Camping Yelloh! Village Domaine d' Arnauteille

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Montclar

5.7Voldoende

• 4.8Eetgelegenheden
  • 5.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Domaine d' Arnauteille voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info

81 reviews over Camping Yelloh! Village Domaine d' Arnauteille

• 2018
    5Debby03-11-2018

Tegenvaller

Voor de eerste keer teleurgesteld in yelloh. Saaie camping waar echt heel weinig te beleven valt. Het zwembad was oke, de glijbanen stellen niets voor. Het personeel was er onvriendelijk. Gelukkig hadden we het weer wel mee.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

5Thijs21-08-2017

Rustige camping in de bergen, 5 sterren??

Prima camping, maar waar de Franzen de sterren vandaan halen.... 3 was meer op z'n plek geweest, wellicht staan ze voor de mobile homes die er wel goed uitzagen en een topligging hadden. Verouderde toiletgebouwen, weinig douches en geen zeep en droogmogelijkheden bij fonteintjes. Plekken zijn ruim. Animatie was er niet. Het zwembad was klein met veel te weinig ligbedden en ongelijke tegels. De glijbanen waren voor kleine kinderen prima, maar voor de oudere kids niets aan. Winkeltje alleen met cash en snel uitverkocht. Het is overduidelijk een gekochte camping door Yelloh, maar voldoet nog lang niet aan hun standaard.

• 2Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 5Gigi12-08-2017

Teleurstellend!

Mooie Camping we komen er al jaren. Voor tieners is er niet zoveel te doen, behalve het Mountainbiken en sporten buiten de deur (raften en kano). De tafeltennistafels zijn al jaren kapot, en bij donker mogen de lampen niet aan. Dit laatste jaar zijn het aantal stacaravans geweldig uitgebreid waarbij ze erg dicht op elkaar staan, zo dicht bij elkaar dat je rust volledig wordt verstoord. Bij veel huisjes zijn er honden, waar de eigenaren geen toezicht houden op die honden en deze los laten lopen, zorgt voor overlast. Animatie mag geen naam hebben, is erg beperkt en van een laag niveau, het is veel beter geweest. Het personeel van de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. De pizza's zijn prima. Paardrijden op deze manage is een grote plus, de kinderen hebben prachtige tochten gemaakt, vooral de dagtocht waarbij er met de paarden gezwommen wordt was geweldig. Let op het is een terrassen camping en de steilheid is erg groot, minder geschikt voor kleine kinderen. Het zwembad wordt niet bewaakt. Er is in de avond wel security aanwezig. Wij hebben in chalet V11 gezeten, deze is heel gedateerd, slechte bedden, slecht onderhoud, is niet meer van deze tijd. Het grootste manco zijn de nieuwe stacaravans die recentelijk zijn geplaatst, er zit nu 3 meter tussen de terrassen, de privacy is er niet meer. Was voor ons heel teleurstellend om dit ter plaatse te constateren, zeker na zoveel jaren op deze camping te hebben doorgebracht. Het panoramisch uitzicht is hier helemaal niet meer van toepassing. Wij vinden deze camping niet meer Yelloh waardig, we hadden beter verwacht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7Nina14-08-2016

Mooi camping, mist gastvrijheid

Een mooie camping, prachtig zwembad. Leuk animatieprogramma. Sanitair mag iets vaker worden schoongemaakt wanneer het drukker is op de camping. Jammer dat het personeel niet klantgericht is en geen gevoel van gastvrijheid bied. De standplaatsen zijn ruim, maar bieden weinig schaduw op het onderste gedeelte van de camping. Voor ons niet voor de herhaling vatbaar.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9love2camp21-05-2016

Goed bevallen

Domaine d’Arnauteille is echt een fijne en relaxte camping. Er is niet heel veel te doen ’s avonds, maar dat is eigenlijk wel lekker. Voor de kinderen is het hier erg leuk en wij hebben het ook naar onze zin gehad.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 6CR24-10-2015

Touroperator nooit meer!

Camping gekozen i.v.m bezoek aan Carcasonne. Hiervoor was het prima. Camping was prima met mooi schoon en nieuw sanitair. Zwembad prima. Minpunt zat hem in de huurtent van touroperator. Deze was kapot en inventaris ontbrak. Camping kon ons niet helpen . Contact opgenomen met touroperator beloofde hulp maar nooit iemand gezien of gehoord. Er is in de hele week geen actie ondernomen. En dat terwijl je voor de tent van touroperator echt veel geld betaald ! Uitzicht was niet zoals beloofd. je kijkt op stacaravans en niet op de bergen. Tenzij je een zere nek wilt krijgen en altijd sterk naar links kijkt ! Camping was leuk, touroperator was slecht ! Ook terug in Nederland kregen we 1x reactie van touroperator en daarna werden we genegeerd!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7Shirley25-08-2015

Rustig middelgrote camping

De camping ligt slechts 20 min van Carcassonne vandaan. Prima gelegen. Genoeg te doen in de buurt: raften, klimbos, markten ed. De ontvangst bij de receptie had wat warmer gekund maar verder zijn we altijd goed geholpen. Op de camping kon je pony rijden. Verder tafeltennissen en natuurlijk een mooi zwembad. Er is 1 minpuntje er zijn GEEN SCHADUWPLEKKEN bij het zwembad.

Wat we misten op deze camping was meer reuring! Slechts 1x per week was er een muziek avond bij het pleintje. Voor ons mocht er wel elke avond live muziek gespeeld worden. Het restaurant is verder niets op aan te merken.

We hadden een luxe stacaravan met airco en afwasmachine en dat was heerlijk. De ligging was perfect: tegen het rand aan. Wij hadden geen buren en daardoor veel privacy. Oh ja, het kan nogal hard waaien. Daar moet je tegen kunnen. (vond het heerlijk vanwege de hoge temperaturen)

Kortom: een prima camping maar .....er mocht wel meer leven in de brouwerij gebracht worden. Een 7,5.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Fam van Nunen, Oirschot16-08-2015

Vriendelijk en gastvrij

De camping hebben wij gekozen op basis van de foto van het zwembad. Misschien riskant, maar we hebben er absoluut geen spijt van gehad. We hadden een mooie plaats, vlakbij een sanitairgebouw, wat er goed voorzien en leuk uitzag. Ook aan onderhoud geen gebrek, het sanitairgebouw werd 2 x per dag intensief schoongemaakt. Helaas zijn er ook vakantiegangers die daar niet zo veel oog voor hebben, en het toilet, douche of afwasplek maar lekker vies achter laten, en vervolgens klagen dat het er niet schoon is. Erg jammer. De camping ligt ver van de bewoonde wereld en in het plaatsje Montclar (op loopafstand) is weinig te zien en te beleven. De winkels zijn (met 20-30 minuten rijden) goed bereikbaar en er is volop keuze. Het is een ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen. De oudere jeugd moet zichzelf zien te vermaken en daar zou de verveling wellicht snel kunnen toeslaan.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 7supersda6629-07-2015

Leuke hoog gelegen camping bij Carcasonne

Voor bezoek aan Carcasonne 2 dagen gestaan op deze camping. Gekozen voor iets luxere camping dan de municipal. Op zich leuke camping maar wel ver van bewoonde wereld. Ook vrij stijl en smal weggetje voor caravan. Zwembad lijkt op plaatjes heel leuk maar is op zich vrij saai.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Robert04-03-2015

Fantastisch, klein maar toch groot

Deze camping is echt geweldig. We hadden een stacaravan en gelukkig stond deze in de wind, want we hadden warme weken. Stacaravan was erg schoon en zo goed als nieuw. De kinderen vonden de zwembaden en glijbanen geweldig! Animatie was erg leuk, hij deed enorm zijn best om het de kinderen naar hun zin te maken. Niet overdreven veel maar gewoon leuk. Eten in het restaurant was super. Zo lekker heb ik zelden gegeten op een camping. Wel waren af en toe de croissants op in het winkeltje, maar ja na 10 uur is dit wel logisch. Veel leuke dorpen in de buurt en veel te zien voor jong en oud. Wij zullen hier op zeker terugkeren. Bedankt voor de leuke vakantie!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014