Villa Allez Doucement

3 reviews over Villa Allez Doucement in het Nederlands

formidabel en heerlijk vrij

P Fransen
24-11-2013

Prachtig huis met geastenverblijf veel privacy en formidabel uitzicht op de wijn vallei

Gereisd Met partner in september 2013

ideaal familiehuis

roosdorp-
29-5-2013

prachtig gelegen met zeer fraaie uitzichten en veel privacy ideaal voor gezin met kinderen of twee families veel te zien in de omgeving

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

Een hele mooie villa met veel privacy

Familie
21-7-2010

Wij waren er helaas toen het voor het eerst in 100 jaar sneeuwde in de regio (aldus een lokale bewoner). Voorzien van diverse plekjes om op verschillende momenten van de dag lekker te kunnen zitten. Voldoende ruimte in huis en om het huis voor een grote groep mensen.

In het nabijgelegen dorpje was geen enkele keer en winkel open, je moet voor brood dus even een paar kilometer verderop.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Villa info

• Aantal personen8 tot 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Allez Doucement in Montbrun-des-Corbières, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Allez Doucement zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.