Vakantiehuis Wijnvilla's

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag33°14°
Vakantiehuis Wijnvilla's
9,7

175 reviews over Vakantiehuis Wijnvilla's in het Nederlands

Buiten prachtig, binnen viel het tegen

Hendrika
20-5-2018

Het huis ligt in een mooie omgeving, heerlijk rustig, maar toch mooi centraal.

Het huis heeft een leuke tuin, mooi zwembad en een heerlijke Jacuzzi. Alles buiten is een absolute plus aan deze accomodatie. Het huis zelf was in detail wel wat teleurstellend. Het was er niet schoon en er was achterstallig onderhoud. Het luxe gevoel waar in de meeste recencies over gejubeld wordt, kregen wij in huis “mas de montbrun” in ieder geval niet. En daarmee is het een erg dure accomodatie.

Voor kleine kinderen is het een omhandig huis. Het kinderbedje kun je amper behoorlijk kwijt en er zijn allerlei hoge op- en afstappen in het huis.

De beheerders zijn vriendelijk en het onderhoud van de baden is prima.

De mensen moeten weten dat het een mooi natuurgebied is. Mooi om te wandelen fietsen en om te toeren met de auto. Het is een wijngebied dus ook voor de wijn liefhebbers ook schitterend om naartoe te gaan. Carcassonne in de buurt super leuk voor kinderen. Maar ook voor Volwassenen. Kanoen door het wilde water. Op een klein stukje rijden zit je op het strand bij narbonne. Het centrum narbonne is ook een aanrader. Met twee uurtjes rijden zit je in Spanje. Wat dus voor een dagje tussendoor goed te doen is. Een zoutwinning in gruissan waar je heerlijk kan eten en mooi uitzicht heb. Flamingo’s spotten in gruissan. En dit is nog maar een klein beetje van wat je allemaal buitens huis kan doen. Maar ga je niet zo graag op pad. Is het huis ook een aanrader. Mooi zwembad sportveld in de tuin. Jeu de boulen in je eigen tuin. Schommels plus glijbaan voor de kinderen. Wij hebben een super mooie vakantie gehad bij de Wijnvillas in Frankrijk. Super

Wij komen terug !

Bert waelkens
7-5-2018

Prachtige streek

Verzorgde villa

Je moet echt van de rust houden, en van de natuur kunnen genieten

Bijzonder plekje

Annick V.M.
3-9-2017

Altijd alles prima in orde in de wijnvilla's .

Fijne ontvangst ,heel netjes, en alle comfort aanwezig .

Leuke vakantie

Jurgen De Maeyer
26-7-2017

Het was enorm fijn om in een van de wijnvilla's te mogen verblijven. Theo en Monique zorgen ervoor dat alles tiptop in orde is. In de villa's is alles aanwezig, toaster, fritmachien, .... De zwembaden en de jacuzzi worden goed onderhouden. Ze zorgen er ook voor dat er iedere maandag iemand in de straat pizza's komt bakken. Deze zijn superlekker. Ondertussen kan iedereen genieten van een glaasje wijn van chateau de l'horte. Wij zelf verbleven in le carignan. We hadden soms een beetje last van de wind. Maar dat moet je er in deze streek bijnemen. De wind zorgt dikwijls voor wat afkoeling die je bij het warme weer best kan gebruiken. In de straat staan een aantal wijnvilla's bij elkaar. De kinderen kunnen samen in het doodlopend straatje spelen. Doe zo voort Theo en Monique. Jullie maken er daar voor de gasten een verblijf van dat top is. We komen zeker nog een keertje terug

Een thuisgevoel in het zuiden van Frankrijk

EECKHOUDT SANDRA
9-7-2017

Vriendelijke ontvangst, huis is perfect ingericht, alles is voorradig.

Zwembad en jacuzzi worden 2x per week gereinigd. Top service door Monique en Theo.

Een thuisgevoel !!!

Geweldig

Ger
6-6-2017

Wij zaten in het huisje Mas de Montbrun dat werkelijk van alle gemakken voorzien is, overal is aan gedacht.

We hadden goed weer maar net niet goed genoeg om lekker te gaan zwemmen ondanks dat het water verwarmd was, maar de jacuzzi is een heerlijk alternatief.

We hebben de wijnroute gereden, dan zie je het echte wijn gebied over allerlei spannende weggetjes.

We gaan zeker nog een keer terug.

Schitternd!

Killian Geenens
14-1-2017

Het is een goed ingericht vakantiesdomein!

Oude reviews (archief)

Fantastisch!

Dorus
29-10-2016

Het fenomenale uitzicht en de ligging zijn onvergetelijk. De bedden zijn uitstekend, Heerlijk zwembad en jacuzzi. Er mag wel iets gedaan worden aan wat kapotte verlichting, dunnere dekbedden en haakjes voor de handdoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wijnvilla's in Montbrun-des-Corbières, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wijnvilla's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Wijnvilla's scoort een 9.65 uit 10 op basis van 176 reviews.