Géén boekingskosten

Camping Domaine Saint Laurent

FrankrijkLanguedoc - RoussillonMontferrand

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine Saint Laurent voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 19 reviews

Meer camping info

19 Reviews over Domaine Saint Laurent

• 8Ton en Joke18-09-2019

Heerlijk!

Wij zouden in eerste instantie 5 dagen blijven maar gezien de locatie en het weer werden het er 10. Op het moment dat wij er waren is het rustig. Dit vonden wij niet erg.

• 8Julia27-07-2019

Top camping

Prachtig gelegen en ruim opgezette camping. Fantastisch uitzicht over de omgeving. Aardige campingeigenaar die zeer actief is. Heerlijk zwembad. Het restaurant biedt snacks en simpele gerechten. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Voor de kinderen is er een uitgebreide, leuke speeltuin. Het lijkt erop dat er regelmatig een kindervakantiekamp wordt georganiseerd. Deze kinderen zijn ook op het campingterrein aanwezig, maar geven totaal geen hinder. De camping beviel zo goed dat we langer zijn gebleven.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Yvonne27-08-2018

Gezellige rustige camping.

Gezellige Franse kleinschalige camping. Aardige eigenaren die ontzettend hard werken om het je naar de zin te maken. Alles is aanwezig en mooi zwembad. Sanitair wel gedateerd. We hebben het erg fijn gehad.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9Femke19-07-2018

Heel gastvrij!

De campingeigenaar is een hele leuke man, zo werden wij zeer vriendelijk ontvangen. Gedurende de paar dagen dat wij op de camping hebben gestaan, heeft hij ook vaker contact met ons gezocht. Zo ook nadat wij na de eerste nacht noodweer hadden gehad, tijdens dit noodweer is hij zelf met een lamp de hele camping over gegaan om te controleren of het goed ging met alle gasten. De ochtend daarna vroeg hij aan alle gasten hoe het met hen ging. Wij stonden op de camping tijdens de wk-finale. Deze hebben we hier gekeken, dat was een groot feest. Nadat Frankrijk had gewonnen werd er door de campingeigenaren campagne uitgedeeld aan de volwassenen en limonade aan de kinderen.
    De camping zelf is verder ook prima, het is niet te groot. Vanuit het zwembad heb je een prachtig uitzicht over de omgeving. Al met al hebben wij dus, ondanks het noodweer 's nachts, een hele fijne tijd gehad op deze camping!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10les cyclistes du loiret08-10-2016

séjour mémorable très chaleureux et conviviale

Bungalow au top, propreté de tout le camping excellente,personnel charmant et très conviviale, restauration du soir parfaite et copieuse , site très agréable et calme.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Joost Hopmans14-08-2015

Prachtige kleine, typisch franse camping

Na een keurige ontvangst werden wij naar onze ruime plek gebracht waar water en stroom op de plek was. Het sanitair van de camping is wat verouderd maar wel netjes. Bij de camping is een mooi zwembad met uitkijk over de prachtige omgeving waar de camping zich bevind. Wij hebben de camping eind juli bezocht toen stonder er enormveel zonnebloemen in bloei wat een prachtig gezicht was. De camping ligt wel afgelegen en de weg ernaartoe is erg smal. Wij waren dan ook blij dat we geen tegenliggers zijn tegen gekomen op de weg naar boven. De camping had een broodservice in de ochtend en 's avonds na 19.45u is er de mogelijkheid wat te eten. ook dit eten was prima en niet duur. Het is geen touristische camping en het is er zeker wat stilletjes ook in de buurt is weinig te doen qua winkels etc. maar wij vonden dat heerlijk. Volgend jaar zeker weer!!

• 8Eetgelegenheden
  • 10MULLER02-08-2015

LE TOP DES CAMPINGS

Une découverte pour nous qui choisissions auparavant de grosses structures avec parc aquatique pour les enfants. Camping d'une propreté incroyable, la piscine est nettoyée tous les jours, le cadre est superbe, situé en pleine nature, au calme, emplacements spacieux bien délimités avec des haies, karting jeep à disposition pour les enfants, parc avec des chèvres, trampoling, tables de ping pong, jeux... Les patrons sont d'une gentillesse !!!! Bref on reviendra c'est sûr.

• 9Eetgelegenheden
  • 7ronny_vanzieleghem20-07-2014

prachtige uitzichten vanop de camping

Wij zijn op de camping geweest in juli, rot weer gehad. De kampeerplaatsen zijn groot tot zeer groot, goede afbakening van de percelen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Zwembad is goed onderhouden, de vloerbetegeling laat te wensen over en zelfs gevaarlijk voor de kleine gasten. Het sanitair is netjes onderhouden en proper, maar een update is zeker wenselijk, te gedateerd !! Wifi was nogal aan de prijzige kant en werkte van geen kanten naar behoren. De camping staat aangeschreven als zeer rustig en toch staan er jeugd-bewegingen, die de boel tot laat op stelten zet. Op voorhand boeken is zeker niet nodig, want de camping was maar voor één derde bezet Bij boeking op voorhand van een kampeerplaats moet de volledig som direct betaald worden bij aankomst.

• 6Eetgelegenheden
  • 9germain12-09-2013

très convivial

camping où l'on se sent bien, très bel environnement, très calme, très bien entretenu. Propriétaires très sympas et très disponibles.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10ludo04-09-2013

Que du bonheur !!!

Campeur depuis une quarantaine d'année (depuis bébé à aujourd'hui lol) nous avons séjourné sous toile 3 semaines et c'est le premier camping qui nous a agréablement surpris par : Des patrons extraordinairement gentils généreux à l'écoute au top!!!- Camping super entretenu, sécurisant, clame, un vrai havre de paix! Entretient de la piscine tous les jours par Philippe - Blocs sanitaires nettoyés tous les jours par Anne - Des assiettes copieuse et délicieuses au snack - Repas/animation le jeudi soir - Jeux gratuits pour les enfants (baby, billard, ping-pong, boules de pétanque, foot, trampoline,...) - De l'eau potable à tous les robinets ( pas le cas partout) - Des parcelles bien délimitées - Que du bonheur!!! - Trop triste de partir pour le travail mais les bonnes choses ont une fin ( partie remise pour l'année prochaine)

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar