Camping Belle Rive

3.6Onvoldoende

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Montfrin

Op vakantie geweest naar Belle Rive?

3.6Onvoldoende

• 7.7Staat v/h sanitair
  • 4.6Eetgelegenheden

Meer camping info

36 reviews over Camping Belle Rive

• 2018
    9Peter & Ingrid20-06-2018

Aanrader voor wie dit stukje Frankrijk wil zien

Fijne rustige camping. Veel schaduw, goed sanitair. Vriendelijke ontvangst door de eigenaar. We kwamen voor 1 nacht met de camper, maar zijn er 6 gebleven! Super centrale ligging voor de vele bezienswaardigheden in de buurt. Rustig Frans dorpje, met alle winkels, op 100 meter loopafstand.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

7Fleur29-07-2017

Voor een nachtje oke

De sanitair is vies en ruikt naar een kattenbak, er zijn bijna geen mensen en je hoort alleen maar krekels. Er is geen zwembad voor de kinderen en anders moet je in de vieze, groene, oude beek zwemmen😡☹️

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 6P. Vernooij26-07-2017

futloos campinkje

Camping Bellerive ligt mooi, en heeft grote schaduwrijke plekken. Staat van onderhoud is zeer mager, en de zeer beperkte voorzieningen (restaurant in een tent??!!, geen broodjesservice) maken dit een futloos campinkje met weinig uitstraling. Het sanitair is slecht onderhouden, veel viezigheid en ik heb er geen schoonmakers kunnen betrappen. Jammer, want met een beter beheer zou dit een prima camping kunnen zijn.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 3dekraaien05-08-2014

Waardeloos

Wij zijn door de zeer overspannen eigenaar weggestuurd. We waren nog maar net het terrein opgereden of we moesten er weer terug uit vanaf. Er staan veel huisjes in felle kleuren geschilderd dat is het enige wat we gezien hebben.

Gereisd met partner in juli 2014

• 6Saskia24-07-2013

Plek met potentie

Als doorreiscamping gebruikt omdat la Sousta vol zat. Het plekje is mooi gelegen aan een riviertje. De camping is rustig. Sanitair is vernieuwd, maar nog niet altijd overal warm water. Dames en heren is wel apart, de aanduiding hiervoor kun je alleen niet zien als de deur open is. Het is schoon. Dit kan een hele mooie camping worden, daar moet wel nog hard aan gewerkt worden.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Joyce Govaarts17-05-2013

Heerlijke rustige plek

Afgelopen week hebben wij met een caravan gecampeerd op Belle Rive. We werden heel hartelijk ontvangen door de eigenaar. Hij heeft de camping vorig jaar gekocht en is nu druk bezig met renoveren. Alle huisjes die er staan werden opnieuw geverfd en het sanitair werd vernieuwd. Wat inhield dat wij alleen het toilet en de douche voor de gahandicapten konden gebruiken.. Aangezien wij in het voorseizoen er waren was dit geen probleem, het was niet druk op de camping. De camping is gelegen naast de rivier le Gardon. En is heel erg geschikt om te vissen en te zwemmen. Op de plek waar wij stonden keek je uit op de rivier, echt een plaatje! Montfrin ligt erg centraal en er is in de steden er omheen heel veel te doen en te zien. In montfrin zelf heb je een supermarkt, bakker, tabakshop, alles wat je nodig hebt. Wij kunnen met heel veel plezier terugkijken op deze vakantie!!!!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2013

• 1Ton de Graauw11-08-2012

Afschuwelijk

Verbleven voor 1 overnachting, 22-07 op 23-07 2012 op de camping. Gelukkig maar voor 1 dag. Zijn met gierende banden weer vertrokken. Vies, vuil, en zeer oud sanitair, mannen en vrouwen gezamenlijk. Kampeer al 43 jaar maar zo iets smerigs heb ik nog nooit meegemaakt. Snap in het geheel niet de positieve reacties c.q. beoordelingen......wil ik toch wel eens weten hoe jullie toilet en badkamer er uit zien!!!!! zegt genoeg over deze mensen, walgelijk hoor! jullie zijn echt niets gewend, een van de belangrijkste zaken op een camping vind ik toch wel het sanitair. De campingbaas is een hele handige Harry want toen hij had vernomen dat de Spaanse grens dicht was gegaan i.v.m. bosbranden, schroefde hij direct de prijs omhoog. Overigens het restaurant, lees: vieze frietkraam met een legertent fungeerde als restaurant , grrrrrrrr...........

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 6Prunella02-10-2011

geen 3 sterren camping !!

de camping is zeker geen 3 sterren waard. Koud water bij de afwas/douches. Sanitair slecht/oud. Lelijke (en teveel) huisjes die het ' landschap' bederven. Wel aardige campng'baas' met zoon. Strandje is meer blubberpoel. Wel lekker rustige omgeving (als er geen jeu de boulers inde huisjeszijn die aan een tournooi meedoen!).

• 3Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8fam Kuijt12-08-2011

SUPER CAMPING

Wij hebben bijna 2 weken met de tent op deze camping gestaan en het was geweldig! De camping is lekker rustig, aan de rivier. De plaatsen mag je zelf uitkiezen en de eigenaar doet nergens moeilijk over. Elke avond heerlijk gegeten op de camping voor erg weinig geld. Sanitair is oud maar erg schoon. Wij zijn er volgend jaar zeker weer!

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Pieter Baan11-08-2011

Eenvoudige camping op een mooie plek.

Kleine, rustige camping op een mooie plek aan een riviertje en aan de rand van een klein dorpje. Ruime plekken onder de beschutting van de bomen. Vriendelijke beheerder. Sanitair is erg eenvoudig (lauwe douche en sta-toilet of wc-pot zonder bril).

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden