Hotel Comfort Inn - Parc Euromedecine

Kleine hotels
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Inn - Parc Euromedecine voor je op een rij gezet:

Laatste review

Niet klantvriendelijk

gert_vandenberg,
11-7-2011

Dit hotel ligt wel in een erg rustige wijk, en slapen gaat prima.

Wij hadden dit hotel op onze doorreis naar Spanje gekozen omdat er een restaurant bij zit, en het dan makkelijk is om daar 's avonds bij aankomst gelijk wat te eten.

Het restaurant was echter gesloten ( 25 juni ) en we moesten toen op zoek naar een restaurant.

Toen we om 21.15 uur weer bij het hotel aankwamen om daar nog even een pilsje te drinken bleek ook dat niet meer mogelijk te zijn omdat de bar ook al gesloten was. Het ontbijt was redelijk.

Kenmerken

1 review over Hotel Comfort Inn - Parc Euromedecine in het Nederlands

Niet klantvriendelijk

gert_vandenberg
11-7-2011

Dit hotel ligt wel in een erg rustige wijk, en slapen gaat prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn - Parc Euromedecine in Montpellier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn - Parc Euromedecine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.