Aparthotel Citadines Montpellier Antigone ***

Aparthotel Citadines Montpellier Antigone ***

Aparthotel Citadines Montpellier Antigone
Aparthotel Citadines Montpellier Antigone

We hebben een aantal aanbieders voor Citadines Montpellier Antigone voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Citadines Montpellier Antigone in het Nederlands

Prima ple.

jij_buijs, 12-10-2011

Apart'hotel Citadines Montpellier Antigone is gelegen aan een drukke weg waar tevens de tram voorbijrijdt. Ons appartement nummer 133 was gelegen aan de achterzijde waardoor het verkeerslawaai duidelijk veel minder was. Het appartement is toe aan een opknapbeurt. Airco aanwezig. Balkon op de zuidzijde. Parkeergarage onder het complex tegen betaling. Het appartement ligt in de bijzondere wijk Antigone op loopafstand van het centrum van Montpellier.

Uitstekende accommodatie voor een stadstrip

Sjoerd, 8-10-2011

Konden op ons verzoek i.v.m. de vroege vlucht al halverwege de ochtend inchecken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Citadines Montpellier Antigone in Montpellier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Citadines Montpellier Antigone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Citadines Montpellier Antigone scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: