Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Montpellier sud près d'Arènes voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ibis Budget Montpellier sud près d'Arènes in het Nederlands

nooit meer

fam met oudere kinderen
3-9-2011

We hebben een slechte ervaring gehad met dit Hotel. Ik ben doorgaans heel positief ingesteld maar de service hier was echt onder de maat. Ik heb €155 betaald voor een overnachting voor 4 personen. Het personeel was zeer onvriendelijk. Toen de koffieautomaat het niet deed, kon de mevrouw ineens geen Engels meer. Toen ik haar vroeg of ze ons een kon helpen begon ze met deuren en kastjes te smijten. Verder hing er op de gangen een vieze geur.

Een pluspunt was dat de kamers allemaal voorzien zijn van airco. Ze zijn eenvoudig ingericht, maar voldoen voor een enkele overnachting.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Goede overnachting voor onderweg

Groenheide
2-11-2010

Eenvoudige Low Butget Hotel. Ongeveer 200 meter gelegen vanaf de autoweg A9/E15 naar het Zuiden, bij de afrit met de D986. Schone kamer met toilet,bad en vaste wastafel en warm- en koudwater.Drie slaapplaatsen. Lift aanwezig. Typisch eenvoudig Frans ontbijt. Door goede isolatie geen last van verkeer. Parkeerplaats auto's s'nachts afgesloten, bereikbaar middels code.

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Montpellier sud près d'Arènes in Montpellier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Montpellier sud près d'Arènes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Ibis Budget Montpellier sud près d'Arènes