Camping Domaine Saint Laurent

Meer campinginfo

19 reviews over Camping Domaine Saint Laurent

• 8Ton en Joke18-09-2019

Heerlijk!

Wij zouden in eerste instantie 5 dagen blijven maar gezien de locatie en het weer werden het er 10. Op het moment dat wij er waren is het rustig. Dit vonden wij niet erg.

• 8Julia27-07-2019

Top camping

Prachtig gelegen en ruim opgezette camping. Fantastisch uitzicht over de omgeving. Aardige campingeigenaar die zeer actief is. Heerlijk zwembad. Het restaurant biedt snacks en simpele gerechten. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Voor de kinderen is er een uitgebreide, leuke speeltuin. Het lijkt erop dat er regelmatig een kindervakantiekamp wordt georganiseerd. Deze kinderen zijn ook op het campingterrein aanwezig, maar geven totaal geen hinder. De camping beviel zo goed dat we langer zijn gebleven.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 2018
    8Yvonne27-08-2018

Gezellige rustige camping.

Gezellige Franse kleinschalige camping. Aardige eigenaren die ontzettend hard werken om het je naar de zin te maken. Alles is aanwezig en mooi zwembad. Sanitair wel gedateerd. We hebben het erg fijn gehad.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 9Femke19-07-2018

Heel gastvrij!

De campingeigenaar is een hele leuke man, zo werden wij zeer vriendelijk ontvangen. Gedurende de paar dagen dat wij op de camping hebben gestaan, heeft hij ook vaker contact met ons gezocht. Zo ook nadat wij na de eerste nacht noodweer hadden gehad, tijdens dit noodweer is hij zelf met een lamp de hele camping over gegaan om te controleren of het goed ging met alle gasten. De ochtend daarna vroeg hij aan alle gasten hoe het met hen ging. Wij stonden op de camping tijdens de wk-finale. Deze hebben we hier gekeken, dat was een groot feest. Nadat Frankrijk had gewonnen werd er door de campingeigenaren campagne uitgedeeld aan de volwassenen en limonade aan de kinderen.
    De camping zelf is verder ook prima, het is niet te groot. Vanuit het zwembad heb je een prachtig uitzicht over de omgeving. Al met al hebben wij dus, ondanks het noodweer 's nachts, een hele fijne tijd gehad op deze camping!

• 9Staat v/h sanitair

Met vrienden

• Oude reviews

8Joost Hopmans14-08-2015

Prachtige kleine, typisch franse camping

Na een keurige ontvangst werden wij naar onze ruime plek gebracht waar water en stroom op de plek was. Het sanitair van de camping is wat verouderd maar wel netjes. Bij de camping is een mooi zwembad met uitkijk over de prachtige omgeving waar de camping zich bevind. Wij hebben de camping eind juli bezocht toen stonder er enormveel zonnebloemen in bloei wat een prachtig gezicht was. De camping ligt wel afgelegen en de weg ernaartoe is erg smal. Wij waren dan ook blij dat we geen tegenliggers zijn tegen gekomen op de weg naar boven. De camping had een broodservice in de ochtend en 's avonds na 19.45u is er de mogelijkheid wat te eten. ook dit eten was prima en niet duur. Het is geen touristische camping en het is er zeker wat stilletjes ook in de buurt is weinig te doen qua winkels etc. maar wij vonden dat heerlijk. Volgend jaar zeker weer!!

• 8Eetgelegenheden

• 7ronny_vanzieleghem20-07-2014

prachtige uitzichten vanop de camping

Wij zijn op de camping geweest in juli, rot weer gehad. De kampeerplaatsen zijn groot tot zeer groot, goede afbakening van de percelen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Zwembad is goed onderhouden, de vloerbetegeling laat te wensen over en zelfs gevaarlijk voor de kleine gasten. Het sanitair is netjes onderhouden en proper, maar een update is zeker wenselijk, te gedateerd !! Wifi was nogal aan de prijzige kant en werkte van geen kanten naar behoren. De camping staat aangeschreven als zeer rustig en toch staan er jeugd-bewegingen, die de boel tot laat op stelten zet. Op voorhand boeken is zeker niet nodig, want de camping was maar voor één derde bezet Bij boeking op voorhand van een kampeerplaats moet de volledig som direct betaald worden bij aankomst.

• 6Eetgelegenheden

• 9fam Bats24-07-2013

heel leuke vakantie!!

De camping is zeer rustig met hele mooie zichten over de omgeving vanop de camping. Ideaal met kindjes. Aan het zwembad (ondiep + diep stuk) zat steeds heel weinig volk, we hadden het soms gewoon voor onszelf. Ook de kleine speeltuin en de geitjes vielen in de smaak. De eigenaars zijn zeer sympathiek en zeer behulpzaam. De camping heeft ook een restaurantje met een beperkte kaart maar wel lekker eten en niet duur. Een zeer groot pluspunt is de hygiëne. Alles was er heel proper, de stacaravan die we huurden zag er als nieuw uit, en de lakens die er lagen waren zeer proper, zeker niet nodig om eigen lakens mee te nemen. Een aanrader voor wie houdt van rust, zon.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8Ann De Jonghe20-09-2011

Prachtige ligging !

Vriendelijke en behulpzame uitbater , geeft graag uitleg over de regio. Mooi zwembad met zicht op het dal. De plaatsen zijn erg ruim, mooi onderhouden en sommigen hebben een superzicht op de omgeving. De camping ligt een 4 tal km van de hoofdbaan (kronkelende baantjes), waardoor erg afgelegen en muisstil. Wij waren er buiten het seizoen, waardoor geen broodservice en dus erg onhandig als je 's morgens min. 4 km moet zoeken achter een brood. De gas was uitgevallen op de camping waardoor wij geen warm water hadden om te douchen. Wij zijn er dan ook vroeger vertrokken dan gepland en kregen ons geld terug voor de niet-verbleven nachten.

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 7marga en cor03-09-2009

Reisperiode : 13 augustus t/m 14 augustus 2009

voor ons nooit meer De camping is tegenwoordig een textielcamping geworden. Wij gaan voor campings zonder kleding. erg jammer want hij ligt gewoon geweldig! Jammer dat de nieuwe eigenaar de naturistiche tegelwerken niet heeft verwijderd...en nog een aantal elementen welke naar het verleden wijzen van deze camping. Tevens meer huurfaciliteiten.

• 7Staat v/h sanitair

• 10Mon en Niki07-07-2006

Heel vriendelijke eigenaars, heel behulpzaam, een hele fijne camping, mooi onderhouden, heel lekker eten te verkrijgen. Elke maandag komt er ook een pizza-kraam op de camping. Mooi zwembad met comfortabele ligbedden. Ruime, afgehaagde, kampeerplaatsen. Diverse sporten mogelijk. Bibliotheek aanwezig. Kinderboerderij en speeltuintje.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

1 tip over Camping Domaine Saint Laurent

• ronny_vanzieleghem, 20-07-2014

niet op voorhand boeken voor reservering kampeerplaats

0 vragen over Camping Domaine Saint Laurent

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50