Camping Municipal la Piboule

Camping Info

Meer campinginfo

3 reviews over Camping Municipal la Piboule

• 8hans07-08-2011

Ligging t.o.v. dorp ideaal!

Monagnac is erg leuk plaatsje met veel activiteiten in de zomer. De camping is prima, alleen het sanitair is erg gedateerd, daar zou de gemeente wel iets aanmogen doen.

• 5Staat v/h sanitair

• 7A. den Hartog22-09-2010

Rustige vrij kleine camping

We hebben hier 2 dagen gecampeerd omdat alle campings in de buurt van Carcasonne vol waren, dit is een prima camping als tussenstop of voor een paar dagen, als je Carcasonne wilt bezoeken, het ligt op 15min van Carcasonne, goedkoop (22 euro voor 2 nachten/2pers + tent en auto en stroom) gelegen in een klein dorp met een leuke abdij, sanitair is geen 3 sterren maar hooguit 1, iets verwaarloosde camping, niet heel veel plekken, gelegen naast een voetbalveld maar verder voor kinderen niks te doen.

• 5Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Municipal la Piboule