Hotel Heliotel

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Heliotel in het Nederlands

"Un vrai attrape touriste !"

florinne
17-8-2011

Nous avons l'habitude de séjourner dans des hôtels mais cet hôtel nous a particulièrement déçu et je n'ai jamais connu un accueil aussi déplorable.

Nous avons eu l'impression de déranger et de n’avoir eu aucune considération durant ces 3 jours.

La chambre est petite et mal insonorisée,

la propreté laisse à désirer,

la déco est triste et sans charme.

Le bruit de la route, des couloirs et des voisins est omniprésent.

Le resto : oubliez le !!! c'est une grande cantine et ça s'arrête là.

Nous avons tout de même eu droit a une réflexion désagréable d'une serveuse et une attente interminable de 45 mn pour être servis.

Nous ne sommes, pourtant, pas raleurs ni très exigeants, pour preuve les regards échangés avec nos voisins de table aussi exaspérés que nous.

En conclusion, si vous souhaitez passer un agréable séjour, évitez absolument cet établissement !

"Quelle déception !"

shayona
16-8-2011

Sur internet, les photos étaient très belles, au téléphone, l'accueil chaleureux...mais à l'arrivée sur place, il a été catastrophique.

Le personnel a besoin d'un stage de formation à la réception de la clientèle.

pas d'ascenseur,

chambre minuscule,

rangements insuffisants,

oreillers bon marché,

couvertures avec taches blanches ????

mal situé (route bruyante),

moquette sale,

mal entretenu,

mal insonorisé.

Pendant notre séjour, aucun nettoyage de la moquette et des wc, une honte !

Cet hôtel n'est vraiment pas à la hauteur de ses 2 étoiles, ni du prix que l'on a payé.

Trés déçus ou peut-être carrément escroqués ...

Prima prijs/kwaliteit verhouding !

Doortje
16-8-2010

Geboekt voor 1 overnachting voor heenreis Spanje.

Net hotel - geen overdadige luxe !

Prima ontbijtbuffet voor 6,-

Kamers niet supergroot - eenvoudig, schoon en netjes - airco - sateliet-tv

Zwembad is klein en niet verwarmd !

We hebben een aantal aanbieders voor Heliotel voor je op een rij gezet:

Voor doorreishotel iets te ver van de snelweg

ajschreuder
15-8-2010

Hotel geboekt voor overnachting doorreis Spanje. Hotel ligt aan een rotonde; wel rustig. Omgeving is te saai voor een leuke wandeling. Gebouw is gedateerd; kamers okee met airco. Er lopen huisdieren rond en de gang rook naar kattenurine. Kamers (+badkamer) waren overigens goed schoon. Ontbijtbuffet was goed. Afstand tot de Peage vonden we achteraf te groot. (klein half uurtje rijden). Het zwembad is klein en nodigde onze meiden niet uit om een plons te nemen. Het ligt nl. aan het terras van de eetzaal en ze voelden zich dan te veel bekeken. Al met al een redelijk hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Heliotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heliotel in Montferrier-sur-Lez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heliotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heliotel scoort een 4 uit 10 op basis van 4 reviews.