Vakantiehuis Wijnvilla's

180 reviews over Vakantiehuis Wijnvilla's in het Nederlands

Fabuleux!

Vincent
28-8-2018

Dit was een echt een top vakantie, een aanrader voor iedereen die van de streek houdt en van rust en privacy. Huis (Le Cabernet) is ook geweldig, zelfs met airco en dat is wel heel fijn als het 33 plus graden is. Aan alles is gedacht in het huis en de bouwkwaliteit is top.

Het enige wat ik nog miste is een afspoeldouche buiten, ivm chloor die je even van je af wilt spoelen na het zwemmen of Jacuzzi.

Nog een dingetje; Montbrun ligt best afgelegen dus als je iets wilde ondernemen moet je altijd dezelfde route rijden (dus over Escalles en Tourouzelle). Want wij vinden daar de meest leuke restaurantjes en steden liggen (Homps, Bize, Minerve etc). Boodschappen deden we altijd in Lezignan-Corbieres, dit was het minst ver rijden, maar ook dat ligt niet in de buurt. Montbrun zelf is niets te beleven jammer genoeg.

We blikken terug op een prachtige vakantie waar we zeker nog een keer zullen terugkeren.

PS: Monique en Theo bedankt voor alles!

Volgend jaar terug

Killian Geenens
15-7-2018

Zeer goede accommodatie + groot huis

De ideale ‘zen’ locatie!

Sandra
14-7-2018

We verbleven dit jaar in villa La Portanelle.

Prachtige locatie en ideale uitvalsbasis voor uitstappen in Languedoc.

Super ontvangst door Monique en Theo!

Een absolute aanrader!

Ideale vakantiehuizen!

Harry
26-6-2018

Mooi en praktisch ingerichte vakantiehuizen. Aan alles is gedacht, werkelijk niets ontbreekt. Heerlijk verwarmd zwembad en de jacuzzi is ook erg fijn. Veel privacy. Prachtige omgeving met veel te zien en te doen. Heerlijke wijnen van Chateau de l'Horte van dezelfde Nederlandse eigenaar. Rondleiding van Lucas Biard was erg leuk en informatief. Ideale huizen om te verblijven, betere kwaliteit dan gemiddeld genomen. Er is veel aandacht besteed aan kleine details die een verblijf zo prettig maken; uitstekende bedden, complete keuken, goed werkende wifi, schoon en fris, zeer goed onderhouden en met veel zorg ingericht. Kleinschalige organisatie met een prettig voortraject met reserveren en prima ontvangst. Een aanrader! We komen zeker terug

Subliem, wij gaan zeker terug!

Johan en Hans
26-6-2018

Het huis heeft werkelijk alles wat je nodig hebt. Perfect onderhouden tuin, zwembad, jacuzzi. De verwelkoming door Theo was subliem. Ze bekijken alles samen met je en staan ook klaar met leuke uitstapjes.

Buiten prachtig, binnen viel het tegen

Hendrika
20-5-2018

Het huis ligt in een mooie omgeving, heerlijk rustig, maar toch mooi centraal.

Het huis heeft een leuke tuin, mooi zwembad en een heerlijke Jacuzzi. Alles buiten is een absolute plus aan deze accomodatie. Het huis zelf was in detail wel wat teleurstellend. Het was er niet schoon en er was achterstallig onderhoud. Het luxe gevoel waar in de meeste recencies over gejubeld wordt, kregen wij in huis “mas de montbrun” in ieder geval niet. En daarmee is het een erg dure accomodatie.

Voor kleine kinderen is het een omhandig huis. Het kinderbedje kun je amper behoorlijk kwijt en er zijn allerlei hoge op- en afstappen in het huis.

De beheerders zijn vriendelijk en het onderhoud van de baden is prima.

De mensen moeten weten dat het een mooi natuurgebied is. Mooi om te wandelen fietsen en om te toeren met de auto. Het is een wijngebied dus ook voor de wijn liefhebbers ook schitterend om naartoe te gaan. Carcassonne in de buurt super leuk voor kinderen. Maar ook voor Volwassenen. Kanoen door het wilde water. Op een klein stukje rijden zit je op het strand bij narbonne. Het centrum narbonne is ook een aanrader. Met twee uurtjes rijden zit je in Spanje. Wat dus voor een dagje tussendoor goed te doen is. Een zoutwinning in gruissan waar je heerlijk kan eten en mooi uitzicht heb. Flamingo’s spotten in gruissan. En dit is nog maar een klein beetje van wat je allemaal buitens huis kan doen. Maar ga je niet zo graag op pad. Is het huis ook een aanrader. Mooi zwembad sportveld in de tuin. Jeu de boulen in je eigen tuin. Schommels plus glijbaan voor de kinderen. Wij hebben een super mooie vakantie gehad bij de Wijnvillas in Frankrijk. Super

Wij komen terug !

Bert waelkens
7-5-2018

Prachtige streek

Verzorgde villa

Het is hier geweldig met vriendelijke beheerders

Ellie
22-10-2017

Je moet echt van de rust houden, en van de natuur kunnen genieten

Bijzonder plekje

Annick V.M.
3-9-2017

Altijd alles prima in orde in de wijnvilla's .

Fijne ontvangst ,heel netjes, en alle comfort aanwezig .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wijnvilla's in Montbrun-des-Corbières, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wijnvilla's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.