Bed and Breakfast Le Mimosa

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Voor herhaling vatbaar!

Thei
27-5-2018

Bij aankomst lag er al een leuk welkomst geschenk klaar voor ons. Daarna konden we met de gastheer en gastvrouw van alles bespreken, We kregen veel goede tips om de omgeving te verkennen en overal wisten zij wel adresjes met leuke restaurants of andere belangrijke vakantie-bezigheden.

Veel voorzieningen konden we gewoon gebruiken ook al hadden we een chambre d'hôte. Heel fijn dat je dan toch kookgelegenheid hebt, zitjes in de grote tuin en een rum zwembad. Aan te bevelen. Voor ons is het absoluut een terugkeer-adres. We zijn nog lang niet uitgekeken in deze streek van Frankrijk.

Super Verblijf bij Fantastische mensen

jojo
20-9-2017

Om echt ontspannen te komen, zeer goede bedden, grote kamers, veel ruimte, speciaal salon voor de gasten, terrassen in overvloed, heel mooi zwembad met uitzicht en toch beschut, lekker gegeten en gedronken, het ontbijt uitgebreid en naar wens, alles was tiptip verzorgd. Ook de gastheren zijn super, rechtuit en goed gevoel voor humor en daarenboven heel professionneel om ons de hele streek te laten verkennen ! Vroeg op staan of laat vertrekken, altijd kregen we een positief antwoord en stond er een heerlijk ontbijt klaar.

Zalig

Kenneth
30-8-2017

La mimosa is gelijk aan genieten in aangename gite met mooi terras en verwend worden door de gastheer en gastvrouw, die steeds klaar staan voor uitleg, een babbeltje, lekker ontbijt,.. wij gaan zeker terug!

Vermeire Wim
6-8-2017

Frans en Nicky zijn heel vriendelijke mensen en heel behulpzaam.

Twee weken waren hier helaas te kort... een rustig gelegen verblijf voor max. 4 gezinnen (2x chambres & 2x gîtes) met alle faciliteiten. Wij zaten in de gîte van 4 pers. : ruim genoeg & alles voorhanden, leuk terras met aangenaam uitzicht, buiten warm en binnen niet! Niet te vergeten : een prima onderhouden zwembad, de kinderen vonden ook het nachtzwemmen super! Een ideale uitvalsbasis om de streek (Frans-Catalonië) te verkennen, ook Spanje is niet veraf (Roses, Cadaqués). De kust is ook dichtbij. Wel vooraf niet vergeten te vragen aan Frans & Nicky waar je uw dag wenst door te brengen... zij kennen immers de streek met alle mooie plekjes op hun duimpje!!!

Fantastisch Verblijf

francofiel
17-9-2013

Ongelofelijk fantastisch verblijf gehad bij Vlaamse uitbaters in zuid frankrijk. Zeer goed onthaald en goede begeleiding om de streek volledig te ontdekken.

zeer goede vakantie gehad bij gezellige (jonge) mensen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Mimosa in Montauriol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Mimosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Mimosa scoort een 9.68 uit 10 op basis van 7 reviews.