Bed and Breakfast Domaine Caraman

Tonen op kaart

6 reviews over Bed and Breakfast Domaine Caraman

• 2017
    9Rineke en Jan-Erik25-06-2017

Zeer rustig gelegen met prachtig uitzicht.

Mooi zwembad, prachtige natuur en veel vogels veel insecten

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

9DickenJenneke23-08-2016

Unieke plek met schitterende uitzichten

Wij hebben bijna 2 weken op de minicamping gestaan. We waren de enige kampeerders zodat we werkelijk een zee van ruimte én privacy hadden. In combinatie met een schitterend uitzicht op velden vol zonnebloemen, de kerk van Montréal en aan de horizon de toppen van de Pyreneeën maakt dat dit één van die zeldzame plekjes is die je nauwelijks tegenkomt. De faciliteiten zijn uitstekend. De kinderen hebben zich goed vermaakt in het zwembad, de zaal met spelletjes, pooltafel en tafelvoetbalset. In de omgeving is voldoende aanbod voor het bezoeken van mooie stadjes (Carcassonne, Mirepoix en Limoux). Naar de kus (Gruissand) is een goed uur rijden. Kortom voldoende mogelijkheden. Eigenaren van het Domaine, Wil en Marian zijn gastvrije mensen die met veel liefde over het Domaine en de omgeving vertellen en je graag op weg helpen naar een leuk restaurant in de buurt, en desgewenst zelfs de reservering voor je regelen. Kortom, bijzondere plek om te kamperen, of te verblijven in één van de huuraccomodaties. Tip: de blokhutten staan wellicht op het meest mooie plekje van het toch al mooi gelegen Domaine.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Mayke en Richard21-08-2016

Goede locatie van alle gemakken voorzien

Ruime opgezet appartement (La Cuve), goed ingerichte keuken van alle gemakken voorzien. Bedden zijn uitstekend en boven bevind zich een ruime badkamer met een luxe inloop douche. Op het terrein is het voor de kinderen goed toeven, zo is er een lekker zwembad (water aan de koude kant) met alle voorzieningen. Verder is er een centrale ruimte waar ze lekker kunnen spelen, tafelvoetballen en poolen. De eigenaresse is goed op de hoogte van de omgeving en de restaurants in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9wouter_1411-09-2013

Rust voor de ouders en toch speelplezier

Rustige plek voor ouders om te relaxen en lezen, veel speelplezier voor kinderen als een pooltafel, voetbaltafel, trampoline, schommels, zwembad etc. En meer dan vriendelijke gastheer en -vrouw die je veel kunnen vertellen over de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9Angie25-06-2013

Fantastische plek om even helemaal bij te komen.

De gastheer en gastvrouw zijn heel vriendelijk. Kunnen je veel over leuke uitstapjes in de omgeving vertellen. De kamers zijn schoon en koel. Het zwembad is heerlijk en fijn is het dat je niet eerst naar je kamer hoeft te lopen om je om te kleden. Bij het zwembad is een grote omkleedruimte + douche beschikbaar.

Gereisd met partner in september 2012

• 9hans4528-07-2012

fantastische plek

Mooie lokatie voor Frankrijk uitstekend ontbijt Mooi zwempad Veel te zien in omgeving Carcasone/Mirepoix/Limoun?canal du Midi

Beslist moeite waard om meerdere nachten te verblijven

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

1 tip over Bed and Breakfast Domaine Caraman

• Angie, 25-06-2013

Vraag de weg naar het restaurantje langs het Canal du Midi. Heel leuk om daar te gaan lunchen.

0 vragen over Bed and Breakfast Domaine Caraman

Bed and Breakfast info