker nooit het nr 204. De eigenaars moeten leren huurders te vertrouwen en niet alle kasten gebruiken voor eigen gebruik die tevens op slot zijn.

• 6Martine25-09-2010

Leuk maar wat klein en primitief

Dit bungalowpark is mooi gelegen kort bij het strand en winkeltjes,doch rustig gelegen.Huisjes zijn heel klein,wij waren met 2 personen en hadden een huisje v.7 personen,om te slapen zou dit met 7 wel lukken ,maar zeker niet om in te verblijven .Gelukkig is 't er zalig om buiten te vertoeven,want zelfs met 2 was de leefruimte en keuken ,badkamertje en toilet maar juist groot genoeg.Er is geen airco voorzien,geen dampkap in de keuken.Het bedlinnen was in de prijs inbegrepen,maar ze bestonden uit wegwerpmateriaal,niet zo aangenaam om te slapen.Alles was wel netjes toen we binnenkwamen,en onthaal zeer vriendelijk en gedienstig personeel.

Vakantiehuis La Baie des Oliviers (Narbonne Plage) info

Facilities