Bed and Breakfast Ostal Del Vigno

1 review over Bed and Breakfast Ostal Del Vigno in het Nederlands

Gastvrijheid ten top!

E Smorenburg
10-8-2012

Michel en Nicole ontvangen hun gasten het liefst rond borreltijd! Je wordt dan ook zeer gastvrij ontvangen met een uitgebreid aperitief! De kamers zijn thematisch ingericht en heel bijzonder. Het zeer uitgebreide ontbijt wordt bij voorkeur geserveerd op het terras op een tijd naar eigen keuze. Echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Bed and Breakfast info

• Adres2 Avenue de Beziers F-34310(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast Ostal Del Vigno

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ostal Del Vigno in Montady, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ostal Del Vigno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.