Hotel Heliotel

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Heliotel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Heliotel in het Nederlands

Met oudere kinderen

Prima prijs/kwaliteit verhouding !

Doortje
16-8-2010

Geboekt voor 1 overnachting voor heenreis Spanje.

Net hotel - geen overdadige luxe !

Prima ontbijtbuffet voor 6,-

Kamers niet supergroot - eenvoudig, schoon en netjes - airco - sateliet-tv

Zwembad is klein en niet verwarmd !

Voor doorreishotel iets te ver van de snelweg

ajschreuder
15-8-2010

Hotel geboekt voor overnachting doorreis Spanje. Hotel ligt aan een rotonde; wel rustig. Omgeving is te saai voor een leuke wandeling. Gebouw is gedateerd; kamers okee met airco. Er lopen huisdieren rond en de gang rook naar kattenurine. Kamers (+badkamer) waren overigens goed schoon. Ontbijtbuffet was goed. Afstand tot de Peage vonden we achteraf te groot. (klein half uurtje rijden). Het zwembad is klein en nodigde onze meiden niet uit om een plons te nemen. Het ligt nl. aan het terras van de eetzaal en ze voelden zich dan te veel bekeken. Al met al een redelijk hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heliotel in Montferrier-sur-Lez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heliotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.