Hotel New du Midi

FrankrijkLanguedoc - RoussillonMontpellier

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel New du Midi voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 3 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 3 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

3 Reviews over New du Midi

• 7bezoeker22-07-2010

Centraal gelegen hotel.

Helaas was de service ver te zoeken. Bij het inchecken bleef men bij de receptie toekijken hoe wij (2 dames, waarvan 1 moeilijk ter been en steunend op een stok) ons via de trappen zonder armleuningen met onze koffers naar boven worstelden. Bij het uitchecken werden we gelukkig geholpen door een gast. De kranen in de badkamer lekten als een gieter. Het ontbijt was zeer matig en als we om aanvulling vroegen, werd er koel en verveeld op gereageerd.

• 7brenda verrijk29-09-2009

Prima hotel!

Locatie van het hotel is geweldig, midden in het centrum van Montpellier. Kamers zijn netjes, en de badkamers ook. Niet heel modern maar gewoon prima. Voor het ontbijt moet je er vroeg bij zijn anders is er veel op. Je kunt ontbijten van 7 tot 12 uur, maar dan heb je waarschijnlijk niets meer. Ook de bediening bij het ontbijt was niet echt vrolijk. Receptie daarentegen was erg vriendelijk. Vind de prijs/kwaliteit uit verhouding maar je betaalt gewoon voor de locatie.

• 8Frankrijkfanaat20-09-2008

Wat een prachtig hotel!

Omdat wij hier in augustus waren, lagen de prijzen wat lager en was dit goed te doen. Buiten het zomerseizoen, kunnen de prijzen wellicht hoger uitvallen. Waarschijnlijk was het niet heel druk was in het hotel, want we kregen een fantastische kamer. Groot en aan twee kanten grote ramen met daaarbij een piepklein balkonnetje. Maar, Place de la comédie was te zien vanuit het raam! Ik ken het hotel voor de renovatie niet, maar zoals het nu is, ziet het er schitterend uit. De schilder was wel nog bezig in de lobby, op een heerlijk Franse manier: op 5 plaatsen tegelijk was hij begonnen. Zeker een aanrader, dit hotel. Als je midden in het centrum wil zitten in een perfect verzorg hotel, is dit een goede optie. Over het ontbijt kan ik niets zeggen, dat hebben wij in de stad genomen, maar dat zal vast net zo goed verzorgd zijn.

Hotel New du Midi info

Facilities