Bed and Breakfast Le Mimosa

Tonen op kaart

14 reviews over Bed and Breakfast Le Mimosa

• 2019
    9Wouter31-12-2019

Fantastische vakantie in prachtige regio

Wij logeerden afgelopen zomer in de gite van 5 personen. Zeer comfortabel en met mooi terras. Frans en Nicky zijn de perfecte gastheer en gastvrouw. Hun streekkennis is enorm en zij delen deze graag wat resulteert in mooie uitstapjes, prachtige wandelingen en locaties "off the beaten track". Van Frankrijk tot Spanje, van bergen tot zee, van de mooiste pittoreske dorpjes tot de naburige steden, voor elk wat wils. Na een lekker dagje uit was het steeds genieten van het zwembad, de petanquebaan en de sterrenhemel. Twee woorden: EEN AANRADER

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Geerolf Sofie18-10-2019

Zalige vakantie!

Opnieuw een zalig verblijf bij Frans en Nicky. 2de jaar op rij een super vakantie gehad in één van de familiekamers! Aangezien de todo's in de streek onuitputtelijk lijken en we telkens zo goed ontvangen worden met nieuwe tips, dagelijks een zalig ontbijt en een gezellige babbel gaan we zeker terug! Ook de kids vinden telkens kameraden om zich mee te amuseren! Voor alvast een top vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Erik04-09-2019

Hier wil ik graag terug komen. De uitbaters zijn gewoon super goed in hun job. In de gite is het interieur iet wat gedateerd.Voor het overige is het gewoon zalig verblijven in een rustige omgeving. In de ruimere omgeving is er ook heel wat te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Gabri23-06-2019

Geweldige gastheer en gastvrouw , prachtige omgeving.wij waren hier 5 dagen en dat was veel te kort.

• 9Anne-Mie Merckx19-06-2019

elk moment de moeite!

Tussen zee en hooggebergte, fauna en flora in volle bloei, in een streek met Cultuur en Natuur, en als grensgebied een geschiedenis! Dan was 14 dagen logeren bij Nicky en Frans inderdaad te kort. Temeer omdat Nicky voor ons elke morgen opnieuw de tijd nam om onze dag te plannen en te organiseren, naargelang onze wensen en interesses - aangepast aan de weersverwachtingen. Wat maakt dat elk moment van deze 14 dagen de moeite was! Dank Frans en Nicky!

• 9Gabriël Van der Mast16-06-2019

Dit was precies wat we zochten als vakantie-adres.

Uitgelezen locatie voor een aktieve vakantie door centrale ligging tussen regionale bezienswaardigheden én mooie wandelroutes (Pic de Canigou ! Pic de Carlit ! Gorges de Carança !). Gastheer en gastvrouw geven dagelijkse begeleiding voor trips en bezoeken. Zwembad is een extraatje na een lange uitstap. Wegbeschrijving goed lezen want GPS zal niet voldoende zijn.

• 2018
    10Auriane18-09-2018

Beste plaats ooit waar we op vakantie waren!

De eerste keer dat de kinderen na de vakantie al terug vroegen om volgend jaar terug bij Frans en Nicky te gaan. Ze hebben zich zeer goed geamuseerd en wij hebben er eveneens van genoten, vooral de gerichte informatie die we kregen om de streek te verkennen. 14 dagen zijn ruim onvoldoende, want er is zoveel te zien in deze streek, de Roussillon in ZuidFrankrijk. Ruime airco-gekoelde kamers, zeer goed ontbijt, afwisselend, 's avonds lekker tables dhotes op aanvraag (niet verplicht) paella, pizza op houtoven gebakken was heerlijk (voor de kinderen) enz.... Een mooi groot zwembad (de jacuzzi en de sauna hebben we niet gebruikt wegens te warm), pingpong, petanque, badminton, enz... Vlakbij everzwijnen kunnen bewonderen. Enige nadeel, je kan er niet terecht met de hond! We begrijpen dat er ook mensen zijn die allergisch kunnen reageren. Hopelijk kunnen we er ook volgende zomer terecht! Echt niet duur alsook bij de bijkomende prestaties zijn goedkoop.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Thei27-05-2018

Voor herhaling vatbaar!

Bij aankomst lag er al een leuk welkomst geschenk klaar voor ons. Daarna konden we met de gastheer en gastvrouw van alles bespreken, We kregen veel goede tips om de omgeving te verkennen en overal wisten zij wel adresjes met leuke restaurants of andere belangrijke vakantie-bezigheden. Veel voorzieningen konden we gewoon gebruiken ook al hadden we een chambre d'hôte. Heel fijn dat je dan toch kookgelegenheid hebt, zitjes in de grote tuin en een rum zwembad. Aan te bevelen. Voor ons is het absoluut een terugkeer-adres. We zijn nog lang niet uitgekeken in deze streek van Frankrijk.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10jojo20-09-2017

Super Verblijf bij Fantastische mensen

Om echt ontspannen te komen, zeer goede bedden, grote kamers, veel ruimte, speciaal salon voor de gasten, terrassen in overvloed, heel mooi zwembad met uitzicht en toch beschut, lekker gegeten en gedronken, het ontbijt uitgebreid en naar wens, alles was tiptip verzorgd. Ook de gastheren zijn super, rechtuit en goed gevoel voor humor en daarenboven heel professionneel om ons de hele streek te laten verkennen ! Vroeg op staan of laat vertrekken, altijd kregen we een positief antwoord en stond er een heerlijk ontbijt klaar.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Kenneth30-08-2017

Zalig

La mimosa is gelijk aan genieten in aangename gite met mooi terras en verwend worden door de gastheer en gastvrouw, die steeds klaar staan voor uitleg, een babbeltje, lekker ontbijt,.. wij gaan zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

3 tips over Bed and Breakfast Le Mimosa

• Cor, 02-07-2018

Alles wat er in de streek te beleven is , is te vinden op https://www.sud66.com/vakantietips-zuid-frankrijk-vakantie-bij-belgen/

• Corsa2mon, 02-08-2017

Al de toeristische tips staan netjes vermeld op een pagina www.sud66.com/vakantietips-zuid-frankrijk-vakantie-bij-belgen Heel handig om heel de streek te verkennen.

• Marc, 29-08-2014

Prachtige wandeling via de kustlijn, van Argelès-Sur-Mer naar Collioure... boottocht vanuit Port-Vendres, mooi Spaans havenstadje Cadaqués ... en bovenal... een verwoede poging tot beklimmen van de Pic du Canigou (2784m !)

0 vragen over Bed and Breakfast Le Mimosa

Bed and Breakfast info