Hotel Novotel Montpellier

FrankrijkLanguedoc - RoussillonMontpellier

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Novotel Montpellier voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 10 reviews
+7/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.5MatigScore uit 10 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Novotel Montpellier

• 2Joosten26-12-2019

Afschuwelijk!!

Behalve dat de haren op ons bed en op elk deel van de badkamer hingen, was de kamer ronduit vies en oud. De foto’s die online staan schetsen geen werkelijk beeld. Onze kinderen schrokken er zelfs van... we waren hier met kerstmis en wilden savonds dineren. Het is uiteindelijk macaroni geworden vanaf de kinderkaart omdat al het andere “op” was. We werden snachts wakker met pijn in de rug en nek. (Ook onze kinderen van 6 en 10) toen werd het ontbijt geserveerd wat me op zich nog niet verkeerd leek. Maar het liep vol met Chinezen die tegen je aan stonden te duwen. Het ontbijt bleek ook 3 keer niks. 1 blik in de keuken en we hadden onze buik vol...

• 7assie3908-09-2015

Prima overnachtingshotel

Prima overnachtingshotel. Maar t is erg duur als je iets wilt drinken of eten. Dus neem zelf drinken mee en ga iets verderop bij de Mac eten ofzo.

• 3Harold Kukken05-08-2012

Voor mij nooit meer

Wij hebben hier in het verleden vaker overnacht en dit was prima bevallen maar dit keer viel erg tegen. Kamers zijn prima en er is een mooi zwembad bij. Het eten is behoorlijk duur voor wat je krijgt, vooral omdat de toast bij het zalm voorgerecht was aangebrand en er een lange haar in de kip van het kindermenu zat. Dan moet er wat mij betreft veel gebeuren om het nog goed te maken. Vervolgens ben ik om 4 uur 's nachts wakker geworden door de herrie van naastgelegen discotheek. Tot 7 uur hebben we mogen genieten van de hardcore die in onze 4 persoons kamer duidelijk te horen was.

• 8Mirjam14-09-2011

Fijn overnachtingshotel

We verbleven hier 1 nacht op doorreis naar Spanje. Fijn hotel, lekker dicht bij de autoweg. Goede bedden en een goed ontbijt.

• 8jos21-05-2011

De 3 sterren meer dan waard

Een perfect hotel voor als je op doorreis bent naar Spanje. Een mooi groot zwembad om na een lange reis te ontspannen. Het eten is perfect en het ontbijt is ook perfect.

• 7Gert van den Berg12-09-2010

Prima kamers. Slecht en te duur eten.

Het opgegeven huisnummer klopte niet, en omdat wij Montpellier binnen kwamen via de A75, en niet via de A9 kon het navigatiesysteem niet direkt het adres vinden. Kom je vanaf de A9 zie je het Novotel direkt liggen. Bij de receptie is bekend dat het adres verkeerd op de site staat, maar zij kunnen dat niet veranderen? Kamers zijn prima, maar het eten 's avonds is belachelijk duur, te weinig, en niet van een geweldige kwaliteit. 16,50 voor een hamburger met een paar koude frietjes!!!

• 8chapie13-08-2010

goed voor doorreis

Vlak bij de autostrade gelegen.Naar het centrum is het ongeveer 3 km,met een ondergrondse parking aldaar.Rond het hotel is er weinig te beleven.Degelijke nette kamers en een goed ontbijt.Dranken zijn zeer prijzig.Vriendelijk onthaal aan de receptie.Zwembad altijd goed voor een frisse duik na een lange reis.

• 8Chris10-08-2010

prima doorreishotel

Wij zijn voor 1 overnachting in dit hotel verbleven op weg naar het zuiden. Het hotel ligt direct aan de snelweg, afgesloten parkeerplaatsen, nette ontvangst, fijn zwembad en prima ontbijt.

• 8Vanessa09-08-2009

Typisch Novotel

Een typische Novotel overnachting; gunstig gelegen an de snelweg, nette kamers met voldoende ruimte en een lekkere badkamer, redelijk eten 's avonds en een uitgebreid ontbijtbuffet.

• 10Sanne21-06-2007

Goed hotel, vlakbij de afrit van de autostrade, wat extra handig is als je dit hotel gebruikt als tussenstop.

Kamers zijn altijd verzorgd in een Novotel en zijn voorzien van alle service die een doorsnee gezin nodig heeft. Het ontbijt is telkens weer een feest!

Hotel Novotel Montpellier info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij