We hebben een aantal aanbieders voor Mourèze voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Mourèze voor je op een rij gezet:

Reviews over Mourèze

Een plek om zeker terug te keren.

Koos en Myriam van geijn,
    19-8-2013

Een hartelijke ontvangst, heerlijke keuken, zeer nette en aangename kamers.Je voelt je er direct thuis. De omgeving is gewoon prachtig en het is ook een ideale uitvalsbasis om uitstappen te doen, zowel richting kust als het binnenland.

Wij hopen in ieder geval terug te keren. Wie hier niet tevreden is, blijft beter thuis, want dat is een kniesoor. Proficiat aan de familie De Clercq.

Gereisd met partner in juli 2013

zeer goede vacantie

VAN DROOGENBROECK,
    30-8-2011

we zijn in augustus geweest voor de 6de keer denk ik en twas terug dik in orde kamers goed airco het eten zwembad zeer vrindelijke uitbaters we komen terug vd asse belgie

Gereisd met partner in augustus 2011

EEN AANRADER DIT IS TOP

VAN DROOGENBROECK,
    14-6-2011

wie van rust houdt is dit een ideale ligging, vele mogelijkheden voor bezoeken in de nabijheid - Millau, Bouzige (oesterbanken) Montpellier, Lac Salagou, cirque moureze, cirque Navacelles, Pezenaz enz enz en natuurlijk het lekkere eten niet vergeten alsook hun patisserie is niet te versmaden

hotel is volledig gerenoveerd, kamer airco, TV

zwembad

Parking GRATIS

Gereisd met partner in mei 2011

Subliem. Zeker aan te raden.

Puttemans-Decremer,
    3-7-2010

Na een jaar drukke aktiviteiten, stresstoestanden en dergelijke meer zijn mijn vrouwtje en ik terecht gekomen op een wondermooi gelegen plaats om onze vakantie door te brengen in gezelschap van nog een bevriend koppel.

Prachtige ligging in de volledige rust van een natuurgebied, nl. Cirque de Mouréze gelegen in de Herault in Frankrijk.

Eenvoudige kamers voorzien van alle comfort en zijn streekgebonden ingericht.

De kamers worden daarenboven dagelijks gereinigd en de handdoeken ververst. men is zelfs niet verplicht van zijn eigen shampoo of zeep te gebruiken, deze is voorzien.

Het eten is subliem en alle dagen anders, een driesterren Logis De France waardig.

Wat betreft het onthaal,de service, de vriendelijkheid kan ik alleen maar zeggen dat wij met ons vieren ons daar perfect thuis gevonden hebben.

Wij hebben reeds gereserveerd.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Eerst ontgoocheling, na het eten gelukkiger

Fam Braet,
    2-7-2010

De kamers vormen het pijnpunt van deze locatie. Naast een vriendelijke en behulpzame gastvrouw, wordt er gastronomisch eten aangereikt. De eerste dag sliepen we in een soort spelonk, maar gelukkig kregen we betere kamers voor de volgende dagen. Toch schimmel in de badnerven en problemen met poetsvrouwen zorgen ervoor dat we voor de kamers een minpunt geven. Voor mensen die van rust en stilte houden is het ideaal gelegen. Moeilijke contacten gsm, geen wifi, geen tv op kamer wel in zaaltje, maar nauwelijks zichtbaar, door de storingen. Mooi zwembad, dat elke dag gefilterd wordt. Heerlijk buiten eten op het terras. Zo gemerkt dat er een fout in de factuur was geslopen, werd recht gezet. De prijzen op internet zijn die van het laagseizoen, maar men kan blijkbaar niet meer in de website geraken om deze aan te passen. 120 euro wordt nu 132.

Gereisd met vrienden in juni 2010
Mourèze scoort een 9 uit 10, op basis van 6 reviews