Tijdelijk €25 aanbetaling

Aparthotel info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Appart’City Confort Montpellier Ovalie II voor je op een rij gezet:

4 Reviews over Appart’City Confort Montpellier Ovalie II

• 8len30-01-2010

Prettig hotel

Mooi apart-hotel, gelegen buiten het centrum. Moderne uitstraling en vriendelijk personeel. We mochten de auto gratis parkeren en ook gratis gebruik maken van de hammam (normaal 9 euro pd en 8 euro pp). ook hebben we gedineerd in het restaurant dit was prima. Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt omdat dit 12 euro kostte pp. Bij de studio vonden wij wel het slaapgedeelte wat krap in verhouding tot de rest van de ruimte, ook de bergruimte was minimaal (geen kast). Wel was het modern ingericht en schoon. als we weer in montpellier komen , kiezen we zeker weer voor My Suitte Inn!!

• 9Johan26-08-2009

Comfortabele, ruime en schone kamer

Ruime kamer voor gezin met 2 jonge kinderen. Jonge kinderen sliepen op bedbank in een suite met prima keuken en comfortabele badkamer. Uitstekende ligging dicht tolweg. Personeel was erg vriendelijk.

• 8Silvana26-07-2008

Prettig, vriendelijk, privacy, kwaliteit

Wat een verademing toen we in dit hotel terechtkwamen nadat we een week in Citea Citadelle hadden gezeten! Voor ongeveer dezelfde prijs hadden we in My Suite Inn een luxere kamer met meer ruimte, vriendelijker en professioneler personeel en privacy.

In dit hotel werd je niet uit je slaap verstoord terwijl je het bordje -niet storen- buiten had hangen om 9 uur 's ochtends. En zo hoort het ook.

Bij aankomst kwamen we de ruime en lichte kamer binnen en vonden daar op het aanrecht twee zakjes koffie en thee met melk en suiker om ons te verwelkomen. Dat was een prettig gebaar. Toen we de koffiezakjes hadden opgebruikt, lagen ze er de volgende ochtend weer, aangevuld!

Een aanrader!

• 8Nadine en Geert16-08-2007

Wij hadden het geboekt als lastminute en hadden blijkbaar een stagaire aan de lijn gehad onze studio stond niet geboekt toen we daar kwamen. We kregen ter compensatie een suite wat veel ruimer was. Heel moderne kamers met kitchinette. Lekker eten in de pizzeria. Spijtig dat er s'avonds in de omgeving niks te beleven valt. Je moet altijd de wagen of tram nemen om naar het centrum te rijden. Het hotel is ook maar 10 min rijden van de stranden wat erg interessant is en veel goedkoper logeren. Echt een aanrader!!!!!

Aparthotel Appart’City Confort Montpellier Ovalie II info

Het complex